Home Theater Center
مرکز بررسی سیستم های صوتی و تصویری

مسابقه سال 1394

در اولین مسابقه سال 1394 بیش از 140 نفر شرکت کننده داشتیم! که لطف کردن وقت گذاشتن و جواب های که فکر می کردن درست هست برای من ارسال کردن. در مسابقه سال گذشته از من ایراد گرفته شد که چرا سوال مسابقه که موزیک متن فیلم کینگ کنگ 2005 بود اینقدر ساده ست؟! امسال هم قصد داشتم یک سوال بسیار ساده انتخاب کنم, اما به دلیل خواست شما یک سوال کمی سخت تر و شاید سخت انتخاب کردم! برای رسیدن به جواب این مسابقه فقط باید ربط بین عکس و مطالب یک سال گذشته من پیدا می کردید و نه سرچ اینترنتی! چرا که این عکس ها فقط روی گوشی موبایل من بود. به هر حال در مسابقه بعدی دوباره به روش خودم که اصلا آدم سخت گیری نیستم یک سوال ساده انتخاب خواهم کرد.

جواب مسابقه اول سال 94 دموی کمپانی ONKYO در IFA 2014 شهر برلین بود.

از بین دوستانی که لطف کردن و جواب های کاملا اشتباه برای من ارسال کردن, تنها یک نفر در اولین روز مسابقه جواب کامل و صحیح را ارسال کرد.

جناب آقای: امیر شهروز برنده گوشی گلکسی S5 سامسونگ هستند. تبریک میگم

برای دریافت جایزه با من هماهنگ کنید

به روز رسانی: 94/1/21


امسال به دلیل سرگرمی های مختلف و شاید کمی تنبلی نشد برای شب عید مسابقه ای در نظر بگیرم! اما در عوض برای این مسابقه یک جایزه قابل توجه براتون در نظر گرفتم که تقدیم می کنم به یک نفر از شرکت کننده های که جواب صحیح را برای من ارسال کنه.

یک عدد گوشی سامسونگ گلکسی S5 طلایی تقدیم میشه به برنده این مسابقه, مثل سال قبل قرعه کشی با نرم افزار The Hat انجام خواهد شد.

سوال: عکس زیر مربوط به دموی کدام کمپانی و در کجا می باشد؟ لازم است اسم کمپانی و محل برگزاری را ذکر کنید.

 مهلت ارسال جواب ها از 94/1/15 تا 94/1/20 خواهد بود. لطفاً عنوان ایمیل ارسالی را "مسابقه" قرار دهید. برنده این مسابقه در همین پست اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

1.کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، نام کاربری و IP وی مسدود می‌شود.
2.لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.


ورود اعضاء