Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

معرفی KEF X300A

KEF X300A جدیدترین مدل خانواده LS50 با قیمت بسیار ارزان تر و فوق العاده کارامد برای موسیقی دیجیتال امروزی ست, یک بلندگوی اگتیو با دو پاور جداگانه در هر کابینت, قدرت و وضوح صدای بسیار عالی را برای لذت موسیقی از منابع دیجیتال ایجاد می کند, بلندگو با Ipod و گوشی موبایل شنیدم, اگر قیمت 800 دلاری این بلندگو در نظر بگیرید میشه گفت بهترین انتخاب برای داشتن یک مجموعه شیک و خوش صداست, شاخص های صدای نزدیک به LS50 داره و از درایو فوق العاده Uni-Q در این مدل استفاده شده است. کابینت خوش ساخت و با بدنه بورس خورده ارزش های این بلندگو دوچندان میکند. بنظرم صدای به مراتب بهتر از مینی های فای در این رنج قیمت دارد. یکی از مزایایی بسیار کاربردی این مجموعه امکان دریافت سیگنال صوتی توسط وایرلس است, با این امکان دیگه حتی زحمت سیم کشی را هم نخواهید داشت, این یعنی کافی روی تخت خواب دراز بکشید و موزیک مورد علاقتون از Ipod یا گوشی موبالتون انتخاب کنید و از اجرای بسیار با کیفیت KEF X300A لذت ببرید. اپلیکیشن آندروید, ویندوز و IOS در سایت رسمی KEF در دسترس است.

KEF X300A بهترین انتخاب برای اجرای با کیفیت منابع موسیقی همراه است.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء