Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

تجربه ای مملو از سپاس

سلام
جناب برزین بنده شخصآ شرمنده زحمات و مدیون راهنمایی حضرتعالی هستم و خواهم بود.چون با راهنمایی گرفتن از شما و خواندن مطالب بسیار مفیدتون به چیزاهایی که میخواستم رسیدم و شکر خدا لذتش رو هم میبرم.
قربان مدتها قبل شما مطلب خیلی خوب در تحلیل اسپیکر کف کیو 700 در قسمت تحلیل سیستمها نوشتید....درست  زمانی که من در صدد تهیه یک های فای بهتر بودم .با خوندن این مطلب و مهر تآیید حضرتعالی ونیز جستجو فراوان در سایتهای مختلف خارجی اسپیکرم رو انتخاب کردم.اونوقت آمپ 7004 مارانتز و سی دی 6004  مارانتز داشتم.آمپم در حد خودش خوب بود ولی یه سری ایرادات هم داشت ولی پلیر 6004 عالی بود بطوری که در چند سال گذشته از چند مجله معتبر مثل وات های فای-های فای چویس و های فای........... هر سال در قیمت خودش بهترین سی دی پلیرشناخته و انتخاب شده بود.ولی با توجه به علاقه ایی که برند خوب و معتبر مارانتز داشتم همیشه دلم میخواست سیستمم رو به کامپونتهایی ارتقا بدم که شما در تحلیل کف کیو 700 آوردید و باهاش کاری از سارا براتیمن گوش نمودید یعنی سری رفرنس مارانتز..... بالاخره بعد از مدتی سعی و تلاش و استرس فروان برای تهیه این کامپونتها از خارج از کشور و سختی زیادی که کشیدم ( چون نمونه استانداردش در ایران موجود بود ومن نمونه لیمیتت ادیشن همین دستگاه رو میخواستم) الان سیستم بنده دقیقآ همون سیستم است با همون کامپونتها که شما درتحلیلتون دیدید و شنیدید یعنی:
amp: Marantz pm 15 s2 limited
cd: Marantz sa 15 s2 limited
speaker: Kef Q 700
فقط کابلی که شما در اونجا داشتید از برند آدیوکوست بوده ولی کابل من
Chord Epic speaker cable
RCA : Chord crimson plus
 
که این کابلها در سیستمم بسیار خوب جواب داده چون من صدای  کابل آدیوکوست رودر مقایسه با کورد با هم درجایی شنیدم انگار مقداری اکولایزر تو مداره و صدا یه جورایی خیلی رنگی و هیجانی میشه.....بگذریم بهرحال خدا رو شکر خیلی خیلی راضیم.بسیار سیستم خوش ساخت و خوش صداییه.با سیستم قبلیم خیلی تفاوت میکنه.من موزیک در سیستمهای متفاوت زیاد گوش کردم ولی میشه گفت این سیستم هم در صدا قشنگی خاص خودشو داره.همین بس که خودتون در تحلیل کیو 700 فرمودید کارهای سارا برایتمن (اهنگ انصافا قشنگ حرم)رو نمیشه در سیستم بد گوش کرد.
صدام خیلی خلوتر شده و بدور از هر هیجان بیخود و الکی تریبلهای خیلی زیبا بیس خیلی خیلی بجا و زیبا و دلنشین
بقول بعضیها بسیار آدیوفیل شده! اصلا میگی این کامپونتها برای هم ساخته شدند.خیلی خوب با هم مچ میشن.واقعا ازتون ممنونم  چون میشه گفت شما یه جورایی باعث شدید. دوستتون دارم.........در مورد معرفی آمپ پی ام 15 هم آقا آرش در جایی مطلب بسیار کامل و مفیدی نوشتند که اگر صلاح بدونند اینجا هم ارایه بدند ازشون ممنونم . بماند که درشورومهای خارجی زیادی  دیدم که مخصوصآ این مدل مارانتز رو با اسپیکر کف دمو کردند......اما اینم باید بگم که  اولین سی دی که بعد ازگذشت چند ساعت از چیدمان سیستم گذاشتم کاری بود جدید و اولین کار مهرنوش که ضبط و مسترینگ خیلی بالایی داره و انصافا کار سنگین و قشنگیه با آهنگهای  زیبا و کلامی دلنشین.که این سی دی رو هم آقای محمدپور بخاطر لطفی که دارند به من هدیه دادند. درضمن من  در سیستمم چهار عدد کفشدوزک هم دارم که بسیار تاثیرمثبتی در ارایه صدایی بهتر دارند و گرچه فقط از سی دیهای اورجینال استفاده میکنم ولی همیشه قبل از استفاده هر سی دی سعی میکنم اونو دمگنتش کنم..........................بهرحال جای تک تکون خالیه که مثل من هر موقع سیستم رو پاور میکنم لذت ببرید.
دوستان ببخشید اینجا باید بیشتر مباحث علمی و عملی ارایه بشه ولی من بیشتر مطلبم دردودل وسپاس بود.مخصوصآ از آقای برزین که باعث شدند بنده به این نقطه برسم.بهرحال از همتون عذر میخوام و ممنونم
امير
تیرماه 92

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء