Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

سامسونگ UBD-K8500

Samsung UBD-K8500

سامسونگ K8500 اولین Ultra HD پلیر این شرکت و تا این تاریخ دومین بلوری پلیر نسل جدید Ultra HD است. این دستگاه 400 دلار از دبی که میشه 1500 درهم امارات خریداری شده است. که اگر 1 دلار بیشتر بود, ارزش خرید نداشت. دوست داشتم حداقل این چند ماهی که باید صبر کنیم تا یکی از برندهای درست و حسابی ویدئو پلیر ساز محصول مورد نظر من عرضه کنن, بلوری های Ultra HD با پاناسونیک تجربه می کردم, چرا که با پاناسونیک بهتر کنار میومدم تا سامسونگ!

سامسونگ پلیر فسقلی و خوش ساختی, که بیشتر بدرد سیستم های مد روز میخوره تا کامپوننت یک ویدئوفایل, راستش خجالت آوره!

صدا و تصویر این پلیر واقعاً بیشتر از یک تجاری کم ارزش نیست! در تست نسخه های عادی بلوری حتی به پایونیر BDP-450 یا BDP-LX55 نزدیک هم نمیتونه بشه! این نوع پلیرها صرفاً برای پخش یک فرمت خاص ساخته میشن, سازنده های این گونه پلیرها هیچ دغدغه ای در رقابت با برندهای بزرگ صدا و تصویر ندارن. چرا که خریداران این نوع محصولات هم دغدغه صدا و تصویر رفرنس ندارن. بهم اجازه بدید این گونه پلیرهارو با پلیرهای های اند پایونیر, دنن و اوپو مقایسه نکنم. چرا که سامسونگ در مقایسه با این پلیرها چیزی بشتر از زیر شلواری یه راهب نیست.

کابل های که الان به دستگاه وصل شده چهار برابر این پلیر قیمت دارن. فکرم نمی کنم با این پلیرهای تجاری نسخه های بلوری Ultra HD بررسی کنم, صبر می کنم تا پلیر مورد تاییدم بخرم.

فعلا چندتای عکس از UBD-K8500 سامسونگ در ادامه مطلب ببینید:

پ. ن: تیکه کلام ( زیر شلواری یه راهب) در اصل برای "جرمی کلارکسون" دوست داشتنی, که من در بعضی از مطالب ازش استفاده می کنم.

 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء