Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

JBL L100 Classic

جی بی ال مدل L100 که برای دهه 70 میلادی هست, با متریال بسیار بهتر از مدل اولیه دوباره ساخته و من فکر می کنم این دوباره سازی بسیار جواب داده است.

من صدای JBL L100 Classic جدید شنیدم و باید بگم اصلا انتظار نداشتم این صدای گرم و موزیکال از این بلندگو بشنوم!

 تو شوروم جی بی ال باز شده این بلندگو هم قرار داده شده بود. بنظرم کیفیت درایوها بسیار عالی بود, کابینت خوش ساخت و نسبتاً سنگینی داشت و در کل متریال و ساخت خوبی داشت. قطعات کراس اور به سبک بلندگوهای گرون جی بی ال روی چوب و مستقیم وصل شده بود. که من معتقدم بهترین شکل طراحی کراس اور هست.

صدای این بلندگو عجیب حس و حال خوبی داشت, سبک و بدون انرژی اضافی بود. ناحیه فرکانس پایین عمیق و واضح بود. تصویر سازی این بلندگوی کوچیک از خیلی از بلندگوهای ایستاده و گرون, بزرگ تر و واضح تر بود. بلعکس ذهنیتی که من از بلندگوهای کلاسیک و هم کلاس L100 داشتم, باس بسیار چابک و سریعی داشت. ضربات باس بسیار پانچی و شفاف بود.

این بلندگو بهتون اجازه میده ساعاتی بدون فکر کردن به خوب یا بد بودن نواحی فرکانسی موزیک گوش کنید.

من این بلندگو مدتی پیش شنیدم و الان خیلی بیشتر از این نمیتونم ازش بنویسم. ولی اطمینان دارم JBL L100 Classic در کلاس قیمتی خودش صدای به مراتب حسی تر و موزیکال تر از خیلی از بلندگوهای موجود در بازار ایران بهتون میده. اگر از صدای حسی خوشتون میاد حتما این بلندگو تست کنید.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء