<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>کالیبراسیون QLED های سامسونگ</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب کالیبراسیون QLED های سامسونگ</description>
		<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled</link>
		<lastBuildDate>Mon, 25 May 2026 02:26:22 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://www.htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/725" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>مهدی فتحی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16339</link>
			<description><![CDATA[ بنظرم صحبت در مورد مطلبی که تخصص ندارید درست نیست وگرنه منظور شمارو از شان متوجه نمیشم. سیستم صوتی کیفیتی اتومبیل یه مبحث جدایی هست و تکنولوژی خاص خودش هم داره.کمپانی های بزرگی هم مثل focal,dls,audis on,hertz,dynaud io,gladen و غیره فعالیت های حرفه ای تو این زمینه دارن و مطمئنا مخاطبان و دانش خاص خودش هم داره.چون شما علاقه و اطلاعاتی تو این زمینه ندارید درست نیست که اینجوری در موردش صحبت کنید. خیلی از این برندهایی که شما در شان خودتون نمیدونید تکنولوژی و صدایی که توی خودرو تولید میکنن صدای بهتری از سیستم خونگی من و یا خیلی های دیگه داره. واقعا صدا شنیدن اونم تو اتاق فلزی ماشین لدستی داره! پیشنهاد می کنم مطالب مربوط به آکوستیک جناب برزین مطالعه کنید.خودرو هم به همون صورت باید آکوستیک بشه و محصولات مربوط به خودش هم توی بازار هست.]]></description>
			<dc:creator>مهدی فتحی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 May 2021 20:16:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16339</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16338</link>
			<description><![CDATA[ بنظرم صحبت در مورد مطلبی که تخصص ندارید درست نیست وگرنه منظور شمارو از شان متوجه نمیشم. سیستم صوتی کیفیتی اتومبیل یه مبحث جدایی هست و تکنولوژی خاص خودش هم داره.کمپانی های بزرگی هم مثل focal,dls,audis on,hertz,dynaud io,gladen و غیره فعالیت های حرفه ای تو این زمینه دارن و مطمئنا مخاطبان و دانش خاص خودش هم داره.چون شما علاقه و اطلاعاتی تو این زمینه ندارید درست نیست که اینجوری در موردش صحبت کنید. خیلی از این برندهایی که شما در شان خودتون نمیدونید تکنولوژی و صدایی که توی خودرو تولید میکنن صدای بهتری از سیستم خونگی من و یا خیلی های دیگه داره. واقعا صدا شنیدن اونم تو اتاق فلزی ماشین لدستی داره!]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 May 2021 20:07:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16338</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهدی فتحی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16337</link>
			<description><![CDATA[ بنظرم صحبت در مورد مطلبی که تخصص ندارید درست نیست وگرنه منظور شمارو از شان متوجه نمیشم. سیستم صوتی کیفیتی اتومبیل یه مبحث جدایی هست و تکنولوژی خاص خودش هم داره.کمپانی های بزرگی هم مثل focal,dls,audis on,hertz,dynaud io,gladen و غیره فعالیت های حرفه ای تو این زمینه دارن و مطمئنا مخاطبان و دانش خاص خودش هم داره.چون شما علاقه و اطلاعاتی تو این زمینه ندارید درست نیست که اینجوری در موردش صحبت کنید. خیلی از این برندهایی که شما در شان خودتون نمیدونید تکنولوژی و صدایی که توی خودرو تولید میکنن صدای بهتری از سیستم خونگی من و یا خیلی های دیگه داره.]]></description>
			<dc:creator>مهدی فتحی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 May 2021 19:21:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16337</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آدرین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16333</link>
			<description><![CDATA[خیلی دوست دارم از خانوم یوسفی یک بررسی صدا بخونم؟ برام جالبه بدونم یک خانوم چه برداشتی از صدای یک سیستم صوتی دارن!]]></description>
			<dc:creator>آدرین</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 27 May 2021 01:53:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16333</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16331</link>
			<description><![CDATA[بنظرم صحبت درباره پخش ماشین اصلا در شأن این سایت نیست.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 26 May 2021 22:41:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16331</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آدرین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16330</link>
			<description><![CDATA[ به طور کلی سیستم های صوتی اتومبیل کیفیت چندانی از نظر صدا و موسیقی ندارند و صرف گوش کردن یک موزیک در مسیر به کار می آیند. کسانی که از سیستم های SPL استفاده می‌کنند صرفا به دنبال بیس های سنگین تر و حجم صدای بیشتر هستند، به این سیستم ها، سیستم های خیابانی یا مسابقه ای گفته می شود. که به هیچ وجه هیچ برتری نسبت به سیستم های عادی ندارند. فکم افتاد! شما کی بودی خانوم یوسفی!؟ ممنون که انقدر کارتون درسته و اطلاعات دارید. با شما موافقم خانوم سوسفی پدیده ای در صدا و تصویر هستن.]]></description>
			<dc:creator>آدرین</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 26 May 2021 01:21:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16330</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کاوه گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16329</link>
			<description><![CDATA[با خانوم یوسفی موافقم سیستم های ماشین spl فقط برای مسابقه هستن. ساب های مثل گرند زیرو فقط بدرد کسایی میخوره که هیچ دانشی از صدا ندارن و فقط میخوان بیس سنگین بگیرن.]]></description>
			<dc:creator>کاوه</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 26 May 2021 01:20:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16329</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ali گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16327</link>
			<description><![CDATA[ به طور کلی سیستم های صوتی اتومبیل کیفیت چندانی از نظر صدا و موسیقی ندارند و صرف گوش کردن یک موزیک در مسیر به کار می آیند. کسانی که از سیستم های SPL استفاده می‌کنند صرفا به دنبال بیس های سنگین تر و حجم صدای بیشتر هستند، به این سیستم ها، سیستم های خیابانی یا مسابقه ای گفته می شود. که به هیچ وجه هیچ برتری نسبت به سیستم های عادی ندارند. فکم افتاد! شما کی بودی خانوم یوسفی!؟ ممنون که انقدر کارتون درسته و اطلاعات دارید.]]></description>
			<dc:creator>Ali</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 20:23:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16327</guid>
		</item>
		<item>
			<title>معین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16326</link>
			<description><![CDATA[ کلا این سیستم ماشین بازها لات هستن. موافقم باهات مخصوصا این های که SPL میبندن همشون خلاف و اهل قلیون و بدنسازی هستن.]]></description>
			<dc:creator>معین</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 20:22:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16326</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضایی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16325</link>
			<description><![CDATA[ کلا این سیستم ماشین بازها لات هستن.]]></description>
			<dc:creator>رضایی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 19:20:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16325</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16324</link>
			<description><![CDATA[ میزان ترافلاپس این کنسول ها هیچ ربطی به بخش مدیا نداره، نیازی هم به این قدرت نیست. این مهندسی دستگاه که کیفیت صدا و تصویر بروی ویدیو نشان میده. کنسول ها برای پردازش گیم طراحی شدن. PS2 هم امکان پخش دی وی دی ویدیو داشته، اما هیچ وقت پلی استیشن دستگاه محبوبی برای ویدیوفایل ها نبوده و نیست.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 18:58:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16324</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16323</link>
			<description><![CDATA[ به طور کلی سیستم های صوتی اتومبیل کیفیت چندانی از نظر صدا و موسیقی ندارند و صرف گوش کردن یک موزیک در مسیر به کار می آیند. کسانی که از سیستم های SPL استفاده می‌کنند صرفا به دنبال بیس های سنگین تر و حجم صدای بیشتر هستند، به این سیستم ها، سیستم های خیابانی یا مسابقه ای گفته می شود. که به هیچ وجه هیچ برتری نسبت به سیستم های عادی ندارند.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 18:55:59 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16323</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16322</link>
			<description><![CDATA[خیلی دوست داشتم اگر میشد تست و بررسی کنسول PLAY STATION 5 ورژن بلوری انجام بشه. چون خیلی کنجکاو هستم، با عملکرد یک دستگاه فقط 500 دلاری که قابلیت پخش 4K HDR با ورژن HDMI 2.1 و فرمت صداهای خروجی و فریم ریت های اعلام شده آشنا بشم. ( اون مقدار ram و cpu و gpu و ssd گرون قیمت به همراه یک درایور نور 4K UHD و فقط 500 دلار!!!!!!!!) البته از دید Audiophile و Videophile ها]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 18:49:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16322</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ali گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16321</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی چه فرقی بین سیستم های صوتی اتومبیل SPL با انواع عادی هست؟ آیا کیفیت بهتری دارن؟]]></description>
			<dc:creator>Ali</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 18:44:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16321</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محسن گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16320</link>
			<description><![CDATA[لطفا در مورد بلندگو هم مطلب بنویسید]]></description>
			<dc:creator>محسن</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 00:44:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16320</guid>
		</item>
		<item>
			<title>تفضلی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16319</link>
			<description><![CDATA[خانوم دکتر یوسفی منتظر مطالب شما هستیم]]></description>
			<dc:creator>تفضلی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 25 May 2021 00:00:42 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16319</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهنام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16318</link>
			<description><![CDATA[درود بر شما نمایشگر بنده سامسونگ f8880 یا همان f8000 است. میتونم خواهش کنم برای من که نمایشگر به روز ندارم هم تنظیمات کالیبراسیون بفرمایید؟ سپاسگزارم]]></description>
			<dc:creator>بهنام</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 24 May 2021 02:51:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16318</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16317</link>
			<description><![CDATA[با خانوم یوسفی موافقم بلندگوهای مانیتور اودیو صدای خفه و بیس بی کیفیتی پخش میکنن.]]></description>
			<dc:creator>کیان</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 24 May 2021 00:56:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16317</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سلطانی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16316</link>
			<description><![CDATA[اگر مشورت اقای محمدپور فروشگاه اکوستیک نبود منم داشتم مانیتور اودیو میخریدم. خوشبختانه با این سایت و اکوستیک آشنا شدم و به لطف این دوستان بهترین انتخاب داشتم و بسیار راصیم.]]></description>
			<dc:creator>سلطانی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 24 May 2021 00:50:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16316</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهران گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16314</link>
			<description><![CDATA[ طبیعی خوب انقدر این بلندگو بد صداست که هرکی میخره مدتی بعد میفروشه.]]></description>
			<dc:creator>مهران</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 21:38:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16314</guid>
		</item>
		<item>
			<title>افشین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16313</link>
			<description><![CDATA[دقت کردین تو کانال های فروش سیستم های صوتی چقدر بلندگوی مانیتور اودیو در مدل های مختلف زیاده!؟]]></description>
			<dc:creator>افشین</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 18:42:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16313</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16312</link>
			<description><![CDATA[ آهنگ خاصی نیست! اکثرا جاز و بلوز هستن، یکسری هم سی دی های تست خود برندهاست. اون تست باسی که نوشتی روی ماشین اجرا میکنن! تو هیچ نمایشگاه های اندی باس تست نمیکنن!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 16:59:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16311</link>
			<description><![CDATA[ سلام اسمش کنسول میکس هست. هر کدوم از اون وولوم های خطی و دکمه و وولوم های بالایشون یک لاین ورودی سازهای مختلف و در صدای سینمایی افکت های هر صحنه هستن. در فیلم های که صداگذاری پیچیده دارن گاهی دوتا کنسول و حتی بیشتر کامل فعاله. خیر خود کنسول پردازشی انجام نمیده، خروجی کنسول ها به بخش پردازش ارسال میشه. مخاطب سایت من باید از این سوالات بپرسه... :) مرسی از وقتی که گذاشتین برای پاسخ]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 16:57:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16311</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16310</link>
			<description><![CDATA[یک نکته مهم : بارها سوال پرسیدم اما نتونستم جایی جوابش رو پیدا کنم!!! کدوم آهنگها هستن که در نمایشگاه های های اند روی همه دستگاه ها و اسپیکرها چک میکنن؟!!! مثلاً برای بیس و فرکانس زیر میدونم آهنگ Bass I Love You یکیش هست. یا اون آهنگ کلاسیک که صدای گیتار فقط داخلش هست.]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 16:52:42 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16310</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16309</link>
			<description><![CDATA[ سلام اسمش کنسول میکس هست. هر کدوم از اون وولوم های خطی و دکمه و وولوم های بالایشون یک لاین ورودی سازهای مختلف و در صدای سینمایی افکت های هر صحنه هستن. در فیلم های که صداگذاری پیچیده دارن گاهی دوتا کنسول و حتی بیشتر کامل فعاله. خیر خود کنسول پردازشی انجام نمیده، خروجی کنسول ها به بخش پردازش ارسال میشه. مخاطب سایت من باید از این سوالات بپرسه... :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 16:26:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16309</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16308</link>
			<description><![CDATA[با سلام جناب استاد برزین در استودیوهای صدا گذاری فیلم و ضبط موسیقی (خصوصاً صدای خواننده).،یک دستگاهی هست که حدود 500 تا پیچ دستی تنظیم داره، اسمش چیه؟! بنظرم این دستگاه باید یک قدرت پردازش بسیار بالا و خاص داشته باشه برای جدا سازی و تفکیک ذره ذره صداها ( خیلی مطمئن نیستم.)]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 16:14:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16308</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16307</link>
			<description><![CDATA[ هر بلند گویی از مانیتور اودیو بهتر است. این مدل بلندگوی یاماها که نام بردید به نسبت قیمت اش بلندگوی خوبی است.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 15:45:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16307</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16306</link>
			<description><![CDATA[ به بخش بررسی فیلم های بلو ری مراجعه کنید.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 15:42:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16306</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Moohamad گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16305</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم دکتر یوسفی بلندگوی یاماها NS-F160 برای موزیک های روز مناسب هست؟ الان مانیتور اودیو سری برنز دارم.]]></description>
			<dc:creator>Moohamad</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 00:49:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16305</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شادمهر گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16304</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی فیلم مناسب سینمای خانگی معرفی کنید؟]]></description>
			<dc:creator>شادمهر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 23 May 2021 00:44:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16304</guid>
		</item>
		<item>
			<title>عارف گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16303</link>
			<description><![CDATA[دوستان لطفا به جای این لاطائلات به صدا و تصویر برسید!]]></description>
			<dc:creator>عارف</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 23:59:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16303</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا. گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16302</link>
			<description><![CDATA[چقدر تابلو بعضی از فروسنده های عزیز که علاقه زیادی هم به فضای مجازی دارن کامنت میزارن!]]></description>
			<dc:creator>رضا.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 20:33:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16302</guid>
		</item>
		<item>
			<title>طهمورث گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16301</link>
			<description><![CDATA[جالبه در ایران فقط این فروشگاه یاماها داره :lol: و وقتی کسی ساز مخالف می زند نسبتی با دیگران دارد یا باید به هر نحوی باهاش مخالفت کرد. ضمنا اگر با این کلمات حس خوبی بهتون داده می شه لطفا ازش لذت ببرید. و در آخر من فقط نظر شخصی خودم را دادم ولی انگار بینندگان این سایت فقط پذیرای نظرات مثبت هستند. با آرزوی موفقیت برای تک تک دوستان امیدوارم با تمجیداتی که از خود می کنید به موفقیت برسید ولی در هیچ جای دنیا نقد بررسی به این شکل نیست و به همین دلیل بود که سیستم صوتی خود را خودم وارد کردم که اسیر این نظرات یکطرفه نباشم. دوست عزیز شما که انقدر متکی به خود و دانش خود هستید در این سایت چه می کنید!]]></description>
			<dc:creator>طهمورث</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 20:32:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16301</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16300</link>
			<description><![CDATA[ جالبه! به نظرم بحث شما خیلی بی مورد هست . خوب شما اگر جای بهتری سراغ دارید همون جا رو پیگیری کنید. اگر به زبان فارسی منبع بهتری سراغ دارید به ما هم معرفی کنید. ضمن اینکه من حتی تا به حال جناب برزین رو از نزدیک ندیدم، و یک آشنایی دورا دور با ایشون دارم. ولی سواد و تجربه و اعتبار و جایگاه دیگران من رو به احترام و تحسین وامی‌دارد. نه به انکار و گزافه گویی! حرف قبلیتون خیلی خوب بود خوب سوال من همین جاست وقتی لوازم از طرف شرکت به شما داده نمیشه تا بعد از Burn In مناسب تستش کنید این نقد که می گید یه دستگاه بدرد نمیخوره بدون هیچ مدرک و دلیل آیا نقد مناسب محصول نام دارد . ضمنا در هیچ جا نمی گن این محصول بدرد نمی خوره از معایب و مزایا اون محصول گفته می شه تو کامنت های قبلی خوندم خانم یوسفی گفتن 3080 صدای خسته کننده ای داره و خوب نیست این نقد تخصصی در کجای این دنیا منطقی است ؟ که شما از آن تخصصی می نامید اکوستیک عزیز ببخشید احمدجان ظاهرا مطالب آقای برزین نمیخونید. جالبه در ایران فقط این فروشگاه یاماها داره :lol: و وقتی کسی ساز مخالف می زند نسبتی با دیگران دارد یا باید به هر نحوی باهاش مخالفت کرد. ضمنا اگر با این کلمات حس خوبی بهتون داده می شه لطفا ازش لذت ببرید. و در آخر من فقط نظر شخصی خودم را دادم ولی انگار بینندگان این سایت فقط پذیرای نظرات مثبت هستند. با آرزوی موفقیت برای تک تک دوستان امیدوارم با تمجیداتی که از خود می کنید به موفقیت برسید ولی در هیچ جای دنیا نقد بررسی به این شکل نیست و به همین دلیل بود که سیستم صوتی خود را خودم وارد کردم که اسیر این نظرات یکطرفه نباشم.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 19:19:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16300</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16299</link>
			<description><![CDATA[ جالبه! به نظرم بحث شما خیلی بی مورد هست . خوب شما اگر جای بهتری سراغ دارید همون جا رو پیگیری کنید. اگر به زبان فارسی منبع بهتری سراغ دارید به ما هم معرفی کنید. ضمن اینکه من حتی تا به حال جناب برزین رو از نزدیک ندیدم، و یک آشنایی دورا دور با ایشون دارم. ولی سواد و تجربه و اعتبار و جایگاه دیگران من رو به احترام و تحسین وامی‌دارد. نه به انکار و گزافه گویی! حرف قبلیتون خیلی خوب بود خوب سوال من همین جاست وقتی لوازم از طرف شرکت به شما داده نمیشه تا بعد از Burn In مناسب تستش کنید این نقد که می گید یه دستگاه بدرد نمیخوره بدون هیچ مدرک و دلیل آیا نقد مناسب محصول نام دارد . ضمنا در هیچ جا نمی گن این محصول بدرد نمی خوره از معایب و مزایا اون محصول گفته می شه تو کامنت های قبلی خوندم خانم یوسفی گفتن 3080 صدای خسته کننده ای داره و خوب نیست این نقد تخصصی در کجای این دنیا منطقی است ؟ که شما از آن تخصصی می نامید اکوستیک عزیز ببخشید احمدجان ظاهرا مطالب آقای برزین نمیخونید. :lol: :lol: در برابر تلاش مذبوحانه فروشندگان فقط میشه خندید! تعداد رای های نظرات را ببینید و فقط بخندید دوستان!]]></description>
			<dc:creator>حسام</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 18:45:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16299</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ماهان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16297</link>
			<description><![CDATA[ جالبه! به نظرم بحث شما خیلی بی مورد هست . خوب شما اگر جای بهتری سراغ دارید همون جا رو پیگیری کنید. اگر به زبان فارسی منبع بهتری سراغ دارید به ما هم معرفی کنید. ضمن اینکه من حتی تا به حال جناب برزین رو از نزدیک ندیدم، و یک آشنایی دورا دور با ایشون دارم. ولی سواد و تجربه و اعتبار و جایگاه دیگران من رو به احترام و تحسین وامی‌دارد. نه به انکار و گزافه گویی! حرف قبلیتون خیلی خوب بود خوب سوال من همین جاست وقتی لوازم از طرف شرکت به شما داده نمیشه تا بعد از Burn In مناسب تستش کنید این نقد که می گید یه دستگاه بدرد نمیخوره بدون هیچ مدرک و دلیل آیا نقد مناسب محصول نام دارد . ضمنا در هیچ جا نمی گن این محصول بدرد نمی خوره از معایب و مزایا اون محصول گفته می شه تو کامنت های قبلی خوندم خانم یوسفی گفتن 3080 صدای خسته کننده ای داره و خوب نیست این نقد تخصصی در کجای این دنیا منطقی است ؟ که شما از آن تخصصی می نامید اکوستیک عزیز ببخشید احمدجان ظاهرا مطالب آقای برزین نمیخونید.]]></description>
			<dc:creator>ماهان</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 18:28:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16297</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16296</link>
			<description><![CDATA[ جالبه! به نظرم بحث شما خیلی بی مورد هست . خوب شما اگر جای بهتری سراغ دارید همون جا رو پیگیری کنید. اگر به زبان فارسی منبع بهتری سراغ دارید به ما هم معرفی کنید. ضمن اینکه من حتی تا به حال جناب برزین رو از نزدیک ندیدم، و یک آشنایی دورا دور با ایشون دارم. ولی سواد و تجربه و اعتبار و جایگاه دیگران من رو به احترام و تحسین وامی‌دارد. نه به انکار و گزافه گویی! حرف قبلیتون خیلی خوب بود خوب سوال من همین جاست وقتی لوازم از طرف شرکت به شما داده نمیشه تا بعد از Burn In مناسب تستش کنید این نقد که می گید یه دستگاه بدرد نمیخوره بدون هیچ مدرک و دلیل آیا نقد مناسب محصول نام دارد . ضمنا در هیچ جا نمی گن این محصول بدرد نمی خوره از معایب و مزایا اون محصول گفته می شه تو کامنت های قبلی خوندم خانم یوسفی گفتن 3080 صدای خسته کننده ای داره و خوب نیست این نقد تخصصی در کجای این دنیا منطقی است ؟ که شما از آن تخصصی می نامید]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 17:50:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16296</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16295</link>
			<description><![CDATA[ جالبه! به نظرم بحث شما خیلی بی مورد هست . خوب شما اگر جای بهتری سراغ دارید همون جا رو پیگیری کنید. اگر به زبان فارسی منبع بهتری سراغ دارید به ما هم معرفی کنید. ضمن اینکه من حتی تا به حال جناب برزین رو از نزدیک ندیدم، و یک آشنایی دورا دور با ایشون دارم. ولی سواد و تجربه و اعتبار و جایگاه دیگران من رو به احترام و تحسین وامی‌دارد. نه به انکار و گزافه گویی!]]></description>
			<dc:creator>حسام</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 15:27:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16295</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16294</link>
			<description><![CDATA[من چیزی که می بینم رو تحلیل می کنم. نه موضوعی که در سایت دیده نمیشه توضیحات کامل فنی در مورد دستگاه ها کار تخصصی محسوب نمیشه و در دنیا به تعداد زیادی وجود داره. شما از چیزی صحبت می کنید که در سایت وجود نداره و شما به دلیل رابطه بالایی که از جناب برزین دارید میگید و این ملاک برای تماشاگران سایت نیست و با محتوایی که داخل سایت موجوده نتیجه گیری می کنند.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 15:18:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16294</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16293</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز بنظر شما آقای برزین تا به حال چیزی جار زدن یا ادعای بی اساس داشتن؟ شک نکنید اگر کسی بخشی از تجربه و سواد جناب برزین داشت در این سالها از چشم من و شما پنهان نمانده بود. البته من انکار نمیکنم دوستان با تجربه در زمینه صدا در ایران کم نیستن. با توجه به حرف خودتون کم نیستن ولی تمام این افراد شاید سایتی برای انتشار آنها نداشته باشن. موضوع دوم اینکه من مطالب این سایت را خوانده ام و احترام خاصی به جناب برزین قاعل هستم اما وقتی بحث در مورد نقد و بررسی تخصصی است شما می توانید سایتهایی که در این رسته فعالیت می کنند را مشاهده بفرمایید اغلب این نقد و بررسی ها کمتر از 4 3 صفحه نیستند و فقط به مشخصات دستگاه بسنده نمی کند و دستگاه را خود باز نموده و از فت، جنس مقاومت و ترانسفورماتور و غیره بررسی دستگاه را آغاز می کنند. اما مطالب این سایت اغلب توضیح کاملی از مشخصات فنی است نه نقد و بررسی تخصصی که شما دوست عزیز در مورد آن صحبت می کنید. این موارد چیزی نیستند که نظر شخصی من باشد، شما با یه تحقیق ساده در بستر اینترنت به آن می رسید. ببینید من فکر میکنم شما مقایسه درستی انجام نمی‌دید. ما در ایران هستیم، اینجا حتی فروشنده حاضر نیست یک کاتالوگ رفرنس در اختیار شما قرار بده چه برسه به اینکه نمایندگی یک برند بخواد دستگاه‌هایی را در اختیار شما قرار بده تا باز کنید و بررسی دقیق داشته باشید. بعد هم اینکه این بخش جانبی این بررسی ها هست. بخش مهم آن که افراد تحصیل کرده و با تجربه ای مثل جناب برزین که در دنیا انگشت شمارند به آن می پردازند که بدون سواد و تجربه خاص امکان پذیر نیست این هست که به مخاطب بگن که یک سورس صدا حالا در هر شکل و نوع آن چه صدایی از چه جنسی و با چه حسی ایجاد می کند و بر روی مخاطب چه تأثیری می گذارد و... این مورد هم که جایگاه و اعتبار جناب برزین انقدر برای شما سنگین هست خودش جای سوال و تعجب هست!!]]></description>
			<dc:creator>حسام</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 14:33:16 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16293</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16292</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز بنظر شما آقای برزین تا به حال چیزی جار زدن یا ادعای بی اساس داشتن؟ شک نکنید اگر کسی بخشی از تجربه و سواد جناب برزین داشت در این سالها از چشم من و شما پنهان نمانده بود. البته من انکار نمیکنم دوستان با تجربه در زمینه صدا در ایران کم نیستن. با توجه به حرف خودتون کم نیستن ولی تمام این افراد شاید سایتی برای انتشار آنها نداشته باشن. موضوع دوم اینکه من مطالب این سایت را خوانده ام و احترام خاصی به جناب برزین قاعل هستم اما وقتی بحث در مورد نقد و بررسی تخصصی است شما می توانید سایتهایی که در این رسته فعالیت می کنند را مشاهده بفرمایید اغلب این نقد و بررسی ها کمتر از 4 3 صفحه نیستند و فقط به مشخصات دستگاه بسنده نمی کند و دستگاه را خود باز نموده و از فت، جنس مقاومت و ترانسفورماتور و غیره بررسی دستگاه را آغاز می کنند. اما مطالب این سایت اغلب توضیح کاملی از مشخصات فنی است نه نقد و بررسی تخصصی که شما دوست عزیز در مورد آن صحبت می کنید. این موارد چیزی نیستند که نظر شخصی من باشد، شما با یه تحقیق ساده در بستر اینترنت به آن می رسید.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 22 May 2021 14:04:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16292</guid>
		</item>
		<item>
			<title>صادق گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16289</link>
			<description><![CDATA[شما کل ایران رو گشتید که این حرف رو میزنید ؟ دلیل نمیشه کسی که تو این سایت فعالیت نداره دلیل بر نبودنش باشه. و مطمعن باشید هر کسی در این موضوع فعالیت داشته باشه جار نمیزنه من بهترینم. دوست عزیز بنظر شما آقای برزین تا به حال چیزی جار زدن یا ادعای بی اساس داشتن؟ شک نکنید اگر کسی بخشی از تجربه و سواد جناب برزین داشت در این سالها از چشم من و شما پنهان نمانده بود. البته من انکار نمیکنم دوستان با تجربه در زمینه صدا در ایران کم نیستن.]]></description>
			<dc:creator>صادق</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 20:21:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16289</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علیزاده گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16288</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی متشکرم برای این کالیبراسیون دقیق]]></description>
			<dc:creator>علیزاده</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 16:45:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16288</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16287</link>
			<description><![CDATA[ این کاملا طبیعی هست دوست عزیز. جناب برزین تنها فرد تحصیل کرده در زمینه صدا و تصویر و با تجربه ترین و صاحب نظر ترین فرد در این زمینه و در واقع فرد اول صدا و تصویر در ایران هستند. دوست عزیز هیچ کس به استاد برزین توهین نمی کنه و منم فکر می کنم این توهین نباشه ولی این خودش خیلی حرف بی منطقی هست که بگیم فقط در ایران یک نفر تحصیل کرده در این ضمینه هست و اون هم استاد برزین . این عین توهین به تمام کسانی هست که دارن تو این موضوع کار می کنن. و بعید می دونم خود استاد برزین آدم مغرور و خود ستایی باشه شما با این مدل حرف زدن چهره ایشون رو هم خراب می کنید برای تماشاگران سایت و ضمنا من هم با یکی از کامنتها موافق هستم مگر این سایت ایجاد شده برای نقد فروشگاه های صوتی در ایران. بنظرم با این کامنت ها مباحث فنی سایت داره به بیراهه کشیده میشه. کمی فروتنی و خویشتن داری بد نیست به جای این همه غرور. اگر فرد دیگری هم در ایران هست که تحصیلات آکادمیک در این زمینه داره ما خوشحال میشیم باهاشون آشنا بشیم و از دانش ايشون استفاده کنیم. باید قبول کنیم که تنها کسی که‌در ایران مباحث صدا و تصویر را به صورت علمی مطرح می‌کند استاد برزین هستند. ضمن اینکه چرا باید داشتن جایگاه و اعتبار یک فرد، توهین به افراد دیگری که در اون حوزه فعالیت می‌کنند محسوب بشه؟؟!! شما کل ایران رو گشتید که این حرف رو میزنید ؟ دلیل نمیشه کسی که تو این سایت فعالیت نداره دلیل بر نبودنش باشه. و مطمعن باشید هر کسی در این موضوع فعالیت داشته باشه جار نمیزنه من بهترینم.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 16:26:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16287</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16286</link>
			<description><![CDATA[ این کاملا طبیعی هست دوست عزیز. جناب برزین تنها فرد تحصیل کرده در زمینه صدا و تصویر و با تجربه ترین و صاحب نظر ترین فرد در این زمینه و در واقع فرد اول صدا و تصویر در ایران هستند. دوست عزیز هیچ کس به استاد برزین توهین نمی کنه و منم فکر می کنم این توهین نباشه ولی این خودش خیلی حرف بی منطقی هست که بگیم فقط در ایران یک نفر تحصیل کرده در این ضمینه هست و اون هم استاد برزین . این عین توهین به تمام کسانی هست که دارن تو این موضوع کار می کنن. و بعید می دونم خود استاد برزین آدم مغرور و خود ستایی باشه شما با این مدل حرف زدن چهره ایشون رو هم خراب می کنید برای تماشاگران سایت و ضمنا من هم با یکی از کامنتها موافق هستم مگر این سایت ایجاد شده برای نقد فروشگاه های صوتی در ایران. بنظرم با این کامنت ها مباحث فنی سایت داره به بیراهه کشیده میشه. کمی فروتنی و خویشتن داری بد نیست به جای این همه غرور. اگر فرد دیگری هم در ایران هست که تحصیلات آکادمیک در این زمینه داره ما خوشحال میشیم باهاشون آشنا بشیم و از دانش ايشون استفاده کنیم. باید قبول کنیم که تنها کسی که‌در ایران مباحث صدا و تصویر را به صورت علمی مطرح می‌کند استاد برزین هستند. ضمن اینکه چرا باید داشتن جایگاه و اعتبار یک فرد، توهین به افراد دیگری که در اون حوزه فعالیت می‌کنند محسوب بشه؟؟!!]]></description>
			<dc:creator>حسام</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 12:40:13 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16286</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16285</link>
			<description><![CDATA[ این کاملا طبیعی هست دوست عزیز. جناب برزین تنها فرد تحصیل کرده در زمینه صدا و تصویر و با تجربه ترین و صاحب نظر ترین فرد در این زمینه و در واقع فرد اول صدا و تصویر در ایران هستند. دوست عزیز هیچ کس به استاد برزین توهین نمی کنه و منم فکر می کنم این توهین نباشه ولی این خودش خیلی حرف بی منطقی هست که بگیم فقط در ایران یک نفر تحصیل کرده در این ضمینه هست و اون هم استاد برزین . این عین توهین به تمام کسانی هست که دارن تو این موضوع کار می کنن. و بعید می دونم خود استاد برزین آدم مغرور و خود ستایی باشه شما با این مدل حرف زدن چهره ایشون رو هم خراب می کنید برای تماشاگران سایت و ضمنا من هم با یکی از کامنتها موافق هستم مگر این سایت ایجاد شده برای نقد فروشگاه های صوتی در ایران. بنظرم با این کامنت ها مباحث فنی سایت داره به بیراهه کشیده میشه. کمی فروتنی و خویشتن داری بد نیست به جای این همه غرور.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 08:47:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16285</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16284</link>
			<description><![CDATA[کالیبراسیون عالی بود من روی QLED Q80 اجرا کردم تصویر شاهکار شد مرسی از شما خانوم یوسفی]]></description>
			<dc:creator>کیان</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 01:44:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16284</guid>
		</item>
		<item>
			<title>متین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16283</link>
			<description><![CDATA[بنظرم خانوم یوسفی ضمن داشتن سواد و تجربه بالا شخصیت مثبتی هم دارند. اما خانوم پهلان انگار برای خودنمایی یا هر موضوع دیگه ای که من خبر ندارم مطالبی نچندان اموزشی و با ارزش در این سایت منتشر میکرد.]]></description>
			<dc:creator>متین</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 21 May 2021 01:40:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16283</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حسام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16282</link>
			<description><![CDATA[ این کاملا طبیعی هست دوست عزیز. جناب برزین تنها فرد تحصیل کرده در زمینه صدا و تصویر و با تجربه ترین و صاحب نظر ترین فرد در این زمینه و در واقع فرد اول صدا و تصویر در ایران هستند.]]></description>
			<dc:creator>حسام</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 23:17:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16282</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شاهینلو گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16281</link>
			<description><![CDATA[این سایت خیلی عجیب و خطرناکه! مخاطبش به شدت تحت تاثیر آقای برزین هست. اکوستیک تا تبلیغ داره محبوبه. فلان خانوم تا مطلبی داره محبوبه. فلان برند تا مورد تایید آقای برزین محبوبه و ازش بد گفته نمیشه. تمام این ها بستگی داره اقای برزین در چه مسیری هستن.]]></description>
			<dc:creator>شاهینلو</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 22:19:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16281</guid>
		</item>
		<item>
			<title>صادق گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16280</link>
			<description><![CDATA[آقای وحید از مخاطبین قدیمی هستن. دوستان یکم رعایت کنید.]]></description>
			<dc:creator>صادق</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 22:15:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16280</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16279</link>
			<description><![CDATA[*** یک پیشنهاد بسیار مهم : در صورت امکان کاش میشد هر موقع که مطلب جدیدی انتشار پیدا میکنه، آن دسته از نظرات مطالب قبلی که اصلاً ربطی به علم و تجربه رویارویی مربوط به صدا و تصویر ( حتی بحث بازار، فروشگاه، اشخاص و....) ندارن حذف میشدند. از نظرات مربوطه بسیاری از چیزها رو میشه یاد گرفت.]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 21:45:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16279</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16278</link>
			<description><![CDATA[عیسی به دین خود موسی هم به دین خود این جمله بنده، نفرین نامه نیست، فقط بدونید اگر اشتباهی کنید که به هر نحوی باعث رنجش فرد دیگری بشه، اعتقاد دارم که کائنات ( درون همه ما هست ) گذشت نخواهند کرد. اصل این موضوع هم صادق هست، خوبی، خوبی رو هم به ارمغان میاره. شاید بگین در این دنیای بی عدالت که در آفریقا، هند و... ممکنه کلی انسان از گشنگی و تشنگی و... تَلَف بشن این جملات من خُزَعبلات باشه، باز بنده اعتقاد دارم. انتخاب با شما *** برخی دارن اسم مطرح میکنن اینجا و توهین هم میکنن، من حتی یادمه قدیم برخی نادان ها به استاد برزین فَحاشی و تهدید کرده بودن و استاد حتی برخی از اونها رو برای مخاطبان نمایش میداد. زیرا قبلاً اعلام داشتن : زیاد نمیشه محدودیت اعلام کرد و اون کسی که اهل این زمینه باشه راه درست خودش رو پیدا میکنه و میره سمتش، و این حواشی الکی ( مثل برخی یا شاید اکثر جملات و نظرات من ) خِللی در کارش وارد نمیکنه. هر فردی تکلیفش مشخصه.]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 21:36:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16278</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مانی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16277</link>
			<description><![CDATA[بنظرم اصلا خانوم پهلان نویسنده صدا و تصویر نبودن. از اولشم نباید جناب برزین مطالبشون منتشر میکرد.]]></description>
			<dc:creator>مانی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 21:30:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16277</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16276</link>
			<description><![CDATA[ از نطر من که ده سال بیشتر مخاطب این سایتم خانوم پهلان اصلا سوادی در زمینه ی صدا و تصویر نداشتن و فقط یکسری تاریخچه از خواننده های مختلف اینجا می نوستن. هیچ پاسخ درستی هم به مخاطب نمبدادن. شما مقایسه کنید با خانوم دکتر یوسفی؛ چند ماهه یکنفره دارن سایت میگردونن و مخاطب بسیار از مطالب و پاسخ های حرفه ایشون راضی هستن. موافقم باهات ستار جان اصلا مطالبشون ارزشی نداشت و بنظرم صرفا برای نمایش بود. خانوم یوسفی پدیده ای هستن.]]></description>
			<dc:creator>علی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 20:43:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16276</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16275</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟ وحید یا وحیدو کیه؟!! من بی نام هستم بی نام جان سیستم قبل داری یا رد کردی رفته؟ من وقتی که چنین فضایی، چنین جوی، چنین نظراتی، چنین اشخاصی و... رو میبینم هنوز اندر خَم همون ضبط نوار کاست با آهنگ پَری پَری الهی وَر بِپری از گروه سَندی بیشتر لذت میبرم به خدا زمانهایی استاد برزین و برخی دوستانشون تحلیل و مقایسه صداهای ماریا کالاس و سارا بریتمن و آنا نتربکو و... تو سبک سوپرانو در نظرات با سیستم های استریو های اند مختلف داشتن. اما الان..... مطالبش چرت و پرت بود.]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 20:39:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16275</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شاهین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16274</link>
			<description><![CDATA[من چقدر از اون خانومه که قبلا اینجا می نوشت بدم میومد. انگار از دماغ فیل افتاده بود :-x طبیعی وحیدو مخاطبش باشه.]]></description>
			<dc:creator>شاهین</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 20:38:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16274</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ماهان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16273</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟ وحید یا وحیدو کیه؟!! من بی نام هستم بی نام جان سیستم قبل داری یا رد کردی رفته؟ من وقتی که چنین فضایی، چنین جوی، چنین نظراتی، چنین اشخاصی و... رو میبینم هنوز اندر خَم همون ضبط نوار کاست با آهنگ پَری پَری الهی وَر بِپری از گروه سَندی بیشتر لذت میبرم به خدا زمانهایی استاد برزین و برخی دوستانشون تحلیل و مقایسه صداهای ماریا کالاس و سارا بریتمن و آنا نتربکو و... تو سبک سوپرانو در نظرات با سیستم های استریو های اند مختلف داشتن. اما الان..... والا با بلندگوهای سینمای خانگی که به امپ دنون زده بودی بایدم این اهنگارو گوش کرد :D]]></description>
			<dc:creator>ماهان</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 20:37:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16273</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16272</link>
			<description><![CDATA[من وقتی که چنین فضایی، چنین جوی، چنین نظراتی، چنین اشخاصی و... رو میبینم هنوز اندر خَم همون ضبط نوار کاست با آهنگ پَری پَری الهی وَر بِپری از گروه سَندی بیشتر لذت میبرم به خدا زمانهایی استاد برزین و برخی دوستانشون تحلیل و مقایسه صداهای ماریا کالاس و سارا بریتمن و آنا نتربکو و... تو سبک سوپرانو در نظرات با سیستم های استریو های اند مختلف داشتن. اما الان..... از نطر من که ده سال بیشتر مخاطب این سایتم خانوم پهلان اصلا سوادی در زمینه ی صدا و تصویر نداشتن و فقط یکسری تاریخچه از خواننده های مختلف اینجا می نوستن. هیچ پاسخ درستی هم به مخاطب نمبدادن. شما مقایسه کنید با خانوم دکتر یوسفی؛ چند ماهه یکنفره دارن سایت میگردونن و مخاطب بسیار از مطالب و پاسخ های حرفه ایشون راضی هستن.]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 20:35:43 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16272</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16271</link>
			<description><![CDATA[اکوستیک دیگه مثل قدیم نیست! یه کف نداشته باشه میمونه چندتا برند تحاری و لوکس همین.]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 19:02:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16271</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرنود گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16270</link>
			<description><![CDATA[ وحیدو جان نمیدونی چقدر تهران عوض شده. یادش بخیر خیلی سال پیش بود...]]></description>
			<dc:creator>فرنود</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 19:01:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16270</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16266</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟ وحید یا وحیدو کیه؟!! من بی نام هستم بی نام جان سیستم قبل داری یا رد کردی رفته؟ من وقتی که چنین فضایی، چنین جوی، چنین نظراتی، چنین اشخاصی و... رو میبینم هنوز اندر خَم همون ضبط نوار کاست با آهنگ پَری پَری الهی وَر بِپری از گروه سَندی بیشتر لذت میبرم به خدا زمانهایی استاد برزین و برخی دوستانشون تحلیل و مقایسه صداهای ماریا کالاس و سارا بریتمن و آنا نتربکو و... تو سبک سوپرانو در نظرات با سیستم های استریو های اند مختلف داشتن. اما الان.....]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 15:07:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16266</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16265</link>
			<description><![CDATA[ این اسپیکر الان در ایران موجود نیست.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 13:20:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16265</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شروین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16264</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟ وحید یا وحیدو کیه؟!! من بی نام هستم بی نام جان سیستم قبل داری یا رد کردی رفته؟]]></description>
			<dc:creator>شروین</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 12:56:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16264</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16262</link>
			<description><![CDATA[ یه نظر سنجی بهترین فروشنده برگزار کنید بهتون میگم اکوستیک چنتا رای میاره. فکرشو نکن سوم بالاتر بشه. من فقط نمی دونم چرا انقدر رو آکوستیک دوستان این فرم زوم شدن بابا سازنده محصولات صوتی نیست که فروشنده این محصولاته واقعا هدف دوستان رو از این همه تخریب این فروشگاه نمی دونم ما میگیم چرا بعد از چند سال همکاری با سایت جم کرد و بدون هیچ واکنشی رفت از سایت. والا منم دلیلش رو نمی دونم ولی طبیعتا در مورد این موضموع باید استاد برزین نظر بده اما منم بودن با این همه تخریب این سایت رو ترک می کردم.]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 08:36:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16262</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرنود گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16258</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی من تصمیم دارم اسپیکر یاماها Soavo بخرم راستش شک کردم از اکوستیک بخرم شما کدوم فروشنده معرفی می کنید؟]]></description>
			<dc:creator>فرنود</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 02:18:21 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16258</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16257</link>
			<description><![CDATA[ یه نظر سنجی بهترین فروشنده برگزار کنید بهتون میگم اکوستیک چنتا رای میاره. فکرشو نکن سوم بالاتر بشه. من فقط نمی دونم چرا انقدر رو آکوستیک دوستان این فرم زوم شدن بابا سازنده محصولات صوتی نیست که فروشنده این محصولاته واقعا هدف دوستان رو از این همه تخریب این فروشگاه نمی دونم ما میگیم چرا بعد از چند سال همکاری با سایت جم کرد و بدون هیچ واکنشی رفت از سایت.]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 20 May 2021 02:13:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16257</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احمد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16256</link>
			<description><![CDATA[ یه نظر سنجی بهترین فروشنده برگزار کنید بهتون میگم اکوستیک چنتا رای میاره. فکرشو نکن سوم بالاتر بشه. من فقط نمی دونم چرا انقدر رو آکوستیک دوستان این فرم زوم شدن بابا سازنده محصولات صوتی نیست که فروشنده این محصولاته واقعا هدف دوستان رو از این همه تخریب این فروشگاه نمی دونم]]></description>
			<dc:creator>احمد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 21:57:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16256</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امینی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16255</link>
			<description><![CDATA[ یه نظر سنجی بهترین فروشنده برگزار کنید بهتون میگم اکوستیک چنتا رای میاره. فکرشو نکن سوم بالاتر بشه.]]></description>
			<dc:creator>امینی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 21:23:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16255</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16253</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟ وحید یا وحیدو کیه؟!! من بی نام هستم]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 16:01:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16253</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شروین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16252</link>
			<description><![CDATA[ وحید جان هنوز اون سیستم قدیمی داری یا عوض کردی؟]]></description>
			<dc:creator>شروین</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 13:34:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16252</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16251</link>
			<description><![CDATA[ اگر نمایشگر شما LCD هست این خصوصیت نمایشگرهای ال جی هست که رنگ سیاه را عمیق نشان نمی‌دهند. تنظیمات کالیبراسیون که در پست قبل آمده است بهترین حالت تصویر این نمایشگر را به شما ارائه می دهد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 12:51:42 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16251</guid>
		</item>
		<item>
			<title>میلاد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16249</link>
			<description><![CDATA[با درود و سپاس فراوان من یک نمایشگر ال جی 55 اینچ 4Kدارم که از تصویرش توی حالتهای کم نور راضی نیستم یعنی تاریکی ها ر خیلی بد نمایش میده . امکان بهبود تصویر با انجام تنظیمات وجود داره ؟ این رو هم بگم اصلا توی تصویر تجربه ای ندارم بیشتر به صدا علاقه مند هستم ولی این مورد نمایشگر داره اذیتم میکنه]]></description>
			<dc:creator>میلاد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 09:13:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16249</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بی نام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16247</link>
			<description><![CDATA[فروشگاه آکوستیک تا همین 2-3 ماه پیش هر موقع که در موردش نظر میدادن، بیشترین مثبتها رو میگرفت، طوریکه نظرات استاد برزین اینقدر مثبت نمیگرفت. الان هم بیشترین حَجمه ها داره بهشون وارد میشه، نمیدونم چرا؟!!! یک خاطره از خودم بگم : تو 5-6 سال پیش از آکوستیک متنفر بودم بخاطر آوردن و عرضه محصول KEF LS50, چون یک بوکشلف فسقلی 1300 دلاری میفروخت و در رنگهای خاص و لیمیتد، 2000 دلار هم بود، در یکی از سفرهام به تهران این اسپیکر رو گوش دادم و صداش واقعا خوب بود، میدرنج و های رِنج عالی بود، ولی باز یکی مثل من با توجه به سلیقه، شاید حاضر نباشه بین 1000 تا 2000 دلار به یک بوکشلف سری LS از KEF بده. نکته اینجا بود که با خودم میگفتم چرا فروشگاهی که داره اینجا تبلیغ میکنه باید از این کلاس محصولات بیاره. نکته اینجاست :اون زمان LS50 خیلی جایزه برد و تو همه تیلیغات و نقدها بود و خیلی ها هم میخریدن و فروش هم میرفت. در تهران بین ثروتمندان هم بیشتر B&O و شاید Sennheiser نماد لوکس و کلاس و... و خوب هم فروش میرن، و در کنار اون اکثر محصولات مورد انتظار مخاطب سایت رو هم میتونه فراهم کنه، حتی اگر نداشته باشه، اون هم تقریبا نزدیک به قیمت رسمی جهانی دلاری تمام فروشنده ها ( همه به غیر از استثنا) نسبت به سرمایه گذاری ( اعم از ارزش مغازه و مکان مغازه و ارزش اجناس موجود) باید درآمدشون رو هم داشته باشن]]></description>
			<dc:creator>بی نام</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 03:54:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16247</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محسن خانی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16246</link>
			<description><![CDATA[خانوم یوسفی سپاس فراوان برای این تنظیمات حرفه ای که در سایت منتشر می کنید.]]></description>
			<dc:creator>محسن خانی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 May 2021 01:45:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16246</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Hosein.A گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16245</link>
			<description><![CDATA[ سه آمپ با سه قیمت کاملا متفاوت؟؟؟؟بین هر کدوم تقریبا ۱۰۰۰ دلار تفاوت قیمت هست!]]></description>
			<dc:creator>Hosein.A</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 23:06:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16245</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16244</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز جناب برزین سینمایی یاماهارو تو ایران به مخاطب معرفی کرد. الان ایشون نوشتن گذر از یاماها... افراد در فروم ها تجربیات شخصیشون می نویسن، متخصص نیستن. همین فروم ها هستن که تنظیمات نمایشگرهارو قرار میدن و شارپنس تصویر روی صفر تنظیم میکنن. شما به توصیه های کسی اعتماد کنید که سالها با برندها کار کردن. یعنی تمام کسانی که در فرم های تخصصی در سایت های خارجی می نویسن تخصص ندارن فکر نمی کنید کمی بی لطفیه ؟ و ضمنا منظورم افراد صاحب نظر بود که سایت های نقد و بررسی تخصصی وسایل صوتی را دارند نه افراد عادی]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 22:46:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16244</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16243</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز جناب برزین سینمایی یاماهارو تو ایران به مخاطب معرفی کرد. الان ایشون نوشتن گذر از یاماها... افراد در فروم ها تجربیات شخصیشون می نویسن، متخصص نیستن. همین فروم ها هستن که تنظیمات نمایشگرهارو قرار میدن و شارپنس تصویر روی صفر تنظیم میکنن. شما به توصیه های کسی اعتماد کنید که سالها با برندها کار کردن. یعنی تمام کسانی که در فرم های تخصصی در سایت های خارجی می نویسن تخصص ندارن فکر نمی کنید کمی بی لطفیه ؟]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 22:18:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16243</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16242</link>
			<description><![CDATA[ دوست عزیز جناب برزین سینمایی یاماهارو تو ایران به مخاطب معرفی کرد. الان ایشون نوشتن گذر از یاماها... افراد در فروم ها تجربیات شخصیشون می نویسن، متخصص نیستن. همین فروم ها هستن که تنظیمات نمایشگرهارو قرار میدن و شارپنس تصویر روی صفر تنظیم میکنن. شما به توصیه های کسی اعتماد کنید که سالها با برندها کار کردن.]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 22:12:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16242</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16241</link>
			<description><![CDATA[من دقیقا مثل این سایت عاشق صدای سینمایی یاماها هستم و در مورد دیگر دستگاهای این برند تحقیق می کنم. وقتی نظرات را دیدیم و با تجربه ای که از سینمای خانگی خودم تجربه کردم کمی مغایرت دیدم و خواستم با شنودگان شما در میان بگذارم و طبیعتا شاید در آیند به فکر ارتقا آن هم باشم ولی نظرات شما با خیلی از فرم های نقد آمپ های سینمایی مغایرت دارد. و این برایم سوال شد]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 21:55:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16241</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16240</link>
			<description><![CDATA[ قطعا که در انتهای همه این نظر دادن ها و صحبت کردن ها این شما هستید که با توجه به اِلمان هایی که برای شما حائز اهمیت است و سلیقه شنیداری خودتان انتخاب خواهید کرد. ضمن اینکه در مورد برند یاماها گفته شد این برند کیفیت و جایگاه سابق را ندارد و با این وضعیت توانایی رقابت با رقبای ژاپنی خود را ندارد. نه اینکه به بدترین برند تبدیل شده باشد. من با تحقیقی که در فرم های مختلف کردم این دو آمپ ذکر شده در بالا دنون و اونکیو با آمپ 1080 مغایسه می شوند نه 3080. ولی درکل موافقم در انتها شخص شنونده انتخاب می کند چه چیزی خریداری کند و در این شکی نیست ولی منظورم اون قسمت از حرفهاتون بود که گفتید صدای فلت و خشکی داره، بعضی ها این نوع صدا که طبیعی یا Natural نام دارد را دوست دارند و این موضوع دلیل بر بد بودن آمپ نیست چون من از دستگاه 880 که خریداری کردم با بلندگو دالی لذت می برم. ببینید صدای سینمایی هیچ ربطی به شاخصه های صدایی که شما می فرمایید ندارد. صدای سینمایی باید یک صدای خشن و تأثیرگذار باشد. نکته دیگر اینکه اگر شما از صدای سیستمی که دارید لذت می برید و راضی هستید چه نیازی هست که بخواهید تحقیق داشته باشید و در فکر خرید دستگاهی دیگر باشید؟!]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 21:42:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16240</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16239</link>
			<description><![CDATA[ قطعا که در انتهای همه این نظر دادن ها و صحبت کردن ها این شما هستید که با توجه به اِلمان هایی که برای شما حائز اهمیت است و سلیقه شنیداری خودتان انتخاب خواهید کرد. ضمن اینکه در مورد برند یاماها گفته شد این برند کیفیت و جایگاه سابق را ندارد و با این وضعیت توانایی رقابت با رقبای ژاپنی خود را ندارد. نه اینکه به بدترین برند تبدیل شده باشد. من با تحقیقی که در فرم های مختلف کردم این دو آمپ ذکر شده در بالا دنون و اونکیو با آمپ 1080 مغایسه می شوند نه 3080. ولی درکل موافقم در انتها شخص شنونده انتخاب می کند چه چیزی خریداری کند و در این شکی نیست ولی منظورم اون قسمت از حرفهاتون بود که گفتید صدای فلت و خشکی داره، بعضی ها این نوع صدا که طبیعی یا Natural نام دارد را دوست دارند و این موضوع دلیل بر بد بودن آمپ نیست چون من از دستگاه 880 که خریداری کردم با بلندگو دالی لذت می برم.]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 21:26:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16239</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16238</link>
			<description><![CDATA[حرفتون رو قبول دارم ولی تنها سوالم اینه که یک شبه نمیشه بهترین برند دنیا بشه بدترین در کل گوش کنار در سایت های معروف از همین محصول تعریفاتی نیز شده و اینکه فکر نمی کنید سلیقه هر کس در شنیدن صدا فرق هایی هم دارد مثل کسانی که صدای طبیعی یا Natural را به صدای گرم ترجیح می دهد یا بلعکس به نظر من نظر شما قابل تامل می باشد ولی سلیقه صدایی هم برای هر کسی فرق می کند که طبیعتا تغییر دک های آمپلی فایر نیز می تواند به همین دلیل باشد. در کل این سایت بارها در خیلی از تحلیل ها ذکر کرده است صدای سینمایی یاماها جایگاه خود را دارد. قطعا که در انتهای همه این نظر دادن ها و صحبت کردن ها این شما هستید که با توجه به اِلمان هایی که برای شما حائز اهمیت است و سلیقه شنیداری خودتان انتخاب خواهید کرد. ضمن اینکه در مورد برند یاماها گفته شد این برند کیفیت و جایگاه سابق را ندارد و با این وضعیت توانایی رقابت با رقبای ژاپنی خود را ندارد. نه اینکه به بدترین برند تبدیل شده باشد.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 21:19:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16238</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا راد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16237</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! من کلا از وقتی اکوستیک دیگه تو این سایت حضور نداره تمایلی به خرید ازش ندارم. منم شک کردم چه مشکلی بوده که جناب برزین حذفشون کردن!]]></description>
			<dc:creator>رضا راد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 21:01:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16237</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16236</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! ببینید این مدل آمپلی فایر یاماها دستگاه نسبتا قدیمی هست و فرمت IMAX Enhanced را نیز پشتیبانی نمی کند. اگر دنون سری 7 یا اونکیو 840 در دسترس شما هست یکی از همین دو مدل را انتخاب و خریداری کنید. جناب آقای محمد پور هم فروشنده هستند و طبیعی هست که از جنسی که دارند تعریف کنند! سلام ممنون از توضیحاتتون فقط من تو این سایت خونده بودم دستگاه یاماها آوانتاژ خیلی عالی هستند و از همین نظرها برای خرید RX-A880 اقدام کردم ولی الان نظر دیگه ای میدید حقیقت کمی گیج شدم آخر چه کنیم ؟ بله یاماها از بهترین ها بوده، ولی الان از رقبای ژاپنی خودش عقب تر است، یاماها الان رو به تجاری سازی آورده و کیفیت و جایگاه سابق را ندارد. وقتی قرار است شما یک دستگاه رده بالا داشته باشید بهتر است دستگاهی باشد که بالاترین کیفیت صدا و تصویر را در زمان خودش به شما ارائه دهد. شما باید توجه داشته باشید که قرار نیست هر چیزی خوب بوده خوب باقی بماند! حرفتون رو قبول دارم ولی تنها سوالم اینه که یک شبه نمیشه بهترین برند دنیا بشه بدترین در کل گوش کنار در سایت های معروف از همین محصول تعریفاتی نیز شده و اینکه فکر نمی کنید سلیقه هر کس در شنیدن صدا فرق هایی هم دارد مثل کسانی که صدای طبیعی یا Natural را به صدای گرم ترجیح می دهد یا بلعکس به نظر من نظر شما قابل تامل می باشد ولی سلیقه صدایی هم برای هر کسی فرق می کند که طبیعتا تغییر دک های آمپلی فایر نیز می تواند به همین دلیل باشد. در کل این سایت بارها در خیلی از تحلیل ها ذکر کرده است صدای سینمایی یاماها جایگاه خود را دارد.]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 20:39:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16236</guid>
		</item>
		<item>
			<title>معین گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16235</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! من کلا از وقتی اکوستیک دیگه تو این سایت حضور نداره تمایلی به خرید ازش ندارم.]]></description>
			<dc:creator>معین</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 20:37:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16235</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16234</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! ببینید این مدل آمپلی فایر یاماها دستگاه نسبتا قدیمی هست و فرمت IMAX Enhanced را نیز پشتیبانی نمی کند. اگر دنون سری 7 یا اونکیو 840 در دسترس شما هست یکی از همین دو مدل را انتخاب و خریداری کنید. جناب آقای محمد پور هم فروشنده هستند و طبیعی هست که از جنسی که دارند تعریف کنند! سلام ممنون از توضیحاتتون فقط من تو این سایت خونده بودم دستگاه یاماها آوانتاژ خیلی عالی هستند و از همین نظرها برای خرید RX-A880 اقدام کردم ولی الان نظر دیگه ای میدید حقیقت کمی گیج شدم آخر چه کنیم ؟ بله یاماها از بهترین ها بوده، ولی الان از رقبای ژاپنی خودش عقب تر است، یاماها الان رو به تجاری سازی آورده و کیفیت و جایگاه سابق را ندارد. وقتی قرار است شما یک دستگاه رده بالا داشته باشید بهتر است دستگاهی باشد که بالاترین کیفیت صدا و تصویر را در زمان خودش به شما ارائه دهد. شما باید توجه داشته باشید که قرار نیست هر چیزی خوب بوده خوب باقی بماند!]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 19:58:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16234</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پیمان گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16233</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! ببینید این مدل آمپلی فایر یاماها دستگاه نسبتا قدیمی هست و فرمت IMAX Enhanced را نیز پشتیبانی نمی کند. اگر دنون سری 7 یا اونکیو 840 در دسترس شما هست یکی از همین دو مدل را انتخاب و خریداری کنید. جناب آقای محمد پور هم فروشنده هستند و طبیعی هست که از جنسی که دارند تعریف کنند! سلام ممنون از توضیحاتتون فقط من تو این سایت خونده بودم دستگاه یاماها آوانتاژ خیلی عالی هستند و از همین نظرها برای خرید RX-A880 اقدام کردم ولی الان نظر دیگه ای میدید حقیقت کمی گیج شدم آخر چه کنیم ؟]]></description>
			<dc:creator>پیمان</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 19:15:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16233</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16232</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن! ببینید این مدل آمپلی فایر یاماها دستگاه نسبتا قدیمی هست و فرمت IMAX Enhanced را نیز پشتیبانی نمی کند. اگر دنون سری 7 یا اونکیو 840 در دسترس شما هست یکی از همین دو مدل را انتخاب و خریداری کنید. جناب آقای محمد پور هم فروشنده هستند و طبیعی هست که از جنسی که دارند تعریف کنند!]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 18:46:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16232</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Poya گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16231</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند. ممنون از توضیحاتتون مدتی پیش آقای محمدپور خیلی از این مدل تعریف کردن!]]></description>
			<dc:creator>Poya</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 16:56:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16231</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16230</link>
			<description><![CDATA[ این آمپلی فایر صدای خشک و فلت و خسته کننده ای دارد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید آمپلی فایر خوبی نیست. ولی دنون سری 7 و اونکیو 840 که قید کردید هر دو عالی هستند.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 15:32:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16230</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Poya گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16228</link>
			<description><![CDATA[سلام خانوم یوسفی آمپلی فایر یاماها ۳۰۸۰ در مقایسه با دنون سری ۷ و اونکیو ۸۴۰ صداش چطوره؟]]></description>
			<dc:creator>Poya</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 13:16:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16228</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سپنتا گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16225</link>
			<description><![CDATA[سایت رفته به سمت رشد بیش از پیش. آفرین به عالیجناب برزین و خانوم دکتر یوسفی]]></description>
			<dc:creator>سپنتا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 01:52:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16225</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سپنتا گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16224</link>
			<description><![CDATA[خیلی اولش متفاوت بنظر میرسه اما وقتی دقیق انجامش میدی از تفاوت تصویر فکتون میوفته. عالی بود]]></description>
			<dc:creator>سپنتا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 01:50:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16224</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ارژنگ گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16223</link>
			<description><![CDATA[نتیجه عالی شد. کارتون دقیق و حرفه ای هست سرکار خانوم یوسفی.]]></description>
			<dc:creator>ارژنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 01:48:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16223</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رامبد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16222</link>
			<description><![CDATA[متفاوت تر از تمام تنظیمات منتشر شده در سایت های مرجع خارجی اما نتیجه بخش تر از همه ی اونها. مشخصه یک تجربه و سواد زیادی پشتش هست. ممنون خانوم دکتر یوسفی]]></description>
			<dc:creator>رامبد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 18 May 2021 01:47:25 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16222</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حامد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16218</link>
			<description><![CDATA[سپاس از شما]]></description>
			<dc:creator>حامد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 May 2021 22:18:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16218</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شهرام گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16217</link>
			<description><![CDATA[بهترین تنظیماتی بود که برای سامسونگ انجام دادم مرسی]]></description>
			<dc:creator>شهرام</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 May 2021 22:12:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16217</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فواد گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16216</link>
			<description><![CDATA[عالی بود]]></description>
			<dc:creator>فواد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 May 2021 22:12:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16216</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یوسفی گفته ها</title>
			<link>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16215</link>
			<description><![CDATA[ گزینه هایی که در نمایشگر شما وجود ندارد مربوط به سری QLED می باشد. و در نمایشگرهای TU و RU موجود نیست.]]></description>
			<dc:creator>یوسفی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 17 May 2021 21:13:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-23-17-56-13/2014-07-24-20-41-20/725-qled#comment-16215</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
