Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری


قسمت سوم The Expendables که در ایران "بی مصرف ها" ترجمه شده, ملغمه ای از سوپر قهرمانان سینما در طول سالهای زندگی من و اکثریت شماهاست. که اتفاقاً سیلوستر استالونه عزیز, تا حدودی توانسته از پس جا دادن این لشگر سوپر اکشن در قاب تصویر بربیاد. از نظر من که هیچی از هنر سینما نمی دونم, در مجموع سه قسمت و مخصوصاً این آخری حضور این تعداد سوپر قهرمان فیلم های اکشن در سکانس های محدود فیلم خیلی هم بد نبود. خیلی زود بریم سراغ صدا و تصویر, فقط یک نکته جالب در دیالوگ نویسی فیلم بود که برام خیلی جالب بود! و اون سوال "آرنولد" از "هریسون فورد" بود, که ازش سوال کرد خلبانی کجا یاد گرفتی و فورد جواب میده در تهران!
تجهیزات تست:
نمایشگر سامسونگ
65HUC9990 Curved
پری آمپلی فایر یاماها
CX-A5000
پاور آمپلی فایر یاماها
MX-A5000
بلوری پلیر
OPPO 105D
مجموع کابل ها
مجموعه بلندگوها فوکال سری 800
ساب ووفر
تصویر:
تصویر در قسمت سوم خیلی به ایده آل من نزدیک بود, سومی بیشتر میشه با قسمت اول مقایسه کرد. فیلم با سکانس های گرم شروع و از میانه فیلم کمی از گرمای تصویر کم شده و در انتها شاهد تصویر تقریباً سردی هستیم. سوژه ها خیلی جزئیات Bold ندارن و در طول فیلم شات های بسته با جزئیات برجسته شده نمیبینیم. شاید از اوایل فیلم بافت پوست مقداری برجسته و زیادی گرم دیده میشه که کاملا با حال و هوای فیلم هماهنگ هست و اذیت نمیکنه. در طول فیلم چه در سکانس های خارجی با رنگ های گرم و چه اواخر فیلم که تقریباً تصویر سرد میشه هیچ گرین اذیت کننده ای دیده نمیشه, نه خبری از نویز دیجیتال هست و نه گرین, نتیجه شده پس زمینه تصویری به شدت کریستالی و تمیز که بیشتر از خود سوژه ها نظر جلب میکنه. رنگ ها اصلاً اشباع شده نیستن, حتی در سکانس های ابتدایی رنگ بیش از حد درخشان یا کدر دیده نمیشن, و همین عامل دلیل این هست که گفتم حتی رنگ های گرم فیلم اذیت کننده نیست. در قسمت سوم بی مصرف ها شاهد تصویر بسیار تمیز و کنترل شده ای بودم که اجازه نداد ایرادی ازش بگیرم.
صدا:
اگر از طرفداران صدای دالبی هستید (من نیستم) قسمت سوم The Expendables یکی از بهترین ها برای شماست. این فیلم جزو سه تای اولی بود که با فرمت دالبی ادموس ریلیز شد, و البته موفق ترین نسخه خانگی و سینمایی تا به امروز با صدای دالبی ادموس بحساب میاد, چرا که چند سکانس از این فیلم انگار برای نمایش دالبی ادموس ساخته شده است! این فیلم بروی بلوری با دو فرمت صوتی Dolby TrueHD 7.1 و Dolby Atmos 7.1.4 عرضه شده است. من هنوز حوصله کافی برای اجرای پیکربندی دالبی ادموس پیدا نکردم! به همین دلیل فعلا با پیکیربندی 7.1 کانال کنار میام تا به زودی قسمت نمایش خانگی مو به پیکیربندی 7.1.4 ارتقاء بدم. من این فیلم برای اولین بار در سالن نمایش مجهز به دالبی ادموس دیدم (اولین تجربه دالبی ادموس) به همین دلیل در نمایش 7.1 هم میتونم با کمک DSP خارق العاده یاماها صدای که در سینما شنیدم بازسازی کنم. "تا حدودی"
سیلوستر استالونه از "جان رمبو" تا قسمت سوم بی مصرف ها ثابت کرد که به صدای ساخته هاش بسیار اهمیت میده, در یکی از پست های قدیمی از قول دوستی که در جنگ ایران و عراق به طور جدی در عملیات ها شرکت کرده بودن, نوشتم که وقتی صدای فیلم جان رمبو بروی سیستم من شنیدن, تایید کردن که این صدا نزدیک به واقعیت است. حالا یا صدای جان رمبو خیلی خوب بود یا صدای سیستم من!
صدا در بی مصرف ها بسیار لود اما کنترل شده اجرا میشه, با تمرکز بسیار بالا بروی لحظه آزاد شدن انرژی شلیک ها و انفجارها. در سکانس های که تانگ ها به ساختمان متروکه شلیک میکنن انرژی رها شده ابتدا به شکل موج سنگین از روی زمین آزاد میشه و در لحظه برخورد در فضا احساس میشه. این همون افکت های چند قسمتی که در تعریف صدای سینمایی خوب همیشه بهش اشاره می کنم.
سکانس های پرواز هلکوپترها درخشان ترین لحظات برای دالبی ادموس بود, خیلی جالب و متفاوت تر از هر پردازش مجازی حتی حرکت پروانه های هلکوپتر از یک نقطه به نقطه دیگه در پیکربندی سقفی شنیده میشد, در لحظاتی میشه صدای چرخش پروانه هارو یکی دو متر جلو تر از صدای موتور هلکوپتر شنید, که خیلی جالب بود و فقط میشه تجربش کرد.
صدای فیلم اینقدر خوب بود که حتی بروی دالبی حرکت افکت ها در بین چهار کانال ساراند سریع و بدون گم شدن بین کانال ها اجرا میشه.
درخشان ترین صدا در ابتدای فیلم و رها شدن بمب از هلکوپتر و اون انفجار سنگین بود! قدرت فرکانس پایین در این سکانس به حدی بالاست که اگر ساب ووفری مثل SVS PB13 تو مدار داشته باشید دیوارهای اتاق نمایش شما هم مثل ساختمون تو فیلم موج خواهند برداشت!
در کل صدا و تصویر بی نقص, کامل و تاثیرگذار بود.
تصویر
صدا



سی دی پلیر مدل PD-10 از پایونیر کوچکترین عضو از خانواده سه تایی سری جدید سی دی پلیرهای پایونیر بحساب میاد. برادران بزرگتر PD-10 مدل های PD-30 و PD-50 هستن.
این پلیر زیبا از طرف یکی از فروشندگان تهران (مثل خیلی هدایای دیگه) برای من ارسال شده است, که همین جا ازشون تشکر می کنم.
ظاهر PD-10 ساده یا لبه های تیز و بسیار زیباست. وزن کمی بیشتر از 5 کیلویی این پلیر با توجه به سایز کابینت دستگاه کمی تو ذوق میزنه! که خوب برای حفظ ظاهر مثلا های اند لازم است. در بخش دیسک درایور طبق سنت محصولات تجاری پایونیر از ساخته های شرکت "ORION" استفاده شده است, که ساده, کمی پر سر و صدا و نسبتاً قابل اعتماد هستند. از ترانس در منبع تغذیه استفاده شده و برد DAC توسط شیلد محافظت شده است. در هیچ کدوم از سه مدل این سری خبری از خروجی بالانس نیست, که این کار پایونیر یک امتیاز بحساب میاد. این که شرکتی اندازه کلاس کاری خودشو بدونه و به اندازه دهنش حرف بزنه نیاز به شجاعتی داره که پایونیر در ساخت این پلیرها داشته.
اجرای PD-10 بروی سی دی صوتی یک دیجیتال تمام عیار با رفتاری مدرن است. هیچ سعی در نمایش آنالوگ یا دستکاری سیگنال دیجیتال برای رسیدن به شاخص های صدای های اند در این سورس شنیده نمیشه, صدا اینقدر دیجیتالیزه پخش میشه که من یاد سورس های دهه 80 میندازه, همه چیز در اختیار دیجیتال و به دور از آنالوگ بود! این سورس هم انگار با ظاهر مد روزش کاملا به ساخته های سال های دور وفادار است. سالهای که های فای درگیر دیجیتال بود! و اکثر ساخته ها صنعت صدا به سمت دیجیتالی شدن حرکت میکردن. چیزی که از اوایل دهه نود بلعکس شد, و دوباره صنعت صدا و ادیوفیل ها رفتن به سمت آنالوگ. سورس های ساخت دهه اخیر هرچقدر که به های اند نزدیک میشن تمایل بیشتری به صدای آنالوگ از خودشون نشان میدن!
سورس PD-10 هم مثل بسیاری دیگر از محصولات پایونیر مدار PureAudio داره که با فعال کردنش صدا به حدی کریستالی و شفاف میشه که وزن نت هارو گم میکنی! در این حالت صدای پایونیر خیلی شبیه به مدیا پلیر گرون قیمت Z1ES سونی شنیده میشه! اما فایل های فشرده شده موزیک اصلا به خوبی Z1 سونی پخش نمیکنه!
این سی دی پلیر با کلاس قیمت و برند سازنده ش خیلی صادق تر و با هویت تر از خیلی از برندهای مثلا های اند صدارو اجرا میکنه و مشخصه حرفش چیه, پایونیر PD-10 یه سی دی پلیر وفادار به دیجیتال با شاخص های دیجیتال ارزون قیمت که به اندازه ای ادعاء میکنه که میشه به راحتی باور کرد و گفت کارشو خوب انجام میده. ستاره های هم که به این سورس میدم در کلاس قیمت و برند سازنده است.
صدا
طراحی و ساخت

ماه گذشته برای خرید یک مجموعه Hi Fi سفری به تهران داشتم، اولین روز در خیابان جمهوری به سراغ چند فروشگاه رفتم و صدایی چند نیز شنیدم، تا اینکه سراغ پلاک 76 پاساژ بزرگمهر رفتم، فروشگاه آکوستیک با مدیریت آقای محمدپور، که البته خود ایشان تشریف نداشتند و تلفنی برای ساعت 7 همانشب قراری در شوروم ایشان واقع در میرداماد، میدان محسنی گذاشتیم.
در بدو ورود احترام، شخصیت و گشاده رویی ایشان جلب توجه می نمود. متعاقب آن شوروم بزرگ و مجهزشان؛ جوری که حیفم آمد این تجربه را با همسرم شریک نشوم، لذا ایشان را نیز دعوت نمودیم تا به ما ملحق شوند.
پس از پذیرایی گرم و صمیمانه ایشان، و گپ و گفتی دوستانه به سراغ مجموعه های ایشان رفتیم، این مجموعه بسیار زیبا، بزرگ و مجهز بود، بهترین برندها در کنار یکدیگر دمو شده بودند، از فوکال سری 700 تا 900 و الکترا گرفته تا Dynaudio و KEF و ROKSAN و SONUS FABER و بلندگوی دانمارکی DALI. و برند هایی مانند CLEAR AUDIO و MARK LEVINSON و CLASS و PATHOS و OPERA CONSONANCE و SHANLING و RAYSONIC و LEXICON و PEACHTREE و PRIMARE و MARANTZ و MISSION و ...
با صبر و حوصله به صدای چند بلندگو از قبیل Dali، Focal، KEF و Sonus Faber گوش فراسپردیم، در یکی از اتاق های شوروم ایشان صدایی رویایی از بلندگوهای Albedo aptica که به همراه آمپلیفایر EAR که توسط طراح معروف Tim de paravicini طراحی شده و همچنین سورس C. E. C شنیدیم صدایی بسیار زیبا، رسا و بکر که طنین آن همچنان در گوشمان است.
همچنین حیفمان آمد از مجموعه تصویری ایشان بهره نبریم، لذا بخشی از کنسرت پیترگابریل را در نمای سه بعدی و صدای دالبی بلندگوهای سری Diamond 800 بلندگوساز مطرح انگلیسی B&W را به دعوت ایشان دیدیم، صدا و تصویر در اوج کیفیت قرار گرفته بودند.
نتیجه این بازدید خاطره انگیز بلندگوی Dali بود که برای اولین بار در شوروم ایشان با آن آشنا میشدیم. انتخاب من مدل IKON7 MKII بود، این بلندگو کاراکتر صوتی خاصی داشت. در فرکانس پایین صدا خیلی کیپ و دقیق بود. صدا سکوت و آرامش خوبی داشت، در فاصله بین صدای خواننده و صدای سازها هیچگونه شلوغی شنیده نمیشد، با اضافه کردن حجم صدا حتی تا انتهای ولوم هیچگونه بهم ریختگی احساس نمیشد، صدا یکپارچه بود و بدون دیستورشن، یکپارچه و بعد دار، بنحوی که در یک تست اپرایی چیدمان کرال قابل تصور بود. در فرکانس بالا نیز این یونیت علاوه بر تویتر دام از تویتر تکمیلی ریبون بهره می برد که نویدبخش صدایی رسا و شفاف و کامل بود. میتوان گفت این بلندگوساز دانمارکی در این رده قیمت یک شاهکار را به دوستداران صدا ارایه نموده.
واضح است که این بلندگو نیازمند آمپلیفایر و سورس خوب برای درایو کردن است که سری Heritage شرکت YBA را از مجموعه ایشان انتخاب کردیم.
برند YBA یک تقابل حرفه ای محسوب میشود که در یکسوی آن طراحی طراح معتبر فرانسوی، استاد دانشگاه پلی تکنیک Ecole و موسس شرکت YBA Electronics، آقای Yves-Bernard Andre قرار دارد، و در سوی دیگر مهندسین خبره و یکی از خطوط تولید پیشرفته و موفق شرکت Shenzhen shanling digital technology قرار گرفته است. این برند در سری های Design، Heritage، Genesis، Passion و Signature محصولات خود را به بازار ارایه میدهد.
آمپلیفایر YBA Heritage A100 در بلندگوها مختلف صدای ممتازی از خود نشان می دهد و به نسبت کلاس قیمتی خودش پرفورمنس بسیار بالایی از خود نشان می دهد. این آمپلیفایر قدرتمند با بلندگوی 8 اهم توان 100وات و با بلندگوی 4 اهم توان 150 وات داشته و دارای پنج ورودی آنالوگ RCA و یک ورودی XLR بوده و همچنین دارای خروجی Pre out جهت اتصال به Power Amplifire یا Active Subwoofer است.
سورس YBA Heritage CD100 صدایی بسیار موزیکال و طبیعی دارد، این دستگاه علاوه بر خروجی آنالوگ RCA مجهز به خروجی XLR نیز هست و همچنین خروجی دیجیتال و ورودی دیجیتال دارد که میتوان DVD یا Blueray خود را به آن متصل نمود و از DAC آن استفاده نمود، این دستگاه از DAC پشرفته Wolfson WM8740 جهت تولید صدا استفاده میکند.
ظاهر هر دو دستگاه بسیار شکیل، زیبا، حرفه ای، ساده و خوش ساخت است و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.
شفافیت نمایشگر ساده هر دو دستگاه YBA نیز توسط ریموت کنترل خوش دست آن قابل تنظیم است.
در نهایت، بنده به جناب محمدپور بابت حسن معشرت، علاقه، سلیقه، و پشتکار ایشان تبریک میگویم و برای ایشان بهترین ها را آرزو میکنم، درود استاد.
نویسنده: احسان
بلوری پلیر OPPO 103D در پارت صدا و تصویر و سینی دیسک دقیقاً مشابه مدل برتر 105D است. با این تفاوت که در مدل 105D از مدار آنالوگ مجزا و منبع تغذیه ترانس به اضافه شاسی چند لایه با شیلد قوی استفاده شده است. مدار DARBEE (مطلب مربوط به DARBEE مطالعه کنید) هم در هر دو مدل استفاده شده است.
داستان دو پرچمدار جدید پایونیر نیز به همین شکل است, مدل های BDP-LX88 و BDP-LX58 فقط در بخش آنالوگ و منبع تغذیه و البته شاسی برتر در مدل LX88 تفاوت دارند, و هیچ تفاوتی در اجرای صدا و تصویر دیسک های بلوری ندارند. مطلب ویژه دو پرچمدار زیبایی پایونیر مطالعه کنید.

محدودیت بلندگوهای ارزان قیمت و البته با کیفیت مناسب اینقدر در بازار ایران بالاست! که گاهی نمیشه پیشنهادی برای ستاپ های مورد تایید و ارزان داد! یکی از برندهای که بنظرم بسیار مناسب یک شروع خوب سینمایی ست, بلندگوهای "Monitor Audio" سری های Bronze و MR است. این سری در انگلستان مهندسی شدن و در چین ساخته میشن, فرقشون با بسیاری از چینی های بازار در کیفیت و کلاس ساخت خوبی که دارن, یک ستاپ 5.1 از بالاترین سری Bronze چیزی در حدود 5.5 میلیون تومن در میاد, که با ارزش پولی امروز و برای یک ستاپ سینمایی مورد تایید من قیمت بدی نیست. بلندگوهای ساراند از نوع "Bipolar" یا دو قطبی هم در سری برنز هست که بسیار مورد علاقه من هستند.
البته نمیشه از بلندگوهای مثل MISSION , Dali مخصوصاً از دالی که از خوب های های فای بحساب میاد و حتی جاموهای ارزان تر از یک گوشی موبایل پرچم دار هم به سادگی گذشت!
اینم یه مطلب از دو قطبی های که قبلا تو سایت نوشته بودم:

بلندگوهای ساراند "Bipolar" دوقطبی اولین بار توسط کمپانی THX به صنعت سینما معرفی شد, از بعد از ورود صدای دالبی دیجیتال به خانه باز THX بود که دوقطبی هارو وارد بخش های اند سینمای خانگی کرد.
دوقطبی ها گستره انشار موج وسیع و در عین حال کنترل شده ای دارند, یکی از خصوصیات جالبی که در محیط سینمایی ایجاد می کنند میدان گسترده موجی که فقط پروسسور صدا توان ایجاد اون دارد, دو قطبی ها به کمک DSP مجازی میان و عمق طولی و عرضی افکت های ساراند افزایش میدن, مخصوصا اگر فضای یک متر و بیشتر در پشت کانال ساراند دارید, سیستم شما هم 5.1 کانال هست, دو قطبی ها بهترین انتخاب شما برای کانال ساراند هستند.
شکل انتشار موج توسط دو قطبی ها شبیه به تصویر زیر است

ملاحظه می کنید چقدر کامل فضای پشتی پوشش میدن, یکی دیگه از خصوصیات دوقطبی ها عمق صدای که به افکت های کناری میدن, با تست های من تا 1.5 متر افکت های کنارهای سالن عمیق تر اجرا می کنند.

پاناسونیک از یک موتور پردازش تصویر در نمایشگرهای LED LCD 4K سری "AX900" با عنوان Studio Master استفاده کرده است, که با همکاری کمپانی "Technicolor" و آقای "Daryn okada" مدیر انجمن فیلم برداران آمریکا و تعدادی از کالیبراتورهای حرفه ای هالیوود استاندارد سازی شده است.
پاناسونیک بعد از کنار گذاشتن تولید نمایشگرهای پلاسما, و گسترش تولید نمایشگرهای LCD دوباره پیشرفت چشمگیری کرد, در واقع پاناسونیک بعد از دست برداشتن از رقابت با پلاسمای کرو پایونیر و سامسونگ, که حداقل در مورد کرو همیشه شکست خورده بود! توانست دوباره سالهایی درخشان ابتدایی رواج نمایشگرهای پلاسما و پروجکشن ها را تکرار کند. که باز هم به عقیده من به غیر از پروجکشن ها که واقعاً در آن سالها بهترین بود, در تولید پلاسما به کیفیت کرو پایونیر شاید فقط نزدیک شد!

راستی بلوری پلیر پایونیر BDP-LX88 مدتی هست رسیده, هنوز خیلی زوده بتونم نظر مشخصی در موردش بدم, فقط میتونم بگم هیجانی که دوست داشتم بهم داده و درگیرش شدم!

همین چند ساعت پیش داشتم یه لیست خرید بلوری آماده میکردم بدم به آقا "داوود" عزیز که زحمت خریدشون برام بکشه, یهویی چشم خورد به بلوری قسمت اول فیلم فرشتگان چارلی "Charlie's Angels" یادش بخیر, رفتم به 13-14 سال پیش و سیستم سینمایی سونی سری QS که داشتم, سری ES و QS از مدل های های اند سونی بود, QS ها یکم ارزون تر از سری ES بودن. واقعاً هم این دو سری از لحاظ ساخت عالی بودن! فرشتگاه چارلی جزو دی وی دی های کاتالوگ سال 2000 سونی بود, یه اگشن فانتزی یکم مضحک و البته سرگرم کننده, اما قسمت جالب دی وی دی این کار برای یه خوره سیستم های سینمایی مثل من بخش صدا و تصویر این کار بود, که در اون سالها جزو کارهای بسیار با کیفیت بحساب میومد, دی وی دی فرشتگان چارلی یکی از نسخه های تست اون سالها برای من بود, الان که بهش فکر می کنم تقریباً تک به تک سکانس های این فیلم یادم میاد! یکی از صحنه های که خیلی دوست داشتم, سکانسی بود که یه تخته چوب پرتاب میشه به سمت یکی از دخترها "کامرون دیاز" و اون با لگت میزنه تخته تیکه تیکه میشه پرتاب میشه به سمت دوربین (فیلم هم بلد نیستم تعریف کنم) تو این لینک اون شات هست. اون سالها خیلی نسخه های دی وی دی در کانال ساراند فعال نبودن, کلا سیستم صدای سینمایی اونم روی دالبی دیجیتال با الان فرق میکرد, صداها بیشتر حالت ساراند محیطی بود و خیلی کم پیش میومد یه فیلم در سکانسی افکت های خوبی به کانال های ساراتد تزریق کنه! اما این فیلم هم کانال LFE خوبی داشت و هم در بعضی سکانس ها کانال های سارند خوب کار میکرد.
من هنوز نسخه بلوری این فیلم ندیدم, از سایت های blu-ray.com و highdefdigest.com در صدا و تصویر نمره 4 از 5 گرفته, که برای سال 2000 که اصلا سال موفقی در کیفیت تصویر نسخه های خانگی نبود! نمره بدی نیست.
http://www.blu-ray.com/movies/Charlies-Angels-Blu-ray/11927/#Review
http://bluray.highdefdigest.com/3493/charliesangels.html
چند وقت پیش هم منزل دوست خوبم خانوم پهلان برای اولین بار صدای سوری رکسان Kandy K3 شنیدم, که اومده جای Kandy K2 صداش خیلی بیشتر با بلندگوی Audio physic آنالوگ شده بود! نمیدونم چرا رکسان همیشه منزل ایشون خوب صدا میده! این سورس نچندان محبوب جدید ایشون هم با تراک های اپرای که همیشه سورس تستشون هست, یکم تاریک اما دقیق و راحت صدا میداد. با Kandy K3 خیلی بهتر میتونستم ذهنیت "تورج مقدم" از صدای آنالوگ حس کنم. سورس مورد علاقه من نیست, اما خوب صدا میداد.

چند روزی هست دوباره درگیر تراک سوم موزیک متن فیلم "گلادیاتور" The Battle ساخته "هانس زیمر" شدم! این تراک از اون کارهای که به جرات میگم 10 دقیقه مو به تن شنونده سیخ میکنه! اما به شرطی که صاحب سیستمی باشید که توان اجرای تبل های بزرگ و ویلونسل های ارکستر عظیم این تراک داشته باشه!
میدونید که من عادت ندارم درباره چیزهای که اینجا توصیه می کنم طومار بنویسم! این کار اورجینال تهیه کنید و بزاریدش جزو سی دی های که میبرید برای تست سیستم و بارها با سیستم های مختلف گوش کنید. این آلبوم و مخصوصاً تراک سوم اون یکی از مرجع های جدی صداست.
بازم چیزی بود اضافه می کنم
خوش باشید
ضمن عرض سلام و درود
سپاس از مشتریان و علاقمندان HIFI که ما را تا به حال حمایت نموده اند.
در این راستا ما خود را موظف به ارائه خدماتی بهتر و تخصصی تر می دانیم تا رضایت شما مشتریان را جلب نماییم.
شرکت TSRA group از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه HIFI آغاز نموده و مفتخریم که طی این 2 سال توانسته ایم با خدماتی منحصر به فرد و ایجاد فضایی دلنشین با استانداردهای روز در خدمت مشتریان و علاقه مندان عزیز باشیم.
لازم بذکر است برند فوکال طی مدت 9 سال توسط شرکت جم اینترنشنال با مدیریت آقای خویی لو در ایران فعالیت و اداره شده و در حال حاضر شرکت TSRA group تنها واردکننده رسمی برند Focal در ایران می باشد و جهت تکمیل فیلد کاری شرکت و تنوع در محصولات, اقدام به اخذ نمایندگی رسمی 2 کمپانی Van Den Hul و شرکت (ARCHITETTURA SONORA) نموده است, در آینده نزدیک نیز منتظر خبرهای خوبی از طرف ما باشید.
شرکت TSRA group نسبت به سیاستها و اهداف و برنامه ریزیهای طولانی مدت خود در نظر دارد جهت رفاه حال مشتریان خدمات زیر را به بهترین نحو ارائه دهد:
1- اطمینان از خرید
2- فروش محصولات خارج از حاشیه و ناامنی
3- قیمت مطمئن و مشخص
4- خدمات پس از فروش
5- مشاوره و راهنمایی خرید با کادری مجرب
در آخر از جناب آقای بهرنگ برزین مدیر سایت, نهایت سپاس و قدردانی را داریم که جهت رفاه و اطلاع رسانی به علاقه مندان و ایجاد فضایی دوستانه این مکان را فراهم کرده اند تا بتوانیم صادقانه خود را به شما معرفی کنیم.
آدرس:
فرشته بعد از کوهیار پلاک 69 ساختمان رضا واحد 8 تلفن 26200905


