<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Sony Z1ES</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب Sony Z1ES</description>
		<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player</link>
		<lastBuildDate>Mon, 20 Apr 2026 13:49:42 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://www.htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/318" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>وحيد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-4017</link>
			<description><![CDATA[يك پيشنهاد : مطالبي كه داراي تنش هست، خصوصا آرش و دوست آرش، حتي اونهايي كه هستند هم حذف كنيد. واقعا حيفه كه يك همچين وبسايت متفاوت و خاص و با كلاس، كه همچين نظراتي بخواد اون رو به آشفتگي برسونه.]]></description>
			<dc:creator>وحيد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 25 Sep 2015 08:22:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-4017</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-372</link>
			<description><![CDATA[ سلام همچین برندی نداریم! کاملا تقلبیه! به یک صفحه اینترنتی اکتفا نکنید]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2014 17:46:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-372</guid>
		</item>
		<item>
			<title>خسرو عزیزنژاد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-370</link>
			<description><![CDATA[با عرض سلام و خسته نباشید آقای برزین در میان کابل های ارزان قیمت صدا و تصویر که کیفیت قابل قبولی داشته باشند شما برند دایو را چطور ارزیابی میکنید آیا این شرکت یک کلاه بردار است و یا صداقت کاری دارد. لطفا من و دیگر دوستان را راهنمایی بفرمایید ممنونم از شما]]></description>
			<dc:creator>خسرو عزیزنژاد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2014 15:03:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-370</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوست آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-202</link>
			<description><![CDATA[جهت راهنمایی .دوستان به تعداد لایک های پست هاثی خاص و رابطه اونها توجه کنند !!! خنده دار نیست ؟ درعرض یه ساعت یه پست 14 لایک خورده . جناب برزین فکر کنم باید واسه این قسمت سایت هم باید یه فکر بکنید که برای لایک کردن باید login بشه !! لطفا تایید کنید.]]></description>
			<dc:creator>دوست آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 14:46:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-202</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-201</link>
			<description><![CDATA[ اگر مشکلی هست از طریق گزارش به مدیر با من در میان بزارید، نیازی نیست بحث جدید راه بندازید!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 13:32:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-201</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوست آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-200</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین با نظر آقا محمدجواد کاملا موافقم. ب نظر من بهتره این مطلب در پست جدید بش اشاره بشه چون همه دوستان ممکنه به پستای قدیمی سر نزنن .]]></description>
			<dc:creator>دوست آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 12:04:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-200</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمدجواد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-199</link>
			<description><![CDATA[از همه دوستان دائمی و قدیمی این سایت خواهش میکنم با گزارش به موقع احترام خودتونو به جناب برزین و محیط این وبسایت نشون بدید ، در ضمن آقای اسممو نمیگم ، نیازی نیست به کسی توضیح بدید چه اتفاقی افتاده و قضاوت شخصی شما چی هست،بحث ما مربوط به فقط این پست نیست ، دوستان ازابتدا درجریان امور وبحثهای پیش آمده و شخصیت پشت پرده افراد هستند ، اجازه بدید رای جمع در این مورد تصمیم گیرنده باشه ، البته با موافقت مدیر سایت :o]]></description>
			<dc:creator>محمدجواد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 10:04:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-199</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-198</link>
			<description><![CDATA[ دیگه نظرات خارج از بحث صدا و تصویر تایید نمی شود]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 05:40:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-198</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یه مخاطب شناخته شده گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-196</link>
			<description><![CDATA[اسمم نمی گم بهرنگ جان درباره این آقا آرش اینجا بیش از حد حساسیت هست. الان کامنت دوست آرش خوندم سه تا کامنت آرش هم خوندم که گفت بیا کار ما از نزدیک ببین. بعد دوباره دوتا کامنت نفر اول. واقعا نفر اول حرف غیر منطق زده و حتما حرف آرش بعدش درست نبوده ولی من خودم بزارم جای اون همش یه چند نفر برن روی اعصاب آدم. آین آقا هرکاری می کنه به خودش مربوط. من می گم اگه کارش خوبه خوشتون اومد تشویقش کنید یا همکاری کنید یا هرچی. اگه فکر می کنید خوب نیست شما بهترید برید شما هم یه کارهایی بکنید. جنگ و جدل اینجا درست نکنید. ببخشید :oops:]]></description>
			<dc:creator>یه مخاطب شناخته شده</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 05:31:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-196</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-194</link>
			<description><![CDATA[ ده مخاطب شناخته شده شخصی به من گزارش کنن، شخص مورد نظر برای همیشه بلاک میشه. اطمینان میدم دیگه در این سایت بحثی به تندی و زشتی نخواد کشید.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 04:47:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-194</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمدجواد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-193</link>
			<description><![CDATA[آقای بهرنگ عزیز، حضور بعضی بااعث به حاشیه کشیدن بحثا و مسموم شدن جو اینجاست ، از دوستان خواهشمندم اگر احساس میکنید فردی واقعا حضورش اینجا مشکل سازهست پیام خصوصی برای مدیر سایت بزارید تا اگر تعداد افرادی شاکی به حد نصاب از نظر مدیر رسید شخص مورد نظر بلاک یا اینکه اخطار داده بشه، قابل توجه اینکه فقط نظر مخاطبان دائمی و آشنا مورد قبول باشه ، والا میشه همین بازی هاروی لایک کردن نظرات قبلی ، فکر کنم اینطور حقوق مخاطبان هم حفظ بشه ، دوستان موافق لطفا حمایت کنند، متشکرم]]></description>
			<dc:creator>محمدجواد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 11 Aug 2014 04:36:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-193</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-184</link>
			<description><![CDATA[ سلام S300 از سری های فای یاماها، خیلی هم عالی اگر شما با صداش ارتباط برقرار میکنی. سی دی ست خودشم هست usb هم میخوره که میتونه کیف موزیک شمارو بیشتر کوک کنه :) اون یکی مدل نمیشناسم]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Aug 2014 04:31:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-184</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جواد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-183</link>
			<description><![CDATA[سلام. ببخشید یه سوال داشتم امپلی فایرهای S300 و A300 یاماها چه فرقی باهم دارم.من عاشق صدای کریستالی هستم امپلی فایر استریو یاماها خواسته من رو که یه صدای با کیفیت توی ولوم پایین هست رو براورده میکنه؟ برای فایل های صوتی چه سی دی پلیری با هاش بگیرم بهتره]]></description>
			<dc:creator>جواد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 10 Aug 2014 04:21:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-183</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-178</link>
			<description><![CDATA[ یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!! یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!! به هیچ عنوان! بسیار هم از رفتارش ناراحت میشم! کلا دیگه بحث های که در رابطه با ایشون شروع کنن یا خودش وارد بحث با کسی بشه تایید نمی کنم!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 17:38:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-178</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحید گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-177</link>
			<description><![CDATA[ یعنی آقای برزین شما از شخص حمایت می کنید!!!!!!]]></description>
			<dc:creator>وحید</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 17:36:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-177</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-174</link>
			<description><![CDATA[ بسیار هم عالی! آدم خوب سرش به کار خودشه. طرف نمیدونه من کی هستم به خودش اجازه میده هرجور اظهار نظر بیجایی بکنه. عاقبت این آدم چیزی نیست جز... :-* مثل اینه تو خیابون جلو یه نفر رو بگیری طرف رو یقعه کنی از کار و بارش بپرسی! به شما چه! عجبا! اینجور آدما گیر داعش بیافتن سرشون مثل گوسفند ببرن بزارن روی سینه شون!]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 16:38:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-174</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-173</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین لطفا اجازه ندید باز بحث ها به حاشیه کشیده بشه. ادامه پیدا کنه مجدد مثل همون پست چند وقت پیش میشه. متاسفانه همه ما داعیه فرهنگ داریم ولی یک اختلاف نظر کوچیک هم به جنگ تمام عیار تبدیل میشه. واقعا خواهش میکنم از همه دوستان به این بحث ها دامن نزنن. حالا حق با هر کسی هست هممون کمی خود دار باشیم.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 16:38:03 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-173</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-172</link>
			<description><![CDATA[دوستان کلا بیخیال بحث های که آخرش به این داستان های میرسه بشید! دیگه کامنتی که در رابطه با آقای آرش یا هرچی در رابطه با کار ایشون باشه تایید نمی کنم!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 16:35:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-172</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-171</link>
			<description><![CDATA[دوست جون! من میگم شما برای اینکه ثابت کنی ........ نیستی باید از بابات عکس بزاری! زود باش منتظریم. الکی ادعا ...... بودن نکن چون من میدونم تو ......]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 16:24:59 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-171</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوست آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-163</link>
			<description><![CDATA[آرش جان دوست من یکم به خودت بیا اینقدر دروغ گفتی خودت هم توهم برت داشته. به جای حرف عمل نشون بده !!! فقط عمل!! بجای اینکه وعده بدی داریم ماهواره میفرستیم تو هوا یه بادبادک کاغذی بسازی ارزشش بیشتره !! ------------- موفق باشی .]]></description>
			<dc:creator>دوست آرش</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 12:15:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-163</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوست آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-162</link>
			<description><![CDATA[تصاویر یادت رفت !!]]></description>
			<dc:creator>دوست آرش</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 09 Aug 2014 11:12:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-162</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-158</link>
			<description><![CDATA[ببینید من الان 2 ساله تجهیزات اندازه گیری اکوستیکی استفاده میکنم که تکه تکه جمع کردم هزینه معقولی هم کردم و کاملا عملیاتی و دقیق میشه ازش استفاده کرد. خب من که سازنده نبودم یا از اینکار امرار معاش نمی کردم که برم هزینه خیلی خیلی زیادی کنم برای اینکار. در حدی که کفایت کنه. ولی مهم تخصصه. وقتی من حرفی برای گفتن داشته باشم در هر زمینه ای، خود به خود دوستانی که به این تخصص علاقه دارن یا بهش نیاز دارن به خودی خود باهام تماس میگیرن. الان مثلا یه شرکت خیلی معظم در ایران که فعالیت تولیدی در زمینه صدا انجام میدم باهامون تماس گرفتن و با هم صحیت کردیم و یه پروژه مشترک داریم انجام میدیم و احتمالا این همکاری ادامه دار خواهد بود. خب این شرکت تجهیزات مژرمنت Audiomatica که بهترین و معتبرترین و گرانترین تجهیزات مژرمنت آکوستیک دنیا رو تولید میکنن در اختیار دارن که از موقعی که خریدن عملا استفاده ای ازش نشده چون کسی نبوده باهاش کار کنه. خب فکر میکنید الان مهمه که من خودم یه اودیوماتیکا ندارم؟! الان میتونم با این دستگاه کار کنم و سطح کار بالاتر بره. پس یادتون باشه فقط خلاقیت و توانایی علمی هست، ابزار رو برای خودتون مانع نکنید. کسی صنعتگر باشه دستگاه صنعتی مورد نیاز کارش رو پیدا میکنه چه توی جاده ساوه باشه چه خرمدشت باشه چه عباس اباد باشه چه هر منطقه صنعتی دیگه ای. الان من یه هورن بخوام بسازم با ABS قالبش رو میبرم خیلی شیک و تمیز توی یه کارخونه با 6 تا سوله و 60 تا دستگاه که احتمالا سرمایه ای نزدیک 40-50 میلیارد تومن داره. قالب رو میدم و تعداد مورد نظر هورن رو برام ترموفرمینگ میکنن و میدن. به نظر شما من برای اینکه کارم وجاهت داشته باشه حتما باید خودم کارخونه ترموفرمینگ داشته باشم؟! منطقیه این حرف؟! :-|]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 08 Aug 2014 14:13:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-158</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-157</link>
			<description><![CDATA[ضمنا دوست شما کل ماجرا رو فکر میکنم وارونه متوجه شدید! مساله این نیست که شما همه تجهیزات رو در اختیار دارید یا نه. ما که اصلا کاره ای نیستیم جز یه گروه از علاقمندان ها که "برای خودشون" کار می کنن و اصلا قیاس مع الفارقه ولی یه سوالی داره از شما. همین شرکت معظم و معتبر Audio Note که چندتا از بهترین آمپیلفایرهای دنیای های-اند رو میسازن. از شما یه سوال دارم. به نظر شما این شرکت اودیونت اون جعبه ای که برای دستگاهش میسازه که با لیزر برش خورده، این دستگاه برش لیزری که حداقل 300-400 هزار دلار قیمت داره مال خودشه؟! مسلما خیر. من به جرات میگم هیچ کمپانی های-اندی در دنیا وجود نداره که 100% خودکفا باشه از هر نظر. خودکفا یعنی تمام کار صنعتگری رو 100% خودشون انجام بدن. توی دنیا های-اند که به هیچ وجه وجود نداره. مثلا همین ویتوس رو در نظر بگیرید. قطــــــعاً جعبه دستگاشون توسط یه پیمانکار ساخته میشه، حکاکی ها رو یه شرکت عامل دیگه براشون انجام میده. اخه نمیشه یه شرکتی همه کار رو خودش انجام بده! ما که اصلا شرکت نیستیم همونطور که گفتم یه گروه علاقمند هستیم و هدف اصلی هم "خودباوری" هست و نه هیچ چیز دیگه. خب فرض کنید ما الان داریم یه دستگاهی میسازیم. خیلی واضح و مبرهن هست که ما دستگاه لیزر برش فلزات که حداقل 1 میلیارد تومن ارزش داره نداریم! خب میریم میدیم شرکت پرسناژ لیزر برامون انجام بده. ما واتر جت 700 میلیونی نداریم! برای چی باید داشته باشیم؟! دوست عزیز "دوست آرش" :-) مساله این نیست که شما همه چی داشته باشی یا نداشته باشی. ما یه سری ابزارهای ضروری رو داریم. اسکوپ و فانکشن ژنراتور و اینجوری چیزا اگه شما نداشته باشی هم به هرحال تو این مملکت این تجهیزات هست که بتونی نیازت رو برطرف کنی و به هدفت برسی، مساله اصلی اینه که باید "صنعتگر" باشی. باید بتونی با استفاده از امکانات موجود برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده گام برداری. ولی با اینحال همونطور که عرض کردم مشکلی نیست اگه دوست داشتید میتونید وقت بزارید ببینید ما چه کارهایی انجام میدیم. کجا انجام میدیم، با چه ابزاری انجام میدیم و توانایی فنی که داریم در چه حدی هست. مهم فقط دانسته های شماست. ادامه>>>]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 08 Aug 2014 14:13:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-157</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-156</link>
			<description><![CDATA[:D من کحا گفتم ترانس lundahl دارم?! دوباره بخون گفتم ایمیل زدم ببینم بهمون میفروشن یا نه در ضمن اگه طرف صحبتت لاجیک اودیو هست باید بگم یه شخص منفرد نیست هرکی این ادعا بکنه غلط اضافه کرده. ما یه گروه ۹-۱۰ نفره از علاقنندان این مسائل هستیم و هر کدوم تخصص و تجهیزاتی در اختیار دارین که مجموعش رو حساب کنیم از اون چیزی که شما تصور میکنی کاملتره ببخشید ولی من نمیدونم شما کی هستی و هرکی هم که باشی دلیلی نمی بینم که خودمون رو به شما ثابت کنیم. ما دستگاه ترانس پیچ چند میلیونی نداریم. یه بخشی تجهیزات ازمایشگاهی و الکترونیکه. یع بخشی ابزار کارگاهی . شما چکار داری کی چی داری?! مگه ما با شنا صنمی دلریم?! قراره برای شما کاری بکنیم یا چیزی بسازیم?! نقش شما ای وسط چیه?! ولی با اینحال اگه کسی (از جمله شما) از روی علاقه سوال کنه با کمال میل جوابش رو نیدم حتی میتونه تشریف بیاره بخشی از کارهامون رو ببینه. در حال حاضر ۴-۵ تا پروژه انجام میدیم مربوط به اسپیکر. یه دستگاه شبیه cnc در ابعاد کوچکتر هم برای تراش هورن های شبیه به Cessaro داریم میسازیم اگه دوست داشتید میتونین بیاین از نزدیک ببینین ولی اینکه فکر کنید با حرف های کودکانه یه شخصی بیام از تمام زوایای کارمون البوم عکس یادگاری انلاین درست کنیم، نخیر! این درخواستی کودکانه ست، اگه خیلی علاقه دارید حضوری تشریف بیارید]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 08 Aug 2014 13:48:03 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-156</guid>
		</item>
		<item>
			<title>دوست آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-154</link>
			<description><![CDATA[آرش عزیز شما آدم شفاف و درستی هستی لطفا از همین ترانس سوئدی که آزمایش کردی فقط یه تصویر بزار همه متقاعد بشن گفته هات درسته ، راستی شما به ادعای خدت کارگاه بسیار مجهزی داشتی شامل دهها دستگاه گران و آنالایزرها و.... ولی تصویری که از کارگاهت میبینیم تو سایتت خلاف این ادعاهاست ، فکر کنم وقتش رسیده گنده گویی هارو کنار بزاریو در حد توانایی خودت ادعا کنی. راستی من جواب علمی و منطقی میخوام نه ادبیات تکراری که موقع نیافتن جواب واسه دوستان ارائه میدی . به جای اینکه فرافکنی بکنی و بحث رو به حاشیه ببری فقط دوتا عکس از تجهیزات کاملت و ازهمین ترانس بزار قول میدم پیش دوستان شرمنده بشم و ازت بابت این انتقاد درحضور همه معزرت بخام]]></description>
			<dc:creator>دوست آرش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 08 Aug 2014 08:57:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-154</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رفیعی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-151</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین مراحل با دستورات شما انجام دادم و صدا شد همونی که دوست داشتم :lol: شما از نظرات هم مشکلات بر طرف می کنید :-)]]></description>
			<dc:creator>رفیعی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 18:45:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-151</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-150</link>
			<description><![CDATA[ بد نیست، امکانات IOSآدم اذیت میکنه، باطری s5 هشت شب تموم میشه! صفحه کوچیک ۴ اینچی!فقط تا قبل از اس 5 سامسونگ و z2 سونی دوربین خوبی داشت که اونم دیگه با وجود دوربین این دوتا جالب نیست. واسه کلاسش دستشون میگیرن!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 17:57:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-150</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهروز گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-149</link>
			<description><![CDATA[S5 گوشی خوبی!!!!]]></description>
			<dc:creator>شهروز</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 17:49:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-149</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-148</link>
			<description><![CDATA[ نه اصلا بدرد نمیخوره! الان بهترین مدلAll-in-One ای مک 21.5 تو اتاق خوابم روشنه, فقط برای وبگردی خوبه! روی تصویر بلوری دوزار دقت نداره! صفحه ش ساخت ال جی! حالا بیاد به طرفداراش که اکثریتم یکی ازش ندارن بگو ال جی ساخته ولی اپل چهار برابر از مشتری پول میگیره :eek: گوشی 5s اپل تو کشوی کنار تختم از سونی اکسپریا z2 استفاده می کنم! :) تصحیح: ای مک 27 اینچ! اشتباهی نوشتم!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 16:40:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-148</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهروز گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-147</link>
			<description><![CDATA[آقا برزین مانیتور اپل برای تشخیص شاخص های تصویر مناسب میدونید؟ بنظر بهتر از تلویزیون ها باید باشه؟]]></description>
			<dc:creator>شهروز</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 16:34:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-147</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-144</link>
			<description><![CDATA[جند ماه قبل ایمیل فرستاده بودم به Lundahl سوئد تیری در تاریکی ببینیم بهمون جنس میدن. هیچ جوابی نیومده بود. گفتیم حتما دیدن از ایران هستیم حتی ارزش یه جواب "نـــه" دادن هم نداشت. چند شب قبل که اینجا بحث ترانس و ساخت دست ساز شد یکم ناراحت شدم چرا جواب ندادن. زنگ زدم به شماره ای که تو سایتشون بود یه خانم جواب داد باهاش صحبت کردم گفتم چند ماهه ایمیل فرستادیم جواب ندادین! گفت این مسئول ارتباطاتمون زایمان کرده چند ماهه تو مرخصیه! :D یکی در میون جواب میدیم. خلاصه ایمیله رو جواب دادن خیلی هم استقبال کردن یه دوره موقتی بتونیم ازشون چوک بگیریم. لیست قیمت هم گرفتم. بابت نمایندگی فروش 40-44% از قیمت لیست کمتر میدن که به نظرم خیلی خوبه. الان مثلا Lundahl LL9202 با جنس هسته C-core آمورف که 260 دلاره با تخفیف میشه نزدیک 156 دلار! میشه باهاش آمپ 211 یا 300B یا GM70 هم ساخت و از نتیجه اطمینان داشت چون ترانس های بسیار با کیفیت و امتحان پس داده ای میسازن. احتمالاً یه چند جفتی سفارش بدیم و اگه کسی دوست داشته باشه چیزی بسازه میتونیم یه برنامه خرید گروهی بزاریم که تعداد بیشتر بخریم که هزینه های حمل هم تعدیل بشه. ضمنا از سایت Partsexpress یه خرید بزرگ انجام دادیم بخاطر مبلغ بالای سفارش اکانت مارو بردن روی "wholesale" اگه کسی از این سایت چیزی نیاز داشت میتونیم به اسم خودمون براش تهیه کنیم که یه درصد خوبی off میخوره بهش. یه GM70 و یه 211 و احتمالا یه 300B با این ترانس های خیلی مرغوب بسازیم ببینیم چی میشه حداقل تا بهمون جنس میدن برای خودمون بسازیم بعد دلم نسوزه که باید دو برابر قیمت بخریم :-)]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 07 Aug 2014 11:29:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-144</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-143</link>
			<description><![CDATA[ نمیدونم نشنیدم! از این مدیا سنترها فقط همین سونی شنیدم:)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 21:23:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-143</guid>
		</item>
		<item>
			<title>عماد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-142</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین این سونی صدای بهتری میده یا مدل مرنسی که تو صفحه فیس بوک گذاشتید؟]]></description>
			<dc:creator>عماد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 21:21:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-142</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-141</link>
			<description><![CDATA[ هورن برای تمام کانال های سینمایی توصیه می کنم :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 19:41:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-141</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جواد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-140</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین بلندگوی سنتر هورن توصیه می کنید؟]]></description>
			<dc:creator>جواد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 19:39:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-140</guid>
		</item>
		<item>
			<title>اشتری گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-139</link>
			<description><![CDATA[دوستان از دست سازها حمایت کنید با کارها کیفیت بهتری پیدا کنند :-| با تخریب فقط دلتون خنک میشه :-*]]></description>
			<dc:creator>اشتری</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 15:46:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-139</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-138</link>
			<description><![CDATA[ انصافا ظاهرش خیلی بده. اون مکعب وسطه خیلی بزرگ و بد قواره شده. در کل کارهای آقا عارف از نظر ظاهر جالب نیستن یه جعبه قوطی کبریتی یه کاور قلمبه روی ترانس ها و آخرش هم یه تیکه پلاکسی گلاس جلوی جعبه که از همه چی چیپ تره. اخه این پلاگسی چیه مزخرف. کارهای اروپایی می بینی لذت می بری فقط ظاهرش رو نگاه کن]]></description>
			<dc:creator>رضا</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 14:13:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-138</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهریار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-130</link>
			<description><![CDATA[ به آنجا رسیده ام، که میدانم که نمیدانم من میپسندم و توصیه می کنم در سالهای شروع این کار "قبول" داشتم SVS بسیار دوست دارم و توصیه می کنم بی نظیره صداش در ستاپ سینمایی]]></description>
			<dc:creator>شهریار</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 04:14:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-130</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهریار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-129</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین شما بهترین ساب ووقر از چه برندی قبول دارید؟]]></description>
			<dc:creator>شهریار</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 06 Aug 2014 04:00:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-129</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-128</link>
			<description><![CDATA[ جای میکروفون اشتباه قرار دادی؟! 30 سانتیمتر جلورتر از گوش باید قرار بگیره,دوباره کالیبره کن و بعد با شدت دی بی DSPبازی کن تا به نتیجه دلخواه برسی :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 21:12:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-128</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رفیعی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-127</link>
			<description><![CDATA[ممنون برای پاسخنون حتما اجرا میکنم اما نمیدونم چرا بعد از دوباره کالیبره کردن حس سه بعدی صدارو کمتر دارم! دلیل به تنظیم دی اس پی بر میگرده؟]]></description>
			<dc:creator>رفیعی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 21:09:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-127</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-126</link>
			<description><![CDATA[ من تا مطمئن نشم چیزی که میسازم واقعا قابل دفاع هست و از هر نظر کامل و بدون نقص هست، اصلا جرات نمیکنم در معرض گوش شنونده ها بزارم. اگر خلاف این فکر میکردم الان آمپلیفایرهایی که ساخته بودم مثل قارچ وحشی توی هر فروشگاه و شورومی زیر دست و پا ولوو بود و هرکی گوش میکرد یه چیزی میذاشت روی بدگویی های قبلی و ... متاسفانه لامپی های درست و حسابی هم تو ایران نیومدن که شنونده شنیده باشه. همش خلاصه شده توی بنجلیجات شانلینگ و ریسونیک و موزیک انجل و این زباله های فنی و یه سری برند چینی که فقط واسه دلخوش کردن خریدار به اسم لامپی فروخته میشه. شنونده واقعا صدای لامپی نمی شناسه همش لق لق دهنش شده اودیونت و امثالهم. چرا یه برندی مثل BorderPatrol SE300B نمیاد تو ایران! خودم چند سال پیش فکر میکردم یه نفره یکه و تنها میشه های-اند لامپی ساخت! الان به فکر اون موقع خودم می خندم. اصلا دوست ندارم آمپلیفایر لامپی بسازم مگر اینکه مشکل اصلی که چوک هست حل بشه الکی هم خودمو گول نمیزنم که با پترن سیم پیچی و ساندویچی کرن لایه ها و روش های "من در آوردی" و یه دستگاه ترانس پیچ چینی و هسته استوکی که توی اوراقچی هایی مثل جلوه و گود عبدی به قیمت 20 هزار تومن میشه خرید، به سطح اودیونت برسیم! خنده داره این فکرها! اگه یه روزی مشکل چوک حل بشه و یه برند درست و حسابی مثل Lundahl رو بتونیم به قیمت خوب بخریم، اونوقت وقت آستین بالا زدن و ساختن چندتا آمپ و گوش کردن چندتا صدای خوبه.]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 20:11:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-126</guid>
		</item>
		<item>
			<title>وحید گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-125</link>
			<description><![CDATA[ آفرین آقا عارف اگر یه ساخته مشترک با آرش داشته باشن حتما جواب میده]]></description>
			<dc:creator>وحید</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 18:40:59 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-125</guid>
		</item>
		<item>
			<title>اشتری گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-124</link>
			<description><![CDATA[آمپلی فایر جدیدی که آقای عارف بر پایه لامپ 211 ساخته است http://www.arefaudio.com/?p=403 ظاهرش تکرای! امیدوارم صداش خوب باشه]]></description>
			<dc:creator>اشتری</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 16:34:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-124</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-121</link>
			<description><![CDATA[ در اکثر موارد هر دو، فاصله هارو اجازه میدم میکروفون و پردازشگر آمپلی فایر مشخص کنه، اما دی بی هر کانال و همچنین دی بی، دی اس پی خودم تنظیم میکنم، خودش یه سرگرمی :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 05:27:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-121</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رفیعی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-120</link>
			<description><![CDATA[جناب برزین شما در کالیبره صدا و انتخاب زون مناسب روش دستی یا میکرفون توصیه می کنید؟ سپاس]]></description>
			<dc:creator>رفیعی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 05 Aug 2014 05:22:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-120</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-119</link>
			<description><![CDATA[ خیلی ممنون اخه فقط این مسائل نیست. یه آمپلیفایر لامپی برای اینکه به سطح های-اند واقعی برسه فقط ترانس خروجی نمیخواد. اکثر آمپلیفایرهای درست و حسابی لامپی داخلشون می بینید 6-7 تا ترانس داره. اینتراستیج، لاین استیج و ... یعنی برای اینکه واقعا سطح کار بره بالا باید همه چیز رو فراهم کنید برای لامپ اصلی که کارش رو به نحو احسنت انجام بده. امپدانس هارو آماده کنید ولتاژ مورد نیازش رو تمیز و بدون نوسان تحویل بدین و همه چیز رو فراهم کنید که لامپ در خطی ترین خط باری خودش کار کنه. من توی DIYerها واقعا از کارهای توماس مایر لذت می برم. میدونه چکار می کنه. فقط هم از ترانس های ساخت Lundahl سوئد استفاده میکنه. خازن های روغنی با ESR خیلی پایین. یعنی واقعا سطح کارش فوق العاده و قابل تحسین. آلمانی ها کارشون درسته واقعا صنعتگر هستن.اگه یه روزی 4-5 هزار دلار بلااستفاده داشته باشم که بتونم خازن های روغنی و ترانس های آمورف با کیفیت بخرم حتما برای خودم یه آمپ خوب میسازم. http://vinylsavor.blogspot.com]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 22:02:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-119</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-118</link>
			<description><![CDATA[ اون "کم هزینه" ای که گفتید مشخصه منظورتون اسباب بازی هایی هست که اسماعیل زاده میسازه که داستانشون مشخصه. اصلا بحثی توش نیست. ترانس هایی با هسته آهن سیلیس اتلاف هیسترزیس زیادی دارن. آهن ذاتا یه فلز فرومغناطیس هست. واسه همینه یه سوزن دو بار به اهنربا میمالید خودش آهنربا میشه! یعنی حافظه مغناطیسی داره. حالا شما فرض کنید این ترانس که خاصیت مغناطیس برای زمان طولانی توش میمونه، بخواد فرکانس رو القا کنه. فرکانسی که توی موسیقی مداماً در هر ثانیه متغییر هست. حالا اشکال این ترانس چیه؟ اشکالش اینه که وقتی فرکانس جدید به اولیه اعمال میشه که در ثانویه بره به بلندگو، اثر مغناطیس از یک ثانیه قبلتر هنوز توی ترانس هست! این یعنی عملا تداخل و دیستورشن و ... این ترانس ها برای آمپلیفایرهای گیتار الکتریک خوب هستن یعنی ایده آل هستن چون اونجا هدف اصلا دیستورشن هست. من خیلی سر و کله زدم با روش های محاسبه ترانس و اینترلیوینگ و اسپلیتینگ و هزار تا شعر دیگه. نتیجه خوب هم میشه گرفت ولی به چه قیمتی؟! برای یه جفت چوک خوب 60-70 ساعت زمان ناقابل. چشم ضعیف میشه. گردن درد و کمر درد و ... وجداناً مچ دستم داره از کار میافته رفتم ارتوپد میگه اگه این ترانس پیچی دست پیچ مسخره رو ادامه بدی دچار سندرم CTS مچ دست (گوگل سرچ کنید!) میشی و شاید یه مرضی مشابه "ارنج تنیس بازها" هم بگیری. جالبه که بازم کلی پول هسته باید داد. خب از اول یه جفت ترانس با پدر مادر اسم و رسم داره میخریم! آقای سیروسی دوتا چوک خرید آمپش هم هرکی گوش کرده گفته عالی بوده! خب همین چوک خیلی مساله هست خیلی جالبه خسته نباشی :-)]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 21:36:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-118</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-117</link>
			<description><![CDATA[ اون "کم هزینه" ای که گفتید مشخصه منظورتون اسباب بازی هایی هست که اسماعیل زاده میسازه که داستانشون مشخصه. اصلا بحثی توش نیست. ترانس هایی با هسته آهن سیلیس اتلاف هیسترزیس زیادی دارن. آهن ذاتا یه فلز فرومغناطیس هست. واسه همینه یه سوزن دو بار به اهنربا میمالید خودش آهنربا میشه! یعنی حافظه مغناطیسی داره. حالا شما فرض کنید این ترانس که خاصیت مغناطیس برای زمان طولانی توش میمونه، بخواد فرکانس رو القا کنه. فرکانسی که توی موسیقی مداماً در هر ثانیه متغییر هست. حالا اشکال این ترانس چیه؟ اشکالش اینه که وقتی فرکانس جدید به اولیه اعمال میشه که در ثانویه بره به بلندگو، اثر مغناطیس از یک ثانیه قبلتر هنوز توی ترانس هست! این یعنی عملا تداخل و دیستورشن و ... این ترانس ها برای آمپلیفایرهای گیتار الکتریک خوب هستن یعنی ایده آل هستن چون اونجا هدف اصلا دیستورشن هست. من خیلی سر و کله زدم با روش های محاسبه ترانس و اینترلیوینگ و اسپلیتینگ و هزار تا شعر دیگه. نتیجه خوب هم میشه گرفت ولی به چه قیمتی؟! برای یه جفت چوک خوب 60-70 ساعت زمان ناقابل. چشم ضعیف میشه. گردن درد و کمر درد و ... وجداناً مچ دستم داره از کار میافته رفتم ارتوپد میگه اگه این ترانس پیچی دست پیچ مسخره رو ادامه بدی دچار سندرم CTS مچ دست (گوگل سرچ کنید!) میشی و شاید یه مرضی مشابه "ارنج تنیس بازها" هم بگیری. جالبه که بازم کلی پول هسته باید داد. خب از اول یه جفت ترانس با پدر مادر اسم و رسم داره میخریم! آقای سیروسی دوتا چوک خرید آمپش هم هرکی گوش کرده گفته عالی بوده! خب همین چوک خیلی مساله هست]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 21:26:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-117</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-116</link>
			<description><![CDATA[ مشکل محاسبات و پیچیدنش نیست. مساله جنس هسته ترانس هست. من ترانس 12000 دور شامل 44 لایه interleaving مختلف پیچیدم که یکماه روزی 1 ساعت زمان برده و تمام 12000 دور لایه به لایه در نظم کامل بدون کوچکترین فاصله یا افتادن سیم روی هم. ولی در نهایت این کویل وابسته میشه به جنس هسته. هسته دوبل سی کور حاوی نیکل از خارج از کشور تهیه کردیم تازه استوک خیلی هم گرون. این همه هم وقت گذاشتم تازه یه ماه یدونه تموم شده. آخر آخر کار می بینی بجای این همه دردسر و عرق ریختن و چند کیلو سیم مس و چند ده متر عایق و چسب و ... میتونستی مثل یه آدم متمدن 400 یورو بدی یه جفت ترانس با هسته آمورف (به زعم بسیاری هم از آهن سیلیس بهتره هم از پرمالوی آهن نیکل) بخری با سیم مس 99.99 که با نهایت دقت طراحی و ساخته شده و بارها و بارها صدها نفر دیگه استفاده کردن. توی اروپا هم تولید شده و اگه روی دستگاهی استفاده بشه هم صدای درخوری میده (اگه مدار هم مناسب ساخته بشه!) هم یه اعتباری به ساخته میده چون به هرحال قبل تپنده دستگاه لامپی واقعاً 90% چوک خروجی هست وگرنه مابقی که میشه یه استیج ورودی و یه استیج درایور و پاور و منبع تغذیه واقعا کم قطعه هستن آمپلیفایرهای لامپی. همین آمپی که این اواخر عارف ساخت با GM70 من نشنیدم ولی 4-5 نفر از دوستان که شنیدن 2-3 نفر میگفتن صدای جالبی نمیداده دو نفر هم با بالا انداختن شانه "هـــی بد نبود"ی میگفتن. واقعا باید قبول کرد با این هسته های استوک و آهن سیلیس و ... فقط باید آداپتور 220 به 24 ساخت نه چوک که صدا بده! با اضافه کردن چندتا خازن موندورف و سیم نقره و ... هم یه دستگاه بد صدا، خوش صدا نمیشه. پس این داستان ساخت لامپی های دست ساز کم هزینه که راه افتاده و بعضی ها دارن میسازن و بعضی های دیگه ازش تعریف میکنن چیه؟ با این اوصاف که شما از ساخت یه ترانس میگی خیلی هزنه داره و در موارد به صرفه نیست.]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 21:18:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-116</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-115</link>
			<description><![CDATA[ مشکل محاسبات و پیچیدنش نیست. مساله جنس هسته ترانس هست. من ترانس 12000 دور شامل 44 لایه interleaving مختلف پیچیدم که یکماه روزی 1 ساعت زمان برده و تمام 12000 دور لایه به لایه در نظم کامل بدون کوچکترین فاصله یا افتادن سیم روی هم. ولی در نهایت این کویل وابسته میشه به جنس هسته. هسته دوبل سی کور حاوی نیکل از خارج از کشور تهیه کردیم تازه استوک خیلی هم گرون. این همه هم وقت گذاشتم تازه یه ماه یدونه تموم شده. آخر آخر کار می بینی بجای این همه دردسر و عرق ریختن و چند کیلو سیم مس و چند ده متر عایق و چسب و ... میتونستی مثل یه آدم متمدن 400 یورو بدی یه جفت ترانس با هسته آمورف (به زعم بسیاری هم از آهن سیلیس بهتره هم از پرمالوی آهن نیکل) بخری با سیم مس 99.99 که با نهایت دقت طراحی و ساخته شده و بارها و بارها صدها نفر دیگه استفاده کردن. توی اروپا هم تولید شده و اگه روی دستگاهی استفاده بشه هم صدای درخوری میده (اگه مدار هم مناسب ساخته بشه!) هم یه اعتباری به ساخته میده چون به هرحال قبل تپنده دستگاه لامپی واقعاً 90% چوک خروجی هست وگرنه مابقی که میشه یه استیج ورودی و یه استیج درایور و پاور و منبع تغذیه واقعا کم قطعه هستن آمپلیفایرهای لامپی. همین آمپی که این اواخر عارف ساخت با GM70 من نشنیدم ولی 4-5 نفر از دوستان که شنیدن 2-3 نفر میگفتن صدای جالبی نمیداده دو نفر هم با بالا انداختن شانه "هـــی بد نبود"ی میگفتن. واقعا باید قبول کرد با این هسته های استوک و آهن سیلیس و ... فقط باید آداپتور 220 به 24 ساخت نه چوک که صدا بده! با اضافه کردن چندتا خازن موندورف و سیم نقره و ... هم یه دستگاه بد صدا، خوش صدا نمیشه.]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 21:10:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-115</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهریار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-114</link>
			<description><![CDATA[لامپ اگر در نصف تولیداتش میتونست صدای خوبی بده الان تعداد ترانزیستورهای موفق اینقدر زیاد نبود]]></description>
			<dc:creator>شهریار</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 21:01:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-114</guid>
		</item>
		<item>
			<title>اشتری گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-113</link>
			<description><![CDATA[ اگه ترانسفورماتور خروجی (چوک) با کیفیت نباشه، نسازید بهتره. ترانس خوب اگه میتونید بخرید، ساخت نتیجه خوب داره چون مدارها ساده هستن. من از Lundahl با هسته آمورف که تو سوئد ساخته میشه نتایج عالی گرفتم ولی ارزون نیستن. به نظر من یکی از بهترین ترانس های آمپ لامپی تو دنیا این کمپانی میسازه. پس با توجه به ترانس های پشت شهرداری و تجربه کم خود سازندگان نمیشه به ایده ال رسید! کسانی مثل آقای عارف دست سازهای خیلی حرفه ای دارن اما باز هم در تجربه ساخت ترانس زیاد نمیشه روش حساب کرد عارف تو ساخت کارشو خیلی خوب بلده اما باید دید در اینده در صدا چقدر پیشرفت میکنه]]></description>
			<dc:creator>اشتری</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 18:43:17 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-113</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد اشتری گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-112</link>
			<description><![CDATA[ اگه ترانسفورماتور خروجی (چوک) با کیفیت نباشه، نسازید بهتره. ترانس خوب اگه میتونید بخرید، ساخت نتیجه خوب داره چون مدارها ساده هستن. من از Lundahl با هسته آمورف که تو سوئد ساخته میشه نتایج عالی گرفتم ولی ارزون نیستن. به نظر من یکی از بهترین ترانس های آمپ لامپی تو دنیا این کمپانی میسازه. پس با توجه به ترانس های پشت شهرداری و تجربه کم خود سازندگان نمیشه به ایده ال رسید! کسانی مثل آقای عارف دست سازهای خیلی حرفه ای دارن اما باز هم در تجربه ساخت ترانس زیاد نمیشه روش حساب کرد]]></description>
			<dc:creator>مهرداد اشتری</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 17:55:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-112</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آرش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-111</link>
			<description><![CDATA[ اگه ترانسفورماتور خروجی (چوک) با کیفیت نباشه، نسازید بهتره. ترانس خوب اگه میتونید بخرید، ساخت نتیجه خوب داره چون مدارها ساده هستن. من از Lundahl با هسته آمورف که تو سوئد ساخته میشه نتایج عالی گرفتم ولی ارزون نیستن. به نظر من یکی از بهترین ترانس های آمپ لامپی تو دنیا این کمپانی میسازه.]]></description>
			<dc:creator>آرش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 17:08:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-111</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد اشتری گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-110</link>
			<description><![CDATA[نظر دوستان در مورد آمپ لامپی دست ساز چیه؟]]></description>
			<dc:creator>مهرداد اشتری</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 16:44:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-110</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کوروش گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-108</link>
			<description><![CDATA[ آمپ لامپی ارزون فقط برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های بلندگو خوبه:-x و البته کسب درامد برای بعضی ها :D]]></description>
			<dc:creator>کوروش</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 04 Aug 2014 04:45:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-108</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-106</link>
			<description><![CDATA[ آمپ لامپی ارزون فقط برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های بلندگو خوبه:-x]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 23:27:41 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-106</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرهاد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-105</link>
			<description><![CDATA[ این چه ایده اشتباهی که فکر میکنن لامپ هر صدای تیز و دیجیتالی درست میکنه :eek: لامپ خراب ترش نکنه صدا درست نمیکنه]]></description>
			<dc:creator>فرهاد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 22:22:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-105</guid>
		</item>
		<item>
			<title>افشین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-104</link>
			<description><![CDATA[شاید با آمپ لامپی صداش بهتر بشه؟!]]></description>
			<dc:creator>افشین</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 20:05:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-104</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهروز گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-103</link>
			<description><![CDATA[ در تولیدات تجاری باهات موافقم]]></description>
			<dc:creator>شهروز</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 18:45:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-103</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نادر گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-102</link>
			<description><![CDATA[سونی فقط پلی استیشن خوب میسازه موبایل هاش هم الکی گرونه و با این که برای اپل و سامسونگ لنز میده هنوز نتونسته الگریتم درستی برای دوربیناش طراحی کنه تا اینقدر ضعیف تر از چیزی که میگه نباشه در صوتی و تصویری هم که گند زده]]></description>
			<dc:creator>نادر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 17:59:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-102</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حمید گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-100</link>
			<description><![CDATA[سونی دیگه تو سریES هم بدرد نمیخوره تی وی هاش هم از رقبا عقب مونده. نه ساخت خوبی داره نه تصویر جالبی در صدا هم نه در بخش تجاری نه در های فای بی ارزش شده]]></description>
			<dc:creator>حمید</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 16:42:17 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-100</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سهیل گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-99</link>
			<description><![CDATA[سلام این دستگاه خوبیه ولی یکم گرون تر میشه naim گرفت با همه اون ویژگی ها به اضافه CD پلیر. Naim UnitiLite Naim Uniti 2]]></description>
			<dc:creator>سهیل</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 11:11:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-99</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهزام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-98</link>
			<description><![CDATA[ممنون برای بررسی این دستگاه تازه وارد گرونه از شما هم که 3 ستاره گرفته و دیگه نمیشه به خریدش فکر کرد]]></description>
			<dc:creator>شهزام</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 09:48:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-98</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نادر گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-97</link>
			<description><![CDATA[جالب فکر نمی کردم تو این کلاس وارد بازار شده باشه! میگم همون یه شاخص مثبت 3 ستاره از شما گرفت :-)]]></description>
			<dc:creator>نادر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 04:51:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-97</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-96</link>
			<description><![CDATA[ ببخشید دیگه تکرار نمیشه! :P]]></description>
			<dc:creator>علی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 03:59:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-96</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-95</link>
			<description><![CDATA[سلام آقا خیلی گرونه!!!! یعنی چی 5 میلیون بدی یه موزیک پلیر بخری :eek:]]></description>
			<dc:creator>علی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 03:56:03 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-95</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-94</link>
			<description><![CDATA[ موافقم ;-)]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 02:25:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-94</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-93</link>
			<description><![CDATA[میشه گفت یه جور MP3. پلیر های کلاس هستن :lol: بنظر من این جور صداها ارزش این هزینه های سنگین ندارن چرا که یا اهل صدای به قول شما کریستالی هستن که اصلا تو تصورشونم این رقم ها جای تو موزیک نداره و یا مثل شما در شنیدن متفاوت هستن که بازهم این دسته پلیرها راست کارشون نیست. پس میشه نتیجه گرفت فقط میتونن جنبه کلاس سیستم داشته باشن 8)]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 03 Aug 2014 02:24:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-08-02-21-13-44/318-hi-res-music-player#comment-93</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
