Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

مدیا پلیرهای Kaleidescape

مدیا پلیرهای Kaleidescape چند سالی که بین علاقمندان سیستم های سینمای خانگی طرفدار پیدا کرده است.

مدل Strato S تا 12 ترابایت هارد دیسک را پشتیبانی می کند و همچنین امکان استریم ویدئوهای UHD HDR را نیز دارد. من چند نقد درست و حسابی از مدل Strato S مطالعه کردم, که همگی به مشکل Gradient رنگ در تصاویر 4K اشاره کرده بودند. هنوز خیلی زوده بشه روی استریم فیلم ها و این نوع مدیا پلیرها به عنوان سورس اصلی صدا و تصویر برای یک علامند واقعی به سیستم های سینمایی خانگی حساب کرد.

همگی ما خوب میدونیم اگر قرار به استرم ویدئوی باشه, UHD بلوری پلیرهای درست و حسابی مثل اوپو, پاناسونیک و پایونیر این کار بسیار بهتر و دقیق تر از هر مدیا پلیر گران قیمتی دیگری انجام خواهد داد.

برای من مدل های M500 و DV700 جالب بود, چرا که که به کاربر اجازه کپی کردن محتوای دیسک های دی وی دی و بلوری به صورت کامل همراه با منوهای اصلی فیلم و تمام محتویات دیسک بروی هارد و سرور اختصاصی به شما میدهد. البته که امکان کپی مستقیم فیلم را بدون منوها و اخطارهای ابتدایی نسخه های فیزیکی و... برای دسترسی سریع به فیلم را نیز دارید.

همگی ما ویدئوفایل ها فیلم های بروی بلوری داریم که صرفاَ به دلیل علاقه به فیلم, بازیگران یا کارگردان فیلم در آرشیو نگهداری می کنیم, خیلی از این فیلم ها هم کیفیت های آنچنانی و در موارد چندان خوبی برای تست و بخش سرگرمی های صدا و تصویر ما ندارن و صرفاً از روی علاقه آرشیو شدن, این دو مدل از مدیا پلیرهای Kaleidescape به نظر من برای کپی و نگهداری این دسته از فیلم ها بسیار مورد نیاز است. به هرحال بارگذاری و تعویض دیسک ها وقت گیر هستند و از طرفی هم عمر مفید هد اپتیک بلوری پلیرها محدود است, مدیا پلیرهای مثل M500 کار برای در دسترس بودن فیلم های مورد علاقمون بسیار راحت خواهد کرد.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء