Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

آخر هفته با موسیقی

Christopher von Deylen

Sonne-Live

شیلر یک پروژه موسیقی الکترونیک است که بوسیله آقای “Christopher von Deylen” تهیه کننده و آهنگساز آلمانی اداره میشود. نام شیلر برگرفته از نام شاعر و نمایشنامه نویس آلمانی Friedrich Schiller گرفته شده است. آقای کریستوفر ون دیلن هیچوقت خواننده و وکالیستی برای گروه در نظر نگرفت ولی آواز  خوانانی چون Sarah Brightman و Moya Brennan در آلبوم ها ایفای نقش کرده اند . کانال تلویزیونی Music Force Europe یک میان برنامه مخصوص شیلر را به این گروه ارائه داده بود که به نام “Schill-out” مشهور شد.
شیلر جایزه ی ECHO را در سال 2002 برای بهترین رقص تنهای سال با "رویای تو" به دست آورد. او بیش از هفت میلیون آلبوم را در سراسر جهان بفروش رساند.

 آواز توسط هنرمندان مهمان از جمله سارا برایتمن، مویا برنان از کلاند، آدم یانگ از شهراول، آندریا کور از کورها ، کولبی کالیت ، سارا هاولز از ویلز محلی  عاطفی / گروه موسیقی Paper Aeroplanes ، بن بکر، پیتر هپنر از گروه موسیقی تکنوپاپ Wolfsheim، MILU یا میلا مار، خاویر نایدو، مایا سابان، کیم سندرز که قبلا از گروه موسیقی Culture Beat ، آنا توروجا از گروه پاپ اسپانیایی Mecano ، تاریا تورونن خواننده سابق گروه موسیقی نایت ویش، دسپینا واندی، الکساندر واژانو گروه دارک ویو، دایان لاکین، خواننده سوئدی سپتامبر سروده می شود. دیگر نوازندگان که با شیلر همکاری داشته اند شامل انگان، لانگ لانگ، کلاوس شولز، مایک اولدفیلد، هلن بلدینگ، کیت هاونویک، دامای از فراگما، یاعیل گروه موسیقی سوئیسی لونیک، استفینی کوکر و بازیگر آلمانی آنا ماریا موهه می شوند.

از این آهنگساز مشهور و نامی آثار فراوانی تاکنون منتشر گردیده که هر کدام به نوبه خود زیبا، خارق‌العاده و بسیار شنیدنی بوده اما در این پست ما سه اثر برگزیده معرفی نموده ایم  که در مقام مقایسه با دیگر کنسرت های دیگر از این آهنگساز و حتی آهنگسازان مشهور دنیا از شکوه و عظمت خیره کننده تری برخوردار بوده که فقط با مشاهده این آثار می توان پی به واقعیت فوق برد.

اولین اثر برگزیده، ششمین آلبوم استودیویی شیلر، Atemlos (از نفس افتاده) می باشد که در 12 مارس 2010 منتشر شد.کنسرت زنده این آلبوم که چهارمین کنسرت این آهنگساز آلمانی نیز می باشد در تور بهار ۲۰۱۰ و به صورت فراگیر sourrand برگزار گردید که به علت نورپردازی عالی و سطح بالای امکانات صدابرداری و پخش و فیلمبرداری برجسته واقعا بی نظیر و خیره کننده بود.

اجرای کنسرت  Atemlos  بر روی یوتیوب:
اینجا

قطعه ای از کنسرت Atemlos بر روی آپارات:
اینجا

خرید از آمازون:
اینجا
و
اینجا
دومین اثر برگزیده یکی دیگر از آلبوم های زیبای شیلر  بنام soone "خورشید" بود که با انتشار این آلبوم در سال ۲۰۱۲ (هفتمین آلبوم استدیویی)افق تازه ایی را پیش روی مخاطبانش قرار داده و لذتی وصف ناپذیر را برای آنها به ارمغان آورد. تعجب آور نیست وقتی سخن از ارائه آلبوم جدید شیلر به میان می آید میلیون ها نفر انتظارش را می کشند، چرا که آثار زیبا و بی نظیر او را می توان با تمام وجود لمس کرد و در آنها غرق شد. کنسرت این اثر نیز در همان سال برگزار گردید که به علت نورپردازی های ویژه و صدای sourrand در جایگاهی بالاتر از کنسرت قبلی شیلر قرار گرفت.

اجرای کنسرت soone "آفتاب" بر روی یوتیوب:
اینجا
سی دی آلبوم sun بر روی آمازون :
اینجا
کنسرت آفتاب در آمازون:
اینجا
سومین اثر برگزیده یکی دیگر از کنسرت های عظیم و فوق العاده شیلر در شهر برلین آلمان است که در تاریخ 8 جولای 2014 و با همراهی ارکستر سمفونیک برگزار گردید که اجرای آثاری از آلبوم های قدیمی و جدید در قالب ارکستر سمفونیک و گاها اجرای متفاوتی از این آثار، باعث مسرت دوستداران این آهنگساز شد.

قطعه ای از کنسرت سمفونیای شیلر را در آپارات ببینید:
اینجا
اجرای کنسرت سمفونیا بر روی یوتیوب:
اینجا
سی دی کنسرت سمفونیا بر روی آمازون :
اینجا
کنسرت سمفونی در آمازون:
اینجا
در ویکی پدیا از شیلر بیشتر بخوانید:
اینجا
در پست های آینده به معرفی آثار بیشتری از این آهنگساز فوق‌العاده برجسته خواهیم پرداخت که در سبک نیوایج پیشتاز است.
با سپاس

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء