Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

Wireworld Cable

چند سالی میشه با کابل های Wireworld آشنا شدم و از چند مدل HDMI و یک مدل کابل بلندگوی این برند استفاده می کنم, در HDMI شده کابل مرجع سیستم و تست های من "بهترین کابل HDMI" کابل بلندگوی سیلور 6 سری قدیم هم تو مدار دارم و گاهی جایگزین کابل Audioquest می کنم.

سری نقره Wireworld قبل از Break-in شدن کامل صدای گرم با پس زمینه تاریک تحویل شنونده میدن, این کابل نیاز به زمان Break-in طولانی و بدون قطع جریان داره, کابل های چند رشته ای مخصوصاً اگر مثل این کابل از پیچیدگی بالای در ساختشون استفاده شده باشه حساسیت زیادی به زمان کارکرد نشان میدن و در مدتی که به حالت پایدار برسند جنس صداشون عوض خواهد شد.

Wireworld نقره بعد از حدوداً 400 ساعت کارکرد میره به سمت Neutral شدن در نواحی بالای فرکانسی, Mechanical بودن صدای خواننده کمتر میشه و صدا میاد جلو و در فضا جریان پیدا میکنه, با کارکرد بیشتر صدا بیشتر و بیشتر smooth میشه و با شنونده ارتباط برقرار میکنه.

Wireworld نقره فرکانس های پایین خیلی سریع رندر میکنه با دینامیک بالا و شفافیت عالی در پس زمینه, سازهای کوبه ای Body دارن و ابعادشون در صداشون حس میشه, صدا لود اضافی به فرکانس های پایین نمیده, فیلتر هم روی صدا نمیزاره, میتونم بگم به خوبی AudioQuest تک رشته ای صدارو Fluor و راحت در تمام نواحی فرکانسی رندر میکنه! با این تفاوت که Wireworld نقره بیشتر دوست داره به سورس Trust باشه تا Rich خودشو نشون بده! این خصوصیت کابل Wireworld که بسمت Troth تمایل داره تا Posing بودن!

یکی از خصوصیات کابل های نقره تغییر نکردن رنگ صدا در وولوم های بالا و لحضاتی که سیستم جریان بالای تحویل بلندگو میده, در کابل های مس نچندان خوب Ambience صدا در وولوم های مختلف تغییر میکنه! در وولوم های پایین صدا آنالوگ و با افزایش وولوم صدا میره به سمت دیجیتال شدن! در واقع صدا از آرامش در وولوم پایین شروع میکنه به فوروارد شدن و پرتاپ کردن جزئیات آزار دهنده به شنونده! البته این کاملا نسبی و در مورد تمام کابل های مس درست نیست.

Wireworld در سری سیلور Eclipse 7 ترکیبی از مس و نقره بکار برده, من تابحال این نوع کابل نشنیدم! و بسیار مشتاق هستم این کابل در اولین فرصت وارد مدار کنم تا ببینم چی برای شنیدن تحویل من میده!

Wireworld صدای سبک و راحت با وفاداری خوب به سورس تحویل شنونده میده, نه خیلی گرم و رنگی و نه خشگ و مستقیم, یکم در دیجیتال Warmness به صدا میده که به گوش من خوشاینده اما اصلا به سمت رنگی کردن صدا نمیره, صدا با دینامیک و Fluor در فضا شنیده می شود.

من فلسفه برند Wireworld بسیار دوست دارم, و یکی از خوب های لیست من بحساب میاد.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء