<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>یکم بنویسم دور هم باشیم</title>
		<description>بحث و نظرات در مطلب یکم بنویسم دور هم باشیم</description>
		<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38</link>
		<lastBuildDate>Tue, 23 Jun 2026 14:51:04 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.htcenter.ir/index.php/component/jcomments/feed/com_content/438" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2989</link>
			<description><![CDATA[بیخیال این بحث ها بشید! نه با نظر مثبت کسی بالا میره نه با منفی پایین میاد. زمان همه چیرو ثابت میکنه.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 18:55:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2989</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2988</link>
			<description><![CDATA[ شما خوبی :-) شما هورایی! شما بلدی! تحویل بگیر آقای برزین مخاطب شما حسوده چشم دیدن دیگران نداره]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 18:35:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2988</guid>
		</item>
		<item>
			<title>امیر گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2987</link>
			<description><![CDATA[ای بابا بیخیال این بنده خدا بشید شوخیشم قشنگ نیست]]></description>
			<dc:creator>امیر</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 18:23:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2987</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کامران گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2985</link>
			<description><![CDATA[ببخشید مرتضی جان من فکر کردم نوید آقا درباره قیمت گفتن جواب به ایشون دادم]]></description>
			<dc:creator>کامران</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 17:21:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2985</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کامران گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2984</link>
			<description><![CDATA[نوید آقا نگو تو رو خدا عکسا و کاراشون و مصاحبه باهاشون که بلندگویی ساخته بودن تو یه مجله خارجی با تاریخ های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ اونجا بود خیلی جالب بود بران با دقت خوندم. ضمنا جنسشون به قیمت می خرن که این بیشتر جلب توحه کرد برام. یه نمونه وفر jbl 2226 که ۵۰۵دالر هست که از امریکا بخرید حرف شما درسته دوبرابر می شود گفتن ۳۵۰ دلار تحویل تهران!!!! من مخصوصا این مدل پرسیدم چون دوست داشتم بلندگوی 4pi speaker بسازم که وفرش این بود]]></description>
			<dc:creator>کامران</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 17:20:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2984</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Navid گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2980</link>
			<description><![CDATA[ من یکبار رفتم کارگاشون. توی اتاق کارشون یه جفت یوکشلف که شبیه مجیکو بود خوشون ساخته بودن بود با یه امپ لامپی. صداش از انتظار من خیلی بهتر بود پتانسیل داشت ولی تو اون شرایط و وسط خاک و خول و سرصدای تلق تلق کارگاه بغلی و تازه سر راه از بغل دوتا گاداری رد شدی! انتظار شنیدن چی باید می داشتم?! درکل خوبه کاراشون جای مناسب ستاپ خوب کنن همه گوش کنن ارزیابی بشه. اگه صدا + ظاهر ارزنده باشه قیمت هم مناسب باشه چرا که نه تشکر کامران جان-- اقای نجفی می گوید سیستم خوب از 3 میلیون شروع می شود-و می گوید سیستم سینمای مثل جامو426 اصلا برای موسیقی خوب نیستند--واصرار دارند که به جای خرید سیستمهای شرکتی با درایوهای بی کیفیت از یونیتهای جدید وبا کیفیت خودتان بسازید واستفاده کنید مشکل اصلی این است که ایشان یونیتهایش را از امریکا سفارش میدهد ونصف پول ساخت یک اسپیکر صرف هزینه حمل ونقل وگمرکات وترخیص و... می شود خیلی هزینه می شود--اما اگر یک جای در اسیا مثل دبی یا هند یا ترکیه پیدا می کرد که اسپکر تهیه کند قطعا یونیتهای جدید با کیفیت هم برای موسیقی وهم برای فیلم مناسب ترند--- این از بی تجربه بودن و یهویی تو یه کاسبی افتادن ایشون است. چند وقت دیگه چندتا یونیت جامو ارزون به طورش بخوره باید ببینید براش چه میکنه :cry:]]></description>
			<dc:creator>Navid</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 15:48:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2980</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مرتضی گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2977</link>
			<description><![CDATA[ من یکبار رفتم کارگاشون. توی اتاق کارشون یه جفت یوکشلف که شبیه مجیکو بود خوشون ساخته بودن بود با یه امپ لامپی. صداش از انتظار من خیلی بهتر بود پتانسیل داشت ولی تو اون شرایط و وسط خاک و خول و سرصدای تلق تلق کارگاه بغلی و تازه سر راه از بغل دوتا گاداری رد شدی! انتظار شنیدن چی باید می داشتم?! درکل خوبه کاراشون جای مناسب ستاپ خوب کنن همه گوش کنن ارزیابی بشه. اگه صدا + ظاهر ارزنده باشه قیمت هم مناسب باشه چرا که نه تشکر کامران جان-- اقای نجفی می گوید سیستم خوب از 3 میلیون شروع می شود-و می گوید سیستم سینمای مثل جامو426 اصلا برای موسیقی خوب نیستند--واصرار دارند که به جای خرید سیستمهای شرکتی با درایوهای بی کیفیت از یونیتهای جدید وبا کیفیت خودتان بسازید واستفاده کنید مشکل اصلی این است که ایشان یونیتهایش را از امریکا سفارش میدهد ونصف پول ساخت یک اسپیکر صرف هزینه حمل ونقل وگمرکات وترخیص و... می شود خیلی هزینه می شود--اما اگر یک جای در اسیا مثل دبی یا هند یا ترکیه پیدا می کرد که اسپکر تهیه کند قطعا یونیتهای جدید با کیفیت هم برای موسیقی وهم برای فیلم مناسب ترند---]]></description>
			<dc:creator>مرتضی</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 14:00:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2977</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کامران گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2975</link>
			<description><![CDATA[ من یکبار رفتم کارگاشون. توی اتاق کارشون یه جفت یوکشلف که شبیه مجیکو بود خوشون ساخته بودن بود با یه امپ لامپی. صداش از انتظار من خیلی بهتر بود پتانسیل داشت ولی تو اون شرایط و وسط خاک و خول و سرصدای تلق تلق کارگاه بغلی و تازه سر راه از بغل دوتا گاداری رد شدی! انتظار شنیدن چی باید می داشتم?! درکل خوبه کاراشون جای مناسب ستاپ خوب کنن همه گوش کنن ارزیابی بشه. اگه صدا + ظاهر ارزنده باشه قیمت هم مناسب باشه چرا که نه]]></description>
			<dc:creator>کامران</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 16 Jun 2015 07:50:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2975</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مرتضی گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2958</link>
			<description><![CDATA[واقعا دوست دارم بچه هایی توی تهران هستند یکبار بروند از کارهای اقای نجفی سربزنند ویک مقاله خوب از کارهایی ایشان بدون جانبداری خاصی بدهند --ما هم واقعا بفهمییم کار اقای انجفی انجوری خودش می گوید خوب است یا نه؟؟]]></description>
			<dc:creator>مرتضی</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 15 Jun 2015 09:52:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2958</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2926</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره. پس نتیجه مبگیریم که از خرید یک مدل میانه قیمت مرنتز منصرف بشم؟ چرا اتفاقا انتخاب دوست داشتنی! همین شاخصی که گفتم خیلی از برندها در بهترین هاشون درگیرش هستن. تصمیمم برای خرید نهایی شد :-) تشکر می کنم پویا جان چه مدلی قصد خرید دارید و از کجا؟ مدل با آقای برزین هماهنگ میکنم از ارمغان میخرم]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 22:03:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2926</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2925</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره. پس نتیجه مبگیریم که از خرید یک مدل میانه قیمت مرنتز منصرف بشم؟ چرا اتفاقا انتخاب دوست داشتنی! همین شاخصی که گفتم خیلی از برندها در بهترین هاشون درگیرش هستن. تصمیمم برای خرید نهایی شد :-) تشکر می کنم پویا جان چه مدلی قصد خرید دارید و از کجا؟]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 20:10:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2925</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2924</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره. پس نتیجه مبگیریم که از خرید یک مدل میانه قیمت مرنتز منصرف بشم؟ چرا اتفاقا انتخاب دوست داشتنی! همین شاخصی که گفتم خیلی از برندها در بهترین هاشون درگیرش هستن. تصمیمم برای خرید نهایی شد :-) تشکر می کنم]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 19:15:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2924</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2923</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره. پس نتیجه مبگیریم که از خرید یک مدل میانه قیمت مرنتز منصرف بشم؟ چرا اتفاقا انتخاب دوست داشتنی! همین شاخصی که گفتم خیلی از برندها در بهترین هاشون درگیرش هستن.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:43:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2923</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2922</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره. پس نتیجه مبگیریم که از خرید یک مدل میانه قیمت مرنتز منصرف بشم؟]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:40:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2922</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2921</link>
			<description><![CDATA[ سلام پلیر ساز که نیست، از پکیج های دنن استفاده میکنه. شاخص ترین بخش صدای آمپلی فایرهای سینمایش، جریان دهی خیلی خوب در کانال های ساراند است. ویژگی ممتاز دیگه ای نداره.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:24:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2921</guid>
		</item>
		<item>
			<title>پویا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2920</link>
			<description><![CDATA[سلام جناب برزین نظرتون در باره برند مرنتز و ساخته های سینمایش میخواستم بدونم؟ مخصوصا آمپلی فایر]]></description>
			<dc:creator>پویا</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:20:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2920</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2919</link>
			<description><![CDATA[ تو کارگاه نجاری صداشون در میاره :cry: اون لوله پلیکاها برای کجاش استفاده میشه :o تایید حرف من حسادت کور کننده. حسادت به چی اقای عارف هم یه بوک شلف ساختن به چه خوشگلی. یکم کار فنی بلد باشی میتونی با نجار. سی ان سی کار و...... صحبت کنی یا خودت یا برات تو کارگاه سفارش بسازن تو هم اسمشو بزاری تیم چی چی :o آقا جان کارگاه خودشونه من با آقای نجفی تلفنی صحبت کردم گفتن تشریف بیارید کارگاه اگر دوست داشتید. کارگاشون هم گفتن کلا مال طراحی و ساخت بلندگو هست. ما صحبتمون آقای عارف نبود که! دمشون گرم ایشون هم کارش درسته ساخته خوب کاری کرده. مگه ما گفتیم نسازن؟ هرکی کار خوبی کنه خوبه دمش هم گرم. هرکی هم حسودی کنه به هرکی هیچ فرقی نداره الاهی که کور بشه]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:11:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2919</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vahid گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2918</link>
			<description><![CDATA[دوباره شروع نکنید به تخریب دیگران. من از این اقا خرید نمی کنم اما مسخره و توهین هم نمیکنم. دوست ندارید نخرید.]]></description>
			<dc:creator>vahid</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:08:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2918</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سیاوش گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2917</link>
			<description><![CDATA[ تو کارگاه نجاری صداشون در میاره :cry: اون لوله پلیکاها برای کجاش استفاده میشه :o به نظرت توی کارگاه نجاری acoustic room و لوازم اندازه گیری بلندگو می زارن؟! مشخصه این کارگاه برای همینکار دایر شده شکی توش نیست]]></description>
			<dc:creator>سیاوش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:03:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2917</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ابراهیم گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2916</link>
			<description><![CDATA[ تو کارگاه نجاری صداشون در میاره :cry: اون لوله پلیکاها برای کجاش استفاده میشه :o تایید حرف من حسادت کور کننده. حسادت به چی اقای عارف هم یه بوک شلف ساختن به چه خوشگلی. یکم کار فنی بلد باشی میتونی با نجار. سی ان سی کار و...... صحبت کنی یا خودت یا برات تو کارگاه سفارش بسازن تو هم اسمشو بزاری تیم چی چی :o]]></description>
			<dc:creator>ابراهیم</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 18:02:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2916</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2915</link>
			<description><![CDATA[ تو کارگاه نجاری صداشون در میاره :cry: اون لوله پلیکاها برای کجاش استفاده میشه :o تایید حرف من حسادت کور کننده.]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 17:44:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2915</guid>
		</item>
		<item>
			<title>محمد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2914</link>
			<description><![CDATA[ به نظر من کاراشون جالبه. می دونن چکار می کنن. آقای نجفی آدم جالبیه من زیاد باهاش صحبت کردم آدم با معلوماتی هست. مشکل بچه های اینجا اینه که حسود هستن. یادمه پارسال یه نفر اینجا می گفت به ایشون که شما میگی ما فلان دستگاه و تجهیزات داریم عکسش کو. ایشون هم گفت بیا کارگاه ببین. همه مسخره کردن. حال اینکه تو کاراشون عکس های کارگاه و لوازمشون دیدیم. کاری هم که می سازن کار نجار نیست ساخت اسپیکر کار نجار نیست. ایرانی جماعت عادت داره اکثرا هیچ کاره هستن و یکی که یه چیزی بلده چون خودشون بلد نیستن فحش و بد و بیرا می گن]]></description>
			<dc:creator>محمد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 17:32:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2914</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ابراهیم گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2913</link>
			<description><![CDATA[ تو کارگاه نجاری صداشون در میاره :cry: اون لوله پلیکاها برای کجاش استفاده میشه :o]]></description>
			<dc:creator>ابراهیم</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 17:29:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2913</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ابراهیم گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2912</link>
			<description><![CDATA[ متاسفانه در فضای اینترنتی ایران در بین جوانان این تصور شکل گرفته هرکسی با هردانشی می اید و بلندگو آمپلی فایر سی دی پلیر می سازه ان هم های اندش!!!!! :lol: :D :lol: :lol: :lol: :lol: احتمالا چند وقت بعد هم کابل اگر در اروپا و امریکا ساخته میشه طرف چند سال تجربه علم ... بدست اورده و اصلا قابل قیاس نیست به هیچ وجه یکی از بلندگو سازان هورن اروپایی فقط 12 سال در علم صوت والترونیک تحصیل کرده ولی توی ایران طرف توی کارگاه جوب بری سیستم های اند تولید می کنه :lol: :lol: :lol: تولید این دست محصولات دست سازایران از روی نقشه های جود در بلاگها و سایتها یعنی تولید صندوق چوبی به جای تولید این بلندگوها با اوظاهر بدریخت برید صنایع دستی چوبی تولید بکنید بهتره :lol: :D ;-) بیشتر بازی سرگرمی هست ;-) باهاتون موافقم]]></description>
			<dc:creator>ابراهیم</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 17:26:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2912</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2911</link>
			<description><![CDATA[ سلام از کسانی که احتمالاً این هارو خریدن و شنیدن باید سوال کنید!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 16:20:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2911</guid>
		</item>
		<item>
			<title>سیاوش گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2910</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین. می خواستم بدونم نظر شما در مورد کارهای logicaudio چیه؟ به نظر کارشون جالب اومد برام لطفا اینستاشون نگاه کنید نظرتون بگید به خصوص در مورد بلندگویی که ساختن https://instagram.com/logicaudio/]]></description>
			<dc:creator>سیاوش</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 16:03:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2910</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2909</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز.... البته برند DENON وMarantz هردو از بهترین های تولینندگان آمپ های استریو موزیک هستند البته بستگی به ست آپ و سلیقه شنیداری شماهم داره ;-) طبق مطالب قبلی آقای برزین سلیقه هیچ نقشی در انتخاب سیستمی با وفاداری بالا به موزیک ندارد سیستمی که وفاداری بالا به موزیک داشته باشه می فرمایید؟]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 12:37:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2909</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2908</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز.... منم کاملا با نظر امیر جان موافقم. اینم بگم وقتی در بعضی پاسخ ها آقای برزبن جواب های طنز به نظرات میدن نشان از مخالفت کاملا ایشان با موضوع است. و همچنبن نظرات کاربران حرفه ای سایت بروی موضوعی پرونده اون بحث یا برند کاملا میبنده. سلام مهرداد جان. خیلی ازت ممنونم عزیز.....]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 12:21:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2908</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2906</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز.... البته برند DENON وMarantz هردو از بهترین های تولینندگان آمپ های استریو موزیک هستند البته بستگی به ست آپ و سلیقه شنیداری شماهم داره ;-) طبق مطالب قبلی آقای برزین سلیقه هیچ نقشی در انتخاب سیستمی با وفاداری بالا به موزیک ندارد]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 10:41:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2906</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2905</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز.... البته برند DENON وMarantz هردو از بهترین های تولینندگان آمپ های استریو موزیک هستند البته بستگی به ست آپ و سلیقه شنیداری شماهم داره ;-)]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 10:22:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2905</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2904</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز.... منم کاملا با نظر امیر جان موافقم. اینم بگم وقتی در بعضی پاسخ ها آقای برزبن جواب های طنز به نظرات میدن نشان از مخالفت کاملا ایشان با موضوع است. و همچنبن نظرات کاربران حرفه ای سایت بروی موضوعی پرونده اون بحث یا برند کاملا میبنده.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 09:37:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2904</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2903</link>
			<description><![CDATA[ سلام آقاحمید. عذر میخوام اگر اجازه بدی تجربه ونظرمو بهت میگم: اگر واقعآ میخوای ازهمون ابتدا نسبتآ صدای استریوی ایده آلی داشته باشی اصلآ دنبال اون دو آمپ استریویی که نام بردی نرو و مثل من درگیر آزمون وخطای فراوان با این دو برند نشو که در صدا از آخرین ردیفشون (های اند)هم چیزی در نمیاد !! بنظرم بیشتر انرژیت رو روی برندهای اروپایی آمریکایی بزار عزیز....]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 12 Jun 2015 05:17:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2903</guid>
		</item>
		<item>
			<title>جمشید گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2902</link>
			<description><![CDATA[ آقا آرش لطفا یک لیست از قیمت محصولاتی که خودتون میسازید در اینجا قرار بدید با تشکر :-)]]></description>
			<dc:creator>جمشید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 16:57:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2902</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vahid گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2901</link>
			<description><![CDATA[ مرسی اقای نجفی برا توضیحتون مشکل قیمت های گرونی که شما برای خرید و سفارش قطعات بلندگوی دست ساز حساب می کنید. در واقع سود چند مشتری از یکی میگیرید. هنوز هم دموی از بلندگوهای شما در یکی از شوروم های تهران شنیده نشده به همین دلیل تصمیم گیری برای خرید از شما سخت است.]]></description>
			<dc:creator>vahid</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 15:30:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2901</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2900</link>
			<description><![CDATA[ سلام کدوم شهره؟ برند Nubert بود. سلام شهر اگوستورف Augustdorf نمیشناسم]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 14:51:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2900</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2899</link>
			<description><![CDATA[ سلام من هیچ کدوم! بی شک صدای که من در یک ستاپ سینمایی درست و حسابی بهش میرسم از این استریوهای موجود موزیکال تر هست. مثلا من خیلی خفنم :lol:]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 14:50:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2899</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حمید گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2898</link>
			<description><![CDATA[با سلام جناب برزین با توجه به شاخص هایی که مد نظرتون هست،در صدا، بین آمپلیفایر استریو دنون و مرنتز در کلاس های اند کدوم رو ترجیح میدین ؟ و آیا ایندو برند رو پایین تر از YBA میدونید؟ با تشکر]]></description>
			<dc:creator>حمید</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 08:06:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2898</guid>
		</item>
		<item>
			<title>farzad گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2897</link>
			<description><![CDATA[vahid جان اگر برای اولین تجربه و تفریح قصد انجام این کار را دارید و دوست دارید نتیجه نهایی خوب در بیاد بهترین راه خرید کیت اسپیکر هست که شامل پکیج کامل از فول رنج تا دو راهه و سه راهه و... به همراه کراس اوور و جعبه و... است و فقط قسمت مونتاژ به عهده خودتون میمونه. اگر طرحی مد نظرتون میباشد و وقت و انرژی کافی برای انجامش دارید بهتره از طرحهای قدیمی تر مثل بلندگوهای bbc یا اوپن بافل استفاده کنید چون بلندگوهای مدرن طراحی پیچیده ای دارند و نیاز به ادوات ساخت و تجربه بالا در کار نجاری و محاسبات و اندازه گیری های دقیق. یک راه دیگر که هزینه کمتری در پی دارد خرید اسپیکر دست دوم ارزان و مدیفای کردن اون هست به این شکل که شما با تعویض درایو ها و کابل کشی و کراس اوور و دمپ کردن با پشم گوسفند و استفاده از لرزش گیر در بلندگو یا تغییرات در پورت به شکل اصولی به نتیجه دلخواه برسید و فراموش نکنیم که این کار علاقه میخواهد و ممکنه چندین بار به شکست منتهی بشود و در هر کاری باید صبر و تلاش باشد. در آخر اگر پول کافی برای تهیه بلندگو خوب دارید زمان و انرژی خود را به گوش دادن به موسیقی اختصاص دهید و درگیر آزمون و خطا و ساخت نکنید مگر اینکه همه جوره علاقه مند به این کار باشید.]]></description>
			<dc:creator>farzad</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 07:12:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2897</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بیژن گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2896</link>
			<description><![CDATA[ سلام کدوم شهره؟ برند Nubert بود. سلام شهر اگوستورف Augustdorf]]></description>
			<dc:creator>بیژن</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 04:48:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2896</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vahid گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2895</link>
			<description><![CDATA[ متاسفانه در فضای اینترنتی ایران در بین جوانان این تصور شکل گرفته هرکسی با هردانشی می اید و بلندگو آمپلی فایر سی دی پلیر می سازه ان هم های اندش!!!!! :lol: :D :lol: :lol: :lol: :lol: احتمالا چند وقت بعد هم کابل اگر در اروپا و امریکا ساخته میشه طرف چند سال تجربه علم ... بدست اورده و اصلا قابل قیاس نیست به هیچ وجه یکی از بلندگو سازان هورن اروپایی فقط 12 سال در علم صوت والترونیک تحصیل کرده ولی توی ایران طرف توی کارگاه جوب بری سیستم های اند تولید می کنه :lol: :lol: :lol: تولید این دست محصولات دست سازایران از روی نقشه های جود در بلاگها و سایتها یعنی تولید صندوق چوبی به جای تولید این بلندگوها با اوظاهر بدریخت برید صنایع دستی چوبی تولید بکنید بهتره :lol: :D ;-) بیشتر بازی سرگرمی هست ;-) نه آقا اگر منظورت اینایی که فاستکس تبلیغ میگنن بسی خیال باطل. خودم میخوام بسازم.]]></description>
			<dc:creator>vahid</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 03:46:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2895</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2894</link>
			<description><![CDATA[ متاسفانه در فضای اینترنتی ایران در بین جوانان این تصور شکل گرفته هرکسی با هردانشی می اید و بلندگو آمپلی فایر سی دی پلیر می سازه ان هم های اندش!!!!! :lol: :D :lol: :lol: :lol: :lol: احتمالا چند وقت بعد هم کابل اگر در اروپا و امریکا ساخته میشه طرف چند سال تجربه علم ... بدست اورده و اصلا قابل قیاس نیست به هیچ وجه یکی از بلندگو سازان هورن اروپایی فقط 12 سال در علم صوت والترونیک تحصیل کرده ولی توی ایران طرف توی کارگاه جوب بری سیستم های اند تولید می کنه :lol: :lol: :lol: تولید این دست محصولات دست سازایران از روی نقشه های جود در بلاگها و سایتها یعنی تولید صندوق چوبی به جای تولید این بلندگوها با اوظاهر بدریخت برید صنایع دستی چوبی تولید بکنید بهتره :lol: :D ;-) بیشتر بازی سرگرمی هست ;-)]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 03:35:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vahid گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2893</link>
			<description><![CDATA[به نطر اساتید من میتونم با استفاده از قطعات خوب بلندگوی دست ساز بسازم. نه از این فول رنج ها که بعضی میزارن تو هورن که مسخرست. بلند گوی دو راهه اگر شد سه راهه بسازم؟]]></description>
			<dc:creator>vahid</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 11 Jun 2015 03:19:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2893</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علیرضا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2892</link>
			<description><![CDATA[با آقا داوود تماس گرفتم برای سه گانه ژوراسیک پارک گفت یکی هست :-) منم گفتم بفرستن. دقیقا پکیجی شبیه ایندیاناجونز و جنگ ستارگان داره. خیلی دوسش دارم حتما بگیرید ;-)]]></description>
			<dc:creator>علیرضا</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2015 19:25:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2892</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2891</link>
			<description><![CDATA[ با عرض پوزش از استاد برزین من سه گانه سریال نسخه بلوری اورجینال از اقا داوود گرفتم. در باره تصویر و صدا میتونم بگم چیزی از یک فیلم سینمایی هالیوود کم نداره که شاید بهتر هم باشه. خیلی ممنون احسان جان. هر سه فصل به اقا داوود سفارش دادم :-)]]></description>
			<dc:creator>رضا</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2015 15:34:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2890</link>
			<description><![CDATA[ سلام کدوم شهره؟ برند Nubert بود.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2015 14:16:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بیژن گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2889</link>
			<description><![CDATA[سلام یکی از دوستانم الان آلمان است و میخواهد برای امپ یاماها A1030 بلندگو تهیه کند و دنبال جایی برای خرید کالای دست دوم میگردد آبا جایی را میشناسید؟ شما در یکی از پست ها بلندگو ساز آلمانی را معرفی کرده بودید که گویا برای آنها نقدی هم نوشته بودید میشود یکبار دیگر نام ان سازنده را بفرمایید . ممنون]]></description>
			<dc:creator>بیژن</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2015 07:50:48 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2889</guid>
		</item>
		<item>
			<title>احسان گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2888</link>
			<description><![CDATA[ با عرض پوزش از استاد برزین من سه گانه سریال نسخه بلوری اورجینال از اقا داوود گرفتم. در باره تصویر و صدا میتونم بگم چیزی از یک فیلم سینمایی هالیوود کم نداره که شاید بهتر هم باشه.]]></description>
			<dc:creator>احسان</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 10 Jun 2015 03:41:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2887</link>
			<description><![CDATA[ من سریال بین نیستم. نه این که بخوام کلاس بزارم! شاید وقتی که میتونم یه سریال خوب ببینم کار بیهوده تری بکنم. کلاً حوصله داستان دنبال کردن ندارم. ببخشید]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 23:59:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2887</guid>
		</item>
		<item>
			<title>رضا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2886</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین نظرتون در باره تست تصویر سریال بازی تاج تخت میخواستم بدونم؟]]></description>
			<dc:creator>رضا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 23:55:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهران گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2885</link>
			<description><![CDATA[همین الان یهوی سفارش دادم :-) به اضافه تک تیرانداز آمریکایی و ترمیناتور کمبو پک نسخه جدید و فصل جدید بازی تاج و تخت.]]></description>
			<dc:creator>مهران</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 22:38:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2885</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2884</link>
			<description><![CDATA[ منم سفارشش دادم :-) ستار جان چند گرفتی؟ والا با چند عنوان دیگه سفارش دادم اگر اشتباه نکنم 280 تومن]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 21:22:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2884</guid>
		</item>
		<item>
			<title>حمید گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2883</link>
			<description><![CDATA[ منم سفارشش دادم :-) ستار جان چند گرفتی؟]]></description>
			<dc:creator>حمید</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 20:20:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2883</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ستار گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2882</link>
			<description><![CDATA[ منم سفارشش دادم :-)]]></description>
			<dc:creator>ستار</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 18:15:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2882</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرهاد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2881</link>
			<description><![CDATA[سلام امروز نسخه سه گانه پارک ژوراسیک جدید که دوست خوبم آقای برزین توصیه کرده بودن به دستم رسید. پک جذابی حتی اگر سه گانه دیجی پک قبلی دارید. :-) از آقا داوود عزیز هم برای سرعت تحویل سفارشاتم تشکر می کنم.]]></description>
			<dc:creator>فرهاد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 15:58:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2881</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2880</link>
			<description><![CDATA[ سلام بروی چشم انجام میدم :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 03:27:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2880</guid>
		</item>
		<item>
			<title>علیرضا گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2879</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین در پی در خواست یکی از دوستان برای معرفی چند بلندگوی ارزان قیمت. من هم خواستم این درخواست تکرار کنم با سپاس]]></description>
			<dc:creator>علیرضا</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 09 Jun 2015 03:26:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2879</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کاوه گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2878</link>
			<description><![CDATA[اما خداوکیلی بلندگوی ویلسون حالا از هرجا درایور میخره مهم نیست. صداش در سطح جهانی تری نسبت به فوکال قرار میگیره.]]></description>
			<dc:creator>کاوه</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 19:09:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2878</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2877</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) نگنجه.اصلآ مهم نیست.....! :lol: :lol: :P امیرجان ناراحت نشو ;-) اصلآ ناراحتی نداره...خوش باشی.]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 17:57:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2877</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2876</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) نگنجه.اصلآ مهم نیست.....! :lol: :lol: :P امیرجان ناراحت نشو ;-)]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 17:51:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2876</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2875</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-) نگنجه.اصلآ مهم نیست.....!]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 17:23:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2875</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2874</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون. سلام آقای Amir در این محفل نمی گنجد ;-)]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 15:56:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2874</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2872</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-) سلام آقای SaeedAM میشه بفرمایید منظورتون از این جمله که "پ ن پ YBA.... چطوره " چیه؟ ممنون.]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 15:47:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2872</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نریمان گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2871</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین با کمال احترام می خواستم بگم مقایسه افراد فنی و غیر فنی در هایفای با مقایسه راننده F1 با wheel changerها قیاس مع الفارق هست. اگه مصرف کننده های فای راننده F1 باشه. آدم فنی که کم هم داریم طراح موتور و مهندسین بدنه و ایرودینامیک و انتقال قدرت و تعلیق مکلارن و فراری و ویلیامز و مرسدس هستند! یعنی باید باشن و امیدواریم که بشن. در ایران به این افراد نیازه. مصرف کننده صرف بودن هیچ فایده ای نداره :-) ما هم از شما انتظار داریم بعنوان یه راننده حرفه ای یه سر و گردن بالاتر از راننده های معمولی از طراح ها هم پشتیبانی کنید بزارید علم صوت در ایران پیشرفت کنه. عزتتان مدام، اوقات به کام]]></description>
			<dc:creator>نریمان</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 08:13:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2871</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2870</link>
			<description><![CDATA[ سلام من نمیتونم در باره مطالبی که در قالب ایمیل مطرح می کنید نظری بدم! خیلی ببخشید اما ایمیل های شما برای من شبیه به داستان پری هاست! در اکثر پاسخ ها براتون آرزو کردم به خواسته های که مطرح می کنید برسید :) ببخشید من... سلام مشکلی نیست توی فروم های اورپایی بهتر جواب گرفتم No Problem! درضمن ... بگذریم :lol: مشکل شما جواب نیست که اونم من بیشتر از همه بهت دادم. مشکل شما توهمی که هر سال قویتر میشه و باز من شاهد آن چیزهای که قولشو بهم داده بودی نبستم! با اینترنت گردی اونم بدون جا و دفتر فروش نمیشه و بازهم شما غول بازگشایی فلان محل میدید و بعد باز همین وضعیت. شما تکلیف خودتو روشن کن به من کارای که کردی نشون بده من کمکت می کنم مشتری اعتماد که و بهت مشاوره میدم. مشتکر از ارزیابیتان خیلی خیلی ممنون بهترین در ابتدای امر خیلی سخت مشکل .... البته بزودی در اینده نزدیک چرا اینقدر عصبانیت و خشم ;-) :lol: ;-) :cry: :o :zzz :P :roll:]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 07:21:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2870</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2869</link>
			<description><![CDATA[ سلام من نمیتونم در باره مطالبی که در قالب ایمیل مطرح می کنید نظری بدم! خیلی ببخشید اما ایمیل های شما برای من شبیه به داستان پری هاست! در اکثر پاسخ ها براتون آرزو کردم به خواسته های که مطرح می کنید برسید :) ببخشید من... سلام مشکلی نیست توی فروم های اورپایی بهتر جواب گرفتم No Problem! درضمن ... بگذریم :lol: مشکل شما جواب نیست که اونم من بیشتر از همه بهت دادم. مشکل شما توهمی که هر سال قویتر میشه و باز من شاهد آن چیزهای که قولشو بهم داده بودی نبستم! با اینترنت گردی اونم بدون جا و دفتر فروش نمیشه و بازهم شما غول بازگشایی فلان محل میدید و بعد باز همین وضعیت. شما تکلیف خودتو روشن کن به من کارای که کردی نشون بده من کمکت می کنم مشتری اعتماد که و بهت مشاوره میدم. :o ;-) Dear Behrang Thank you for your evaluation ;-) :lol: :roll: :zzz]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 05:06:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2869</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2868</link>
			<description><![CDATA[ سلام من نمیتونم در باره مطالبی که در قالب ایمیل مطرح می کنید نظری بدم! خیلی ببخشید اما ایمیل های شما برای من شبیه به داستان پری هاست! در اکثر پاسخ ها براتون آرزو کردم به خواسته های که مطرح می کنید برسید :) ببخشید من... سلام مشکلی نیست توی فروم های اورپایی بهتر جواب گرفتم No Problem! درضمن ... بگذریم :lol: مشکل شما جواب نیست که اونم من بیشتر از همه بهت دادم. مشکل شما توهمی که هر سال قویتر میشه و باز من شاهد آن چیزهای که قولشو بهم داده بودی نیستم! با اینترنت گردی اونم بدون جا و دفتر فروش نمیشه و بازهم شما قول بازگشایی فلان محل میدید و بعد باز همین وضعیت. شما تکلیف خودتو روشن کن به من کارای که کردی نشون بده من کمکت می کنم مشتری اعتماد که و بهت مشاوره میدم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 04:29:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2868</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2867</link>
			<description><![CDATA[ سلام من نمیتونم در باره مطالبی که در قالب ایمیل مطرح می کنید نظری بدم! خیلی ببخشید اما ایمیل های شما برای من شبیه به داستان پری هاست! در اکثر پاسخ ها براتون آرزو کردم به خواسته های که مطرح می کنید برسید :) ببخشید من... سلام مشکلی نیست توی فروم های اورپایی بهتر جواب گرفتم No Problem! درضمن ... بگذریم :lol:]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 04:02:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2867</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2866</link>
			<description><![CDATA[ سلام برای بلندگوی ویلسون سوفیا از کابلPremium Transparent استفاده کنبد]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 03:38:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2866</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2865</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟ سلام دوست عزیز پ ن پ YBA.... چطوره :lol: :lol: آکوفیض یک برند اصیل ژاپنی با قیمتی مناسب تر از سایر برندهای خیلی بعضا گران ژاپنی همچونAir Tight درصورت ست آپ و مچنیگ این مجموعه با بلندگو وکیبل و سورس دیجیتال صدایی فوق العاده بیظیر البته برای خودم قرار نیست ست اپ بکنم ;-)]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 03:33:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2865</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ارسطو گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2864</link>
			<description><![CDATA[سلام اقای برزین نظرتون در باره کابل بلندگو برای ویلیون سوفیا یک بدونم؟]]></description>
			<dc:creator>ارسطو</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 03:18:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2864</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2863</link>
			<description><![CDATA[ سلام حتما این کار انجام خواهم داد. دوستان ایده ای دارن خوشحال میشم بدونم و در صورت امکان انجام بدم :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 03:14:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2863</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2862</link>
			<description><![CDATA[ ویلسون در سری های بالاش غیر از تويتر از ووفر و سوپر ووفر ساخت فوکال استفاده میکنه. منظورتون این که از ووفرهای سری utopia استفاده میکنه؟ پس چرا صدای ویلسون از فوکال بهتره!!!!! بله ساخت فوکال است. این نظر شماست که صدای ویلسون بهتر از فوکال است]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 08 Jun 2015 02:56:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2862</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نادر گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2861</link>
			<description><![CDATA[ ویلسون در سری های بالاش غیر از تويتر از ووفر و سوپر ووفر ساخت فوکال استفاده میکنه. منظورتون این که از ووفرهای سری utopia استفاده میکنه؟ پس چرا صدای ویلسون از فوکال بهتره!!!!!]]></description>
			<dc:creator>نادر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 21:40:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2861</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2860</link>
			<description><![CDATA[ ویلسون در سری های بالاش غیر از تويتر از ووفر و سوپر ووفر ساخت فوکال استفاده میکنه.]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 20:40:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2860</guid>
		</item>
		<item>
			<title>نادر گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2859</link>
			<description><![CDATA[سلام دوستان اطلاع دارن جز توییتر بلندگوی ویلسون که ساخت فوکال هست دیگر درایورهای این برند خودش میسازه یا از برند دیگه میخره؟]]></description>
			<dc:creator>نادر</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 19:16:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2859</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2858</link>
			<description><![CDATA[ سلام دوست عزیز..... میتونم بپرسم چرا accuphase ؟]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 17:45:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2858</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2857</link>
			<description><![CDATA[ سلام برادر عزیز من نمیتونم در باره مطالبی که در قالب ایمیل مطرح می کنید نظری بدم! خیلی ببخشید اما ایمیل های شما برای من شبیه به داستان پری هاست! در اکثر پاسخ ها براتون آرزو کردم به خواسته های که مطرح می کنید برسید :) ببخشید من...]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 16:07:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2857</guid>
		</item>
		<item>
			<title>saeedAm گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2856</link>
			<description><![CDATA[سلام ;-) ایمیلم در رابطه با ست آپaccuphase بدستون رسید چون می خواهم بهترین ست اپ رو جمع بکنم نظرات برام مهم هست دچار ازمون وخطا نشم تقریبا فکر کنم حداقل150 تومانی در بیاید]]></description>
			<dc:creator>saeedAm</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 15:47:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2856</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2855</link>
			<description><![CDATA[ سلام ظاهرا بهتر از مدل قبلی صدا میده! مشکل اینجاست که همیشه مدل های پایین برندهای بزرگ در حالت نمایشگاهی مظلوم هستن و شنیده نمیشن!]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 15:44:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2855</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ارسطو گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2854</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین نظرتون در باره بلندگوی سوفیا ۲ ویلسون میخواستم بدونم؟]]></description>
			<dc:creator>ارسطو</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 07 Jun 2015 15:40:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2854</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مرتضی گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2847</link>
			<description><![CDATA[سلام-- اقای برزین اگر می شود چند اسپdکر ایستاده ارزان و میان قیمت استریو خوب هم معرفی کنید--تشکر]]></description>
			<dc:creator>مرتضی</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 19:03:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2847</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیوان گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2846</link>
			<description><![CDATA[ عرض ادب دوباره تست های بیشتری با انواع سی دی اصل و کپی اتجام دادم. الان با اطمینان میتونم بگم مشکل از باز نشدن کامل درب سی دی بود. مشکل بزرگی با این سورس گران داشتم که با راهنمایی شما کامل حل شد.]]></description>
			<dc:creator>کیوان</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 17:23:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2846</guid>
		</item>
		<item>
			<title>اکوستیک گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2845</link>
			<description><![CDATA[خوب خدا راشکر دقیقا.سوییچ سی دی پسیون در قسمت انتهایی که درب کاملا باز میشه قرار گرفته و کاملا بعد از عمل کردن اطلاعات سی دی قبلی پاک میشه . در سی دی اودیو ریسرچ 8 که در شوروم دارم برعکس yba در قسمت ابتدایی ترنسپورت قرار گرفته . مجدد مبارک باشه . الان بیشتر به yba ایمان میاورید .]]></description>
			<dc:creator>اکوستیک</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 16:26:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2845</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیوان گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2844</link>
			<description><![CDATA[سلام خدمت دوستان و آقای محمدپور قربان الان پای تست سی دی YBA هستم. تازه متوجه شدم از نیمه آخر درب ترانسپورت چیزی مثل سویچ هست که به گفته شما حافظه نوسازی میشه. الان بیش از ده سی دی تست کردم هیچ مشکلی ایجاد نشده است و تراک های آخر به راحتی اجرا میشه:-) تشکر می کنم]]></description>
			<dc:creator>کیوان</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 15:47:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2844</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2843</link>
			<description><![CDATA[ سلام در مطالب مختلف به این موضوع اشاراتی شده است، اما هنوز جای کار بسیار دارد، در دستور کارم هست، سعی می کنم در بین مطالبی که باید بنویسم جا براش باز کنم.]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 09:26:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2843</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یاشار س گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2842</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین میشه ازتون خواهش کنم مطلبی در مورد تامین برق سیستم ها و کابل های پاور و تاثیراتش بنویسید ؟ و این که از upsو باطری استفاده کنیم چه تاثیری داره تشکر]]></description>
			<dc:creator>یاشار س</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 06:45:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2842</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کیوان گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2840</link>
			<description><![CDATA[ بسیار سپاسگزارم برای راهنمایی حرفه ای تون. فکر می کنم به همین دلیل باز نکردن کامل درب بخش سی دی که گفتید باشه. امروز چند تست انجام میدم و نتیجه همین جا اطلاع میدم....]]></description>
			<dc:creator>کیوان</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Jun 2015 02:09:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2840</guid>
		</item>
		<item>
			<title>اکوستیک گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2839</link>
			<description><![CDATA[سلام و وقت بخیر اقا کیوان لازم به توضیح است که اگر درب ترنسپورت را تا اخر نبرید سی دی قبلی تو حافظه دستگاه میمونه و این مشکلی که گفتید ایجاد میشه من تو شوروم همین مدل را دارم و یکبار هم به این شکل نشده.]]></description>
			<dc:creator>اکوستیک</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 21:38:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2839</guid>
		</item>
		<item>
			<title>گمینی گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2838</link>
			<description><![CDATA[ ما که مثل بهرنگ جان و (شما) ادبیات نوشتن های فای خوبی نداریم ;-)]]></description>
			<dc:creator>گمینی</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 21:12:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2838</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2834</link>
			<description><![CDATA[سلام دوستان... جسارت بنده رو ببحشید ولی در تآیید فرمایش جناب برزین از دوستانی که در نمایشگاه های اند مونیخ حضور داشتند انتظار میره لاآقل مختصری از آنچه که در این نمایشگاه دیدند و شنیدند برای علاقمندان بنویسند........ پیشاپیش از لطف وقبول زجمتتون به شخصه متشکرم... بازم عذر میخوام...]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 19:19:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2834</guid>
		</item>
		<item>
			<title>amir گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2832</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین.شب بخیر قربان...... عزیز نظرتون رو در مورد برند Ayon میخواستم بدونم؟ علی الخصوص سی دی پلیراش......؟ ممنون.]]></description>
			<dc:creator>amir</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 19:10:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2832</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2831</link>
			<description><![CDATA[ سلام تفاوت که زیاده اما نه فقط در ستاپ ها! بحث حرفی برای گفتن داشتن هم باز برمیگرده به نگاه هر شنونده به صدا. آنچه که محدود شنیدم صدای ویلسون خوش تر بود. دوستانم همراه من بودن و میتونن از صداهای که شنیدن بنویسن. :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 10:35:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2831</guid>
		</item>
		<item>
			<title>یاشار س گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2829</link>
			<description><![CDATA[آقای برزین سلام جناب برزین لطفا در مورد ستاپ بی نظیر living voice با audio note kagura برامون بنویسید چرا این قدر تفاوت زیاده ؟ حتی wilson وkharma هم حرفی نداشتن جلوی این ستاپ.... در مورد برق باطری این ستاپ بنویسد ممنون میشم . تشکر]]></description>
			<dc:creator>یاشار س</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Jun 2015 07:24:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2829</guid>
		</item>
		<item>
			<title>شریفی گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2828</link>
			<description><![CDATA[ قطعاً فوکال بلندگوی بهتری کلیپش بلندگو ساز های اندی نیست. اما فوکال از بهترین های اندهاست.]]></description>
			<dc:creator>شریفی</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 22:21:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2828</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ابراهیم گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2827</link>
			<description><![CDATA[بنظر دوستان برند Klipsch بهتره یا فوکال؟]]></description>
			<dc:creator>ابراهیم</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 21:11:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2827</guid>
		</item>
		<item>
			<title>بهرنگ گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2826</link>
			<description><![CDATA[ ایده خوبیه :)]]></description>
			<dc:creator>بهرنگ</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 19:46:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2826</guid>
		</item>
		<item>
			<title>کاوه گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2825</link>
			<description><![CDATA[فکر می کنم تصمیم گرفتید کابل جدید HDMI با بلوری جدید پایونیر ست کنید؟]]></description>
			<dc:creator>کاوه</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 19:32:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2825</guid>
		</item>
		<item>
			<title>آراد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2824</link>
			<description><![CDATA[سلام آقای برزین منم عاشق دیجی بوک هام و تقریباً اکثر کارای مهم که روی دیجی بوک عرضه شدن دارم :-)]]></description>
			<dc:creator>آراد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 15:46:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2824</guid>
		</item>
		<item>
			<title>مهرداد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2823</link>
			<description><![CDATA[من که هم ترمبناتور3 به آقا داوود سفارش دادم هم پارک ژوراسیک]]></description>
			<dc:creator>مهرداد</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Jun 2015 03:15:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2823</guid>
		</item>
		<item>
			<title>فرهاد گفته ها</title>
			<link>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2822</link>
			<description><![CDATA[ خواهش می کنم صدای چند مدلی که از سری جدید دمو کرده بود در کلاس الکترا و ظاهری شبیه به اتوپیا بود. جناب برزین درست گفتن دموی شلوغی داشت به طوری که در نیم ساعتی که من در غرفه فوکال بودم سه دمو همزمان داشت. بیشتر با مدل ها اشنا شدیم تا صدای هر کدوم.]]></description>
			<dc:creator>فرهاد</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 02 Jun 2015 19:30:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.htcenter.ir/index.php/2014-07-29-18-24-07/2014-07-28-23-59-19/438-2015-05-25-00-18-38#comment-2822</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
