Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

چند خبر

What Hi-Fi Sound and Vision July 2014


مدیر بخش تحقیقات آزمایشگاه دالبی در مصاحبه ای اعلام کردن که برای اجرای صدای "Dolby Atmos" نیازی به بلو-ری پلیر جدید نیست, وی تاکید کردن تمام بلو-ری پلیرهای نسل جدید و قدیمی که مجهز به رمزگشای "Dolby TrueHD" هستند امکان اجرای Dolby Atmos نیز دارند. شرکت دالبی برای نسخه های استریم اینترنتی نسخه فشرده شده Dolby Atmos در فرمت "Dolby Digital Plus" نیز ارائه خواهد کرد.

شرکت دالبی 6 کمپانی مجهز به رمزگشای Dolby Atmos تا به این تاریخ معرفی کرد, کمپانی های : Onkyo, Integra, Denon, Marantz, Pioneer, Yamaha

کمپانی انکیو اعلام کرده اولین مجموعه تجاری خود (home theater in a box) محهز به Dolby Atmos روانه بازار خواهد کرد.


مثل همیشه از مخاطب سایت دعوت می کنم اگر به نوشتن در رابطه با تجهیزات و فناورهای در رابطه با صدا و تصویر علاقه دارید, این امکان هست تا مطالب خود را در بخش "مطالب مخاطبین" منتشر کنید, شاید شما هم یکی از نویسندگان ثابت سایت باشید


استاد "ماریو تقدسی" خواننده بین‌المللی کلاسیک " باریتون" و از شاگردان و دوستان ستاره تکرار نشدنی آواز اپرا "لوچیانو پاوراروتی" هستند.

استاد تقدسی در دانشگاه "USC" لس‌آنجلس از دست نیافتنی ترین دانشگاه های آواز کلاسیک در دنیا تحصیل کردند.

استاد تقدسی جزو 12 نفر اول آواز اپرای مهد اپرای جهام "وین" هستند.

و بسیاری افتخارات دیگر که استاد توانستن در زمینه آواز کلاسیک کسب کنند.

خبر بسیار خوب برای علاقه مندان آواز کلاسیک در ایران مستر کلاس های استاد تقدسی است, که از اول شهریورماه در آموزشگاه موسیقی کوشا برگزار خواهد شد. فرصت استثنایی برای خوانندگان و علاقمندان به آواز کلاسیک است.

شاید خودم بتونم افتخار دیدن نزدیک استاد داشته باشم, میخوام ازشون در باره شاخص های موسیقایی یک سیستم های فای بپرسم, اگر بتونم فقط 10 دقیقه استاد ببینم حتما دو دقیقه شو اختصاص میدم به تفکرات های فای رایج در ایران! جالب بدونم سلیقه Emotional ادیوفیل های ایرانی چقدر به گوش های یک خواننده آواز کلاسیک که صدای پاوراروتی بارها و بارها در بهترین سالن های اپرا وین شنیده چی میتونه باشه. اگر نتونم این ملاقات ترتیب بدم, یکی از دوستان عزیز من که خواننده اپرا "سوپرانو" هستند (در مطالب فبلی هم از ایشون براتون نوشتم) موفق شدن در این مستر کلاس ها شرکت کنند! ازش خواستم سوالات من از استاد بپرسند.

این فرصت از دست ندید

نظرات   

 
0 #21 امیر در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 03:05 ق ظ
آقای برزین لطفا یه فیلم بلوری معرفی کنید مناسب تست بلندگوی سنتر باشه نمیخوام دیالوگ باشه میخوام قدرت تاثیرگذاری این کانال تست کنم
ممنون
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #22 بهرنگ در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 03:05 ق ظ
نقل قول از امیر:
آقای برزین لطفا یه فیلم بلوری معرفی کنید مناسب تست بلندگوی سنتر باشه نمیخوام دیالوگ باشه میخوام قدرت تاثیرگذاری این کانال تست کنم
ممنون

قسمت اول kill bill سکانسی که دختر ژاپنی با زنجیر میاد سراغ اوما تورمن، در این سکانس بحدی شدت اقکت در کانال مرکز بالاست که در یه تستی بلندگوی مارتن لوگان روی آمپلی فایر A1 یاماها روی وولوم 3/4 یک لحظه دیافراگم ۵ اینچی از اسپایدر بیرون زد!
حتما تست کن :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #23 علی در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 11:05 ق ظ
سلام آقای برزین.تو توئیتر شما متوجه شدم یه ps4 خریدی مبارکه.نظر شما درمورد کیفیت تصاویر بازی در ps4 در مقایسه با PC چیه؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #24 بهرنگ در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 04:05 ب ظ
نقل قول از علی:
سلام آقای برزین.تو توئیتر شما متوجه شدم یه ps4 خریدی مبارکه.نظر شما درمورد کیفیت تصاویر بازی در ps4 در مقایسه با PC چیه؟

سلام
اون برای خودم نخریدم! یه جای یه تخفیف بزرگ زده بود با چند تا فیلم بلوری, منم بعنوان هدیه خریدم, حالا گفتم هر وقت حوصله داشتی بیار یه تست صدا و تصویر ازش بگیرم :)
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #25 mehrdad.m در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
سلام و خسته نباشید اقا برزین عزیز راهنمایی می خواستم برای خرید tv
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #26 بهرنگ در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
نقل قول از mehrdad.m:
سلام و خسته نباشید اقا برزین عزیز راهنمایی می خواستم برای خرید tv

سلام
بفرمایید چیکار میتونم براتون انجام بدم؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #27 علی در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ب ظ
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از علی:
سلام آقای برزین.تو توئیتر شما متوجه شدم یه ps4 خریدی مبارکه.نظر شما درمورد کیفیت تصاویر بازی در ps4 در مقایسه با PC چیه؟

سلام
اون برای خودم نخریدم! یه جای یه تخفیف بزرگ زده بود با چند تا فیلم بلوری, منم بعنوان هدیه خریدم, حالا گفتم هر وقت حوصله داشتی بیار یه تست صدا و تصویر ازش بگیرم :)

فکر کردم شما هم اهل گیم باشی و در مورد تصویر وصدا تو بازی های ویدئویی نطراتی داشته باشی!؟
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
+1 #28 بهرنگ در تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ب ظ
نقل قول از علی:
نقل قول از بهرنگ:
نقل قول از علی:
سلام آقای برزین.تو توئیتر شما متوجه شدم یه ps4 خریدی مبارکه.نظر شما درمورد کیفیت تصاویر بازی در ps4 در مقایسه با PC چیه؟

سلام
اون برای خودم نخریدم! یه جای یه تخفیف بزرگ زده بود با چند تا فیلم بلوری, منم بعنوان هدیه خریدم, حالا گفتم هر وقت حوصله داشتی بیار یه تست صدا و تصویر ازش بگیرم :)

فکر کردم شما هم اهل گیم باشی و در مورد تصویر وصدا تو بازی های ویدئویی نطراتی داشته باشی!؟

به هیچ عنوان!
فقط رزیدنت اویل ۳ روی پلی استیشن 1 و اویل ۴ روی پلی استیشن ۲ بازی کردم :oops:
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #29 mehrdad.m در تاریخ: یکشنبه 26 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
سلام اقا برزین از برند samsung و lg کدام مدل ارزش خرید داره
نقل قول | گزارش به مدیر
 
 
0 #30 بهرنگ در تاریخ: یکشنبه 26 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
نقل قول از mehrdad.m:
سلام اقا برزین از برند samsung و lg کدام مدل ارزش خرید داره

سلام
هر دو اگر کالیبره بشن عالی هستن
اکثر برندهای معتبر عالی هستن
کالیبره بشن هر کدوم سبک تصویر خودشو داره
:)
نقل قول | گزارش به مدیر
 

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء