یکی از دلایلی که میتونم حرف های مدیر این سایت حتی اگر با عقایدم هم سو نباشه قبول کنم این که به راحتی میگه نمیدونم. در جامعه امروز خیلی کم میشه مردمی پیدا کرد که بگن نمیدونم. اکثریت همه چیز بدون هستن.
یکی از دلایلی که میتونم حرف های مدیر این سایت حتی اگر با عقایدم هم سو نباشه قبول کنم این که به راحتی میگه نمیدونم. در جامعه امروز خیلی کم میشه مردمی پیدا کرد که بگن نمیدونم. اکثریت همه چیز بدون هستن.
ارزش "ارسطو" به این نیست که فلسفه غرب و کلاسیک باهاش شروع شد، ارزش ارسطو به این که میگه به جای رسیدم که میدونم که نمیدونم
0#86مرتضيدر تاریخ: شنبه 05 دی 1394 ، ساعت 09:10 ب ظ
سلام اقاي برزين نظرتون نسبت به اين كابل براي سيستم سينمايي بفرماييد. www.chare.ir/.../ من ازين سايت كابل ساب دايو ٣ متري خريدم چيزي كه همه تهران گشتم ولي پيدا نشد در ضمن ما خواننده هاي هميشگي سايت حرفاي شما برامون سند هستش
+3#88بهرنگدر تاریخ: شنبه 05 دی 1394 ، ساعت 09:10 ب ظ
نقل قول از مرتضي:
سلام اقاي برزين نظرتون نسبت به اين كابل براي سيستم سينمايي بفرماييد. www.chare.ir/.../ من ازين سايت كابل ساب دايو ٣ متري خريدم چيزي كه همه تهران گشتم ولي پيدا نشد در ضمن ما خواننده هاي هميشگي سايت حرفاي شما برامون سند هستش
سلام
کابل خیلی خوبیه, مخصوصاً برای صدای سینمایی صدای افکتیوی داره.
1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود میشود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.
نظرات
ممنون که با جدیت راهنمایی می کنید.
برای ما که کارمند هستیم خیلی سخته هزینه های سنگین متقبل شدن. اما سعی می کنم با دستورات شما همراه باشم و به قول خودتون در مسیر درست حرکت کنم
من دستور نمیدم!
گاهی اگر جدی جواب میدم, نمیخوام با کلام شمارو تحریک کنم مسیر اشتباه برید
:)
در جامعه امروز خیلی کم میشه مردمی پیدا کرد که بگن نمیدونم.
اکثریت همه چیز بدون هستن.
ارزش "ارسطو" به این نیست که فلسفه غرب و کلاسیک باهاش شروع شد، ارزش ارسطو به این که میگه به جای رسیدم که میدونم که نمیدونم
آقای برزین کیفیت فضا سازی صدا در آمپ های سینمای از برندهای مختلف چقدر تفاوت دارن؟
نظرتون نسبت به اين كابل براي سيستم سينمايي بفرماييد.
www.chare.ir/.../
من ازين سايت كابل ساب دايو ٣ متري خريدم چيزي كه همه تهران گشتم ولي پيدا نشد
در ضمن ما خواننده هاي هميشگي سايت حرفاي شما برامون سند هستش
سلام
تفاوتهاشون در مواردی حیرت آوره.
مثلا سونی صداش به شدت فلته!
مارانتز تاکیید زیادی روی کانال های ساراند داره.
پایونیر در بهترین حالت سعی میکنه سینمایی باشه. (نه در انواع تجاری)
دنن مینیمال رفتار میکنه.
و یاماهای کبیر فوق العاده سینمایی است.
سلام
کابل خیلی خوبیه, مخصوصاً برای صدای سینمایی صدای افکتیوی داره.
به همین دلیل مورد علاقه اکثر فروشندهاست.
:)
دارم اما از ستاپ خارجش کردم.
مطالب مهم تری برای نوشتن دارم :)
سلام
ممنون از پاسخ سریع شما
خودتون بین این 2 کدومشو ترجیح میدین؟
1-klipsch rp-280f
2-dali icon5 mk2
ممنون
سلام
هردو عالی هستن
مخصوصا دالی بلندگوی خوش صدای هست.
کلیپش هم برای افکت فوق العاده ست.
فید آر اس اس مربوط به نظرات این مطلب